Capitolul 30

198 15 0
                                    

Săptămânile treceau rapid. Atât de răpid încât nu mi-am dat seama ca deja e primăvară.
Toată zăpada se topise, iar acum se vedeau dealuri înalte și o pădure întinsă. Soarele strălucea vesel pe cer, împrăștiind căldură peste tot.
La Hogwarts lucrurile erau la fel. Ore plictisitoare, timp puțin pentru învățat și câteva plimbări ocazionale cu prietenii.

*********************************

-Hei, ești emoționată? a întrebat Anne.

Eram la masă și încercam sa mănânc repede, căci în câteva minute aveam sa merg dau proba pentru un loc în echipa de Quidditch.

-Nu prea.

-De unde atâta siguranță?

-Știu ca voi fi în echipă pentru ca ma descurc chiar foarte bine. Mi-a spus-o și madame Hooch.

-OK, cum zici tu.

***********************************

În sfârșit eram pe teren. Ma urc pe matura și fac câteva ture înainte sa încep. Vad ca madame Hooch îmi face semn sa cobor asa ca o ascult.

-Bine. Ma bucur sa vad ca ești în formă. Asta te va ajuta mult. Deci, acum voi da drumul Snici-ului iar tu trebuie sa îl prinzi. Ești gata?

Am dat din cap afirmativ.

-OK. 3......2.......1.......Start!

A aruncat în sus bila aurie, iar ea a început sa zboare în toate părțile. Am început sa o urmăresc. Eram foarte concentrată și stăpână pe mișcările mele. Mingea sa ridicat forte mult în aer, iar apoi a luat-o în sens invers. Am început sa cobor în picaj după ea. Știam ca urma sa se ridice înapoi. Când a făcut-o m-am prins cu ambele mâini și am tras de coada maturii foarte tare în sus. Acum mergeam în linie dreaptă. Eram foarte aproape de ea. M-am ridicat în picioare și am sărit de pe mătură în față. Am căzut direct pe burtă. Simțeam cum ceva se zbate subt mine. M-am ridicat și am văzut ca Snici-ului de aur stătea nemișcat. L-am luat în mână și lam ridicat deasupra capului, zâmbind.
În tribună stăteau Anne și Draco care aplaudau și strigau.

M-am îndreptat spre madame Hooch, care ma aplaudă și ea.

-Bravo. Ai fost foarte bună. Nici Potter nu cred ca ar fi putut zbura asa.

-Deci am întrat în echipă?

-Normal.

-Mulțumesc mult.

Am alergat spre castel unde ma aștepta Draco. I-am sărit direct în brate râzând.

-Deci?

-Deci..... Oficial am întrat în echipă.

Ma sărutat.

-Ma bucur atât de mult pentru tine. Hai sa mergem în castel sa le spunem și celorlalți.

Am întrat în sala de mese, unde ma așteptau Harry, gemenii Weasley și Anne.

-Cum a fost? au întrebat la unison.

-Am întrat în echipă.

Harry a sărit direct pe mine.

-Bravo! Am știut ca poți.

-Mulțumesc.

Mi-a dat drumul.

- Stai, am spus. Acum trebuie sa joc contra verișorului meu.

-Lasă. Vei suporta înfrângerea.

M-am uitat foarte mirată la el.

-Adică TU o vei suporta. Chiar madame Hooch mia spus ca am fost mai buna chiar și decât tine.

-Haha... Foarte amuzant. Nu pot sa cred ca te-a mințit chiar în halul ăsta. Sunt cel mai bun din an. Nimeni nu poate zbura mai bine ca mine.

M-am apropiat mai mult de el. Eram amuzată? Nu. Putin nervoasă? Cu siguranță.

-Ooh... Ai început un război Potter. Și crede-mă, nu e bine ca ma ai ca dușman. Vom vedea noi cine e mai bun dupa meciul contra casei voastre.

M-am întors și am plecat spre cameră, cu Draco și Anne în spatele meu.

Kirra Potter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum