Din cauza lui Cedric, tot restul zilei am fost încordată. M-am certat cu aproape toți cu care m-am întâlnit din motive mici.
Seara, când am ajuns în camera, mam aruncat direct pe pat. După câteva minute am auzit o voce.
- Sa știi ca nu trebuia sa o faci.
Era Draco. Ajunsese și el în cameră. Nu am spus nimic.
-Dar totuși de ce? De ce ai făcut-o? De ce l-ai amenințat?
M-am ridicat și am început sa îmi masez tâmpla cu doua degete.
- Nu vreau sa vorbim despre asta acum.
-Dar eu vreau. Chiar nu înțeleg de ce.
-Pentru ca nu il puteam suporta! Mai avea puțin și te înjura în toate felurile. Nu pot sa trec cu vederea asta. Ești iubitul meu și vreau sa te protejez. Și în plus.... Nu cred ca o sa ne mai deranjeze, am spus cu un zâmbet malefic.
-Da. Bine.
Am simțit din glasul lui ca era cam supărat sau dezamăgit. Sa întors și a mers spre baie. După câteva minute a ieșit schimbat într-o pijama neagră. A vrut sa se așeze pe pat, dar lam tras de mână. Se uita foarte nedumerit la mine. L-am tras și mai aproape, iar apoi l-am îmbrățișat.
-Îmi pare rău dacă te-am supărat, am șoptit.
A expirat ușor și am îmbrățișat inapoi.
-Nu sunt supărat. Doar că.....
-Ce?
-Ar trebui sa înveți sa îți controlezi nervii. Știu ca nu e ușor, căci asa am fost și eu. Altfel, cine știe ce ai putea face.
Ma sărutat pe frunte și sa uitat în ochii mei.
-Nu vreau sa pățești ceva.
Mi-a dat drumul din strânsoare și sa întins pe pat. L-am urmat și m-am cuibărit lângă, cu capul pe pieptul lui.
-Noapte bună, am spus.
-Noapte bună prințeso.
-Nu sunt prințesa ta.
-Ba da.
M-am întors cu spatele la el.
-Ba nu.
Ma sărutat pe obraz, iar apoi și-a pus mana peste mine.
-Ba da. Vei fi prințesa mea pana când vom muri.
CITEȘTI
Kirra Potter
Fanfiction💚Într-o zi, Kirra Potter afla adevărul despre familia ei, ca este una de vrăjitori. Cu greu fata este convinsă sa meargă la o școală de vrăjitori, dar din primele săptămâni aceasta își da seama ca nu este asa de rău acolo, și începe sa ii placă. K...