După ore, am mers în camera comună împreună cu Anne.
-Și.... Ce ai vrea sa facem acum? Mai e ceva timp până se dă stingerea.
-Eu trebuie să mă întâlnesc cu Malfoy la 19. Mergem pe terenul de Quidditch pentru a-mi arăta cum să zbor și să joc.
-Aaaa......bine. Păi, eu te las. Mă duc să citesc. O să te aștept în cameră.
-Bine.
În următoarea secundă apare și Malfoy.
-Hai. Să mergem.
Începem să coborâm scările și să traversam holurile. Într-un final ajungem și la teren. În mijloc era un cufăr destul de mare. * Oare ce e în el? *. Lângă el erau și două mături.
-Ok . Hai să te învăț prima data să zbori. Vreau să faci tot ce fac și eu. Bine.... Deci te pui prima dată lângă matură și îți întinzi mâna deasupra ei.
Fac exact ce îmi spune.
-Apoi spui " Sus".
- Sus, zic eu.
În momentul ăla mătura se ridică și ajunge direct în mâna mea.
- Acum te pui pe ea și tragi de partea asta din față puțin în sus.
Fac ce îmi spune iar matura se ridica puțin în aer. Era o senzație minunată, cum nu am mai trăit niciodată. Malfoy era lângă mine, pe mătura lui.
-Dacă vrei să mergi mai repede doar trebuie să strângi mai tare coada măturii. Ca să virezi la stânga sau dreapta te apleci în partea aia. Acum să vedem cum te descurci.
M-am uitat în față și mi-am construit traseul. Mă ridicam rapid în aer și treceam prin porțile rotunde, apoi dădeam o tura de teren și mă întorceam înapoi jos.
Și exact cum îmi plănuisem sa și întâmplat. Simțeam cum vântul îmi trece prin parul creț, iar haina îmi flutura în spate. Ma simțeam liberă.
Când am ajuns înapoi jos, Malfoy mă aplauda.
-Bravo. A fost incredibil. Ești sigură că nu ai mai zburat până acum?
- Da, sunt foarte sigură, am spus zâmbind.
-Și.... Cum a fost??
- Wow. Nu am cuvinte. Am avut senzația aia de adrenalină în sânge. Știi la ce ma refer?
-Da. O am de fiecare dată când joc. Ok... Asta a fost lecția de azi. Ne întâlnim mâine la aceeași oră ca să te învăț regulile Quidditch - ului.
Am luat măturile și ne-am îndreptat spre castel. Pe drum Malfoy nu se oprea din a spune cât de bună am fost. Era chiar de treabă blondul. În timp ce vorbea eu zâmbeam.
Când am ajuns în camera comună am văzut-o pe Anne, care stătea pe un scaun și citea. M-am așezat lângă ea și am îmbrățișat-o.
-Cum a fost? a întrebat.
- Minunat. Malfoy spune că sunt chiar foarte bună. Mâine o să mai merg odată cu el pe teren ca să mă învețe regulile de la Quidditch.
-Sună grozav.
-Știu.
-Hai să mergem să ne culcăm. Mâine avem multe ore.
-Ai dreptate.
Ne-am îndreptat amândouă spre cameră. M-am pus în pat, iar de data asta am adormit direct, fără să mă uit la stele.
CITEȘTI
Kirra Potter
Fanfiction💚Într-o zi, Kirra Potter afla adevărul despre familia ei, ca este una de vrăjitori. Cu greu fata este convinsă sa meargă la o școală de vrăjitori, dar din primele săptămâni aceasta își da seama ca nu este asa de rău acolo, și începe sa ii placă. K...