Azi dimineață m-am trezit chiar foarte bine dispusă. Am început să mă îmbrac, chiar mai repede decât celelalte fete și am ieșit din cameră puțin cam grăbită, căci nu voiam să întârzii la prima oră.
- Hei, hei..... Unde alergi așa? Așteaptă-mă și pe mine.
M-am întors și nu era nimeni altul decât Draco Malfoy.
-Păi mă grăbeam să ajung la clasă. Nu vreau să întârzii în prima zi.
-Dar....totuși e destul de devreme.
-Vreau să merg să și mănânc ceva.
-Bine. Hai că vin cu tine.
-De ce?
- Dacă nu vin cu tine să îți arăt pe unde mergi, o să te pierzi.
-Aa da. Bine zis. * Ce proastă.... cum de nu m-am gândit la asta? *
-Hai să o așteptăm și pe Anne.
- Cine? am întrebat.
-Cealaltă persoană care trebuie să stea cu tine.
Îmi aminteam numele ei. Mi-l spusese băiatul ăla ieri: Anne Black și Draco Malfoy.
Într-un final apare o fată cu părul negru și ochii căprui.
-Hai Anne, te așteptăm de mult timp. Ce ți-a luat atât??
- Scuze Draco dar nu îmi găseam cravata.
- Bine, hai să plecăm că dacă mai stăm mult timp aici vom întârzia la ora lui Snape.
Am pornit spre clasă. Drumul era destul de lung. Nu pot înțelege cum Malfoy ar vrea să rețin pe unde trebuie să merg. Sunt mult prea multe scări și holuri care seamănă.
Într-un final ajungem. Încă nu e plină clasa, deci cred că am sosit la timp. După aprox. 5 minute ușa este trântită. Un profesor înalt cu robă neagră și cu părul de aceeași culoare cu haina, tocmai intra.
-Cine e el? am întrebat-o pe Anne.
-E Snape. Profesorul de Filtre și Elixire
-Deschideți manualele la pagina 15, a spus el. Astăzi vom studia mai multe elixire și ingrediente care ajută la fabricarea elixirelor. Cine îmi poate spune ce este Bezoarul?
Ridic mâna pentru a răspunde. Din prima clipa mi-a plăcut manualul de filtre și elixire. Știam primele lecții deja. Snape se uită la mine și îmi face semn din cap să răspund.
-Bezoarul este o piatră care provine din stomacul unei capre și care te poate salva de cele mai multe otrăvuri, spun eu.
- Îmi poți spune ce se poate obține din asfodel și pelin?
- Din aceste două ingrediente se poate obține o substanță foarte puternică, încep eu. Este atât de puternică încât este cunoscută sub numele de Licoarea Morții Vii.
- Ia te uită. Se pare că nu ești la fel de incompetentă ca verișorul tău, spune și se uită în direcția lui Harry. Potter.... Ai putea învața ceva de la ea.
Toți au început să se uite ba la mine, ba la el și să șușotească. Cei de la slytherin, au început chiar să râdă ușor.
-Gata. Începeți să copiați paginile 15 și 16. Domnișoară Potter, pentru răspunsurile tale de azi acord 2 puncte casei slytherin. Acum treceți la treabă.
Am stat destul de mult și am scris, însă am reușit să termin prima. Am ridicat mâna.
- Sa întâmplat ceva? a întrebat Snape.
- Nu domnule. Voiam să spun doar că am terminat.
-Cu 15 minute mai rapid decât timpul pe care vi l-am alocat. Ești sigură că ai terminat tot?
Am dat din cap afirmativ.
-Păi în cazul ăsta, aș dori să te întreb ceva din următoarea lecție.
* Întrebați-mă ce vreți că eu știu pe de rost aproape jumătate din manual *
- Ce sunt aconitul și omagul?
- Este vorba despre una și aceeași plantă. Este cunoscută sub numele de aconit galben.
- Foarte bine domnișoară Potter. Încă un punct pentru Slytherin. Sa scurs timpul. Puteți pleca.
M-am ridicat din bancă și m-am îndreptat spre Harry și Hermione.
-Kirra, ce faci? Nu vi și tu? a întrebat Draco.
-Așteaptă puțin, vin și eu imediat. Harry, salut, ce faci?
- Nu pot vorbi cu tine acum Kirra. Trebuie să plecăm.
- Dar, nu mai puteți sta puțin?
- Am spus nu.
Și-a luat geanta și a plecat împreună cu Hermione spre sala mare.
-Hai, a spus Draco. Trebuie să mergem în turnul de astronomie pentru următoarea oră.
Pana la urma, mi-am luat geanta și am plecat.
* Oare de ce sa purtat așa cu mine? Eu nu i-am făcut nimic *.
-Pământul către Kirra. Mai ești printre noi? a zis Anne.
- Da. Ce sa întâmplat? Nu eram atentă, scuze.
- mi-am dat și eu seama de asta. Te întrebam de unde ai știut toate alea?
- Aaa. În timpul vacanței m-am tot uitat prin manuale, mai ales în cel de filtre și elixire. E preferatul meu.
- Ce tocilară ești, a spus Draco.
- Ce? Ba nu sunt.
- Ba da ești , zis în timp ce zâmbea.
-Uh..... Ce enervant poți fi. Am început să mă încrunt la el.
- Gata, nu vă mai certați, a zis Anne.
-Spune-i lui asta. El mă enervează.
- Draco, las-o pe Kirra. Te rog.
- Bine, bine.
CITEȘTI
Kirra Potter
Fanfiction💚Într-o zi, Kirra Potter afla adevărul despre familia ei, ca este una de vrăjitori. Cu greu fata este convinsă sa meargă la o școală de vrăjitori, dar din primele săptămâni aceasta își da seama ca nu este asa de rău acolo, și începe sa ii placă. K...