A doua zi m-am trezit foarte speriată. Iar avusesem acel vis cu vârcolacul, doar ca de data asta părea mult mai real. Îmi era teama pentru ca nu știam ce va urma.
*********************************
În sfârșit e 17 ianuarie, ziua când merg acasă. Mia fost foarte dor de părinții mei cât timp am stat aici.
Azi dimineață mi-am făcut bagajul și am plecat împreună cu ceilalți. De data asta drumul mi sa părut mult mai scurt.
Înainte sa ajungem la gara King Cross, Draco a întrat în compartimentul unde stăteam și sa așeazat lângă mine.
-O sa îmi fie dor de tine vacanța asta.
-Și mie, am spus.
Sa ridicat. M-am ridicat și eu, iar el ma luat în brațe, și ma sărutat pe frunte.
-Eu trebuie sa plec sa ma pregătesc. Ne vedem după Crăciun. Ai grijă de tine. Te iubesc, prințeso.
- Eu mai mult.
A ieșit, iar eu m-am așezat înapoi pe scaun. Trenul începea sa încetinească din ce în ce mai mult, pana când sa oprit.
M-am ridicat iar și am ieșit. Afară ma așteptau mama și tata. Am alergat spre ei și i-am îmbrățișat cât de tare am putut.
- Mi-a fost atât de dor de voi!
-Si nouă. Acum hai sa mergem spre casă. Ai multe sa ne povestești.
Am trecut prin perete și ne-am îndreptat spre mașină. Casa nu era departe, asa ca am ajuns destul de repede. Am întrat, mi-am pus haina în cuier și am alergat pe scări direct spre camera mea. Harry mia spus sa ii scriu o scrisoare și sa i-o trimit cu Sky(bufnița mea) imediat ce ajung acasă.
Am scris adresa casei Weasley, pentru ca mia spus ca acolo va merge vacanța asta. Am pus plicul în ciocul bufnițe și i-am deschis geamul. A ieșit pe fereastră.
Am coborât în sufragerie unde ma așteptau mama și tata, stând pe canapea.
-Vino aici și povestește-ne tot.
M-am așezat lângă ei și am început sa vorbesc. Leam spus despre toate orele pe care le avusesem, colegi, profesori, prieteni, chiar și despre bal, dar desigur, omițând complet partea cu Draco.
-Wow, se pare ca te-ai distrat, a zis tata zâmbind.
-Da. Chiar nu ma așteptăm să fie așa.
-Ți-am zis ca o sa îți placă.
-Da.... Chiar a fost super.
-Și ce crezi despre Harry? Știu ca e cam greu sa te apropii de el căci nu știați unul de altul....
-Ne-am înțeles foarte bine, l-am intrerupt. E foarte simpatic. Am stat mult timp împreună și am tot vorbit. M-am apropiat chiar și de prietenii lui: Weasley, Granger, Longbottom.
-Mă bucur.
Am vorbit în continuare cu ei, iar pe la miezul nopții am mers la culcare. Când am întrat în cameră am văzut doua scrisori pe pat. Una era de la Draco, iar cealaltă de la Harry.
Prima data am deschis-o pe cea de la Malfoy.Sper ca ai ajuns cu bine acasă. Deja îmi e dor de tine. Sper ca nu ai planuri pe 26. As vrea sa ne vedem atunci. Ce zici?
Draco🖤Am întors hârtia pe cealaltă parte și i-am scris un răspuns.
Da, ar fi minunat sa ne întâlnim. Pe Aleea Tor la ora 12. Abia aștept sa te văd :-*
Am pus-o la loc în plic și am așezat-o lângă mine și am deschis cealaltă scrisoare care era de la Harry.
Kirra,
Ma bucur ca ai ajuns cu bine acasă. As putea sa va vizitez pe 27? Ai avea timp?
HarryAm început sa ii scriu un răspuns, cât mai scurt.
Normal că am timp. Părinților mei sigur le-ar plăcea sa te vadă. Ne vedem atunci.
Am luat ambele plicuri și i leam dat lui Sky. Ea a ieșit pe fereastră și sa făcut nevăzută în întunericul nopții.
M-am trântit pe pat și am adormit imediat ce am pus capul pe pernă.
💚 !! Needitat!! 💚
CITEȘTI
Kirra Potter
Fiksi Penggemar💚Într-o zi, Kirra Potter afla adevărul despre familia ei, ca este una de vrăjitori. Cu greu fata este convinsă sa meargă la o școală de vrăjitori, dar din primele săptămâni aceasta își da seama ca nu este asa de rău acolo, și începe sa ii placă. K...