Capitolul 28

199 14 0
                                    

Spre norocul meu nu am întârziat. Ajunsesem exact înainte sa intre profesoara McGonagall.
Ora a fost destul de plictisitoare. Doar am copiat niște informații din manuale.

Dupa câteva minute, care mi-e mi sau părut a fii secole, am plecat din clasă, singură. Malfoy a mai rămas, sub pretextul ca are ceva de discutat cu Zabinni.
Am ieșit afară sa iau puțin aer proaspăt, chiar dacă era puțin cam frig. M-am plimbat câteva minute pe lângă castel, dar am făcut cale întoarsă pentru ca eram aproape înghețată.

La întrare m-am împiedicat de un băiat de la Hufflepuff. Îl știam, căci Harry îmi povestise în vacanță de el.

-Scuze, am spus.

-Nu-i nimic.... Hei, tu ești verișoara lui Potter, nu?

-Da, sunt Kirra.

-Nu ai vrea sa mergem sa ne plimbăm puțin. Pari cam singură.

-Nu mulțumesc. Tocmai ce am venit de afară.

-Hai......Nu se întâmplă nimic dacă mai ieși încă 10 minute.

Începeam sa ma enervez. * Băiatul asta e mai insistent decât credeam*

-Acum chiar nu pot. Am ceva de făcut.

-Te rooog, a spus, iar de data asta ma tras de mână.

- Dă-mi drumul.

Cedric ma tras mai mult spre el. Am încercat sa ma desprind din strânsoarea lui, dar era prea puternic.

-Jos mâinile Diggory. E a mea, a strigat cineva din spatele meu.

M-am întors și am văzut ca Draco alerga spre noi. * Slavă cerului. *
Cedric a început sa râdă.

-Tu cu ea? Cum ar putea fi asa o fată de frumoasă și deșteaptă, cu un idiot înfumurat ca tine?

Era prea mult. Nu mai suportam. L-am prins de haină și l-am trântit la perete, punându-mi bagheta la gatul lui.

-Uuu..... Pisicuța are ghiare, a spus el făcând mișto de mine.

-Da are si te poate zgâria dacă vrea.

-Vai... Îmi e asa de frică, a zis chicotând.

- Repetă încă o data cum i-ai spus. Mi se pare ca am auzit greșit.

-Kirra, nu-i nevoie. Hai sa plecăm.

-Nu acum Malfoy.

Mi-am potrivit din nou atenția la băiatul din fata mea.

-I-am spus ca e idiot. Nu e mare chestie. E ceva ce îl caracterizează.

- Ai mare grija cu cuvintele Diggory, am spus și l-am apăsat mai tare pe gat cu bagheta.

Simțeam cum pulsul începe sa i se accelereze. M-am apropiat mai mult de el.

-Nu vrei sa știi de ce sunt în stare. Am învățat multe vrăji în lunile astea. Nu cred ca ai dori sa le exersez pe tine.

Zâmbea forțat, dar ii puteam simții frica doar uitându-mă în ochii lui.

-Acum am avut mila de tine, dar data viitoare nu va mai fi la fel. Voi acționa direct.

I-am dat drumul.

-Acum dispari. A... Și încă o chestie. Dacă vei încerca să spui cuiva ce sa întâmplat jur solemn ca o sa te blestem. Fii atent. Sunt cu ochii pe tine Diggory.

Și spunând asta m-am întors și l-am tras pe Draco de mână spre următoarea oră.


Kirra Potter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum