În ultima săptămână draco nu a ieșit deloc din cameră. A stat doar pe pat și a dormit. Eu stăteam mereu cu el și ma asiguram ca are tot ce are nevoie.
**********************************
După 3 zile tratamentul își făcea efectul, iar în a 4a se putea mișca în voie.
Seara am mers în sala de mese. Toți ochii erau ațintiți spre el. Când ne-am așezat la masă au sărit toți pe noi.
-Cum mai ești?
-Te mai doare ceva?
-Te simți mai bine?
Mi-am trântit pumnul de masă pentru a face liniște.
-Gata. Nu mai puneți atâtea întrebări. O sa îl amețiți.
Mi-am întors iar atenția la Draco și i-am zâmbit dulce.
-Vrei ceva?
-De când ești atât de autoritară? a întrebat mirat și amuzat.
Am dat sa spun ceva dar Cedric a apărut de nicăieri în spatele nostru.
-Cred ca dupa ce ne-am bătut.
Malfoy sa întors la el.
-Ce?
-Ți-am spus. Cred ca de când ne-am bătut.
A revenit la mine.
-E adevărat? Chiar ai făcut-o?
M-am uitat împrejur. Erau prea mulți ochi care ne aținteau. L-am tras de mânecă pana pe hol.
-Aștept o explicație.
-Draco..... Nu am vrut. Pur și simplu sa întâmplat.
-Ți-am zis ca trebuie sa te controlezi. Dar m-ai ascultat? Nu!
A început sa meargă rapid și hotărât spre cameră. Eram în spatele lui. Când am intrat el sa trântit pe pat.
-Uite.... Îmi pare rău, dar asa sa întâmplat. Acum mi-am făcut orele de detenție și asta e.
-Ce? Ai și detenție? Cât?
-Am avut o lună. Azi am terminat.
Sa pus cu fata în perna și a urlat vreo 10 secunde. M-am așezat lângă el și am început sa îl mângâi ușor. Sa ridicat de pe pat și a mers spre geam.
-Nu ma atinge.
Am oftat exasperată.
-Nu înțeleg! Ce ai vrea sa fac pentru a ma ierta?!
Sa întors spre mine. Ma lipit de perete.
-În primul rând nu te mai enerva din lucruri atât de mărunte.
Mi-a ridicat babia ca să ma uit în ochii lui.
-Iar în al doilea rând dacă cineva chiar te supăra nu ii da atenție. Dacă un câine latră la tine, tu te pui în genunchi sa latri la el?
-Nu......., am șoptit.
Imediat a început sa zâmbească. Ma sărutat pe frunte, iar apoi mi-a dat drumul. Am mers la geam și am început sa ma uit la stele, ca de obicei.
Draco a venit și ma îmbrățișat pe la spate sărutându-ma pe gât. Am simțit un fior străbătând-mă.
-Ar trebui sa mergem. Snape a spus sa patrulăm pe holuri.
M-am ridicat și am plecat împreună prin focul verde.
CITEȘTI
Kirra Potter
Fanfiction💚Într-o zi, Kirra Potter afla adevărul despre familia ei, ca este una de vrăjitori. Cu greu fata este convinsă sa meargă la o școală de vrăjitori, dar din primele săptămâni aceasta își da seama ca nu este asa de rău acolo, și începe sa ii placă. K...