Am mers mult, dar într-un final am ajuns pe niște holuri care erau pustii. Nu mai fusesem deloc acolo.
-Nu e nimeni aici.
-Exact. Suntem doar noi doi. Putem să dansăm cât vrem și cum vrem.
Nu am mai spus nimic. Doar i-am zâmbit. Mi-a dat drumul la mâna și sa depărtat puțin.
-Domnișoară Potter, îmi acordați acest dans?
-Sigur dumnule Malfoy.
Și-a pus o mână pe talia mea, iar cu cealaltă ma luat de mână. Mâna rămasă mi-am pus-o pe umărul lui. Am început sa dansăm. Sincer, se descurca mai bine decât Harry.
-Am luat lecții de dans încă de când eram mic.
M-am uitat în ochii lui.
-Îmi citești cumva gândurile?
-Poate, a spus el cu un zâmbet șiret în colțul gurii.
Am făcut o piruetă iar apoi ne-am oprit. Ma tras aproape de el și mi-a șoptit la ureche:
-Vrei sa vezi ceva frumos?
Am dat din cap că da. Ma tras de mână până când am ajuns la un turn.
Atunci mi-am dat seama. Eram în cel mai înalt turn din castel. M-am apropiat mai mult de margine.-Wow........ se vede foarte bine de aici totul.
A venit pe la spatele meu și ma îmbrățișat.
-Îți place?
-Da. Foarte mult.
A venit lângă mine, iar eu m-am întors cu fața la el.. O șuviță rebelă mi se desprinse din părul prins. Draco sa apropiat mai mult și mia dat-o după ureche. M-am uitat în ochii lui. Ochii lui albaștri ca o furtună. Ochii aceia pe care nu mă săturam să îi privesc.
Era foarte aproape de mine. Mai avea puțin și ma săruta. Dar.....
-Kirra. Aici erai. Te caut de o oră.
Era Harry. * La dracu. Aveam și noi un moment aici. *
-Scuze dacă am întrerupt ceva. Voiam doar să văd dacă ești bine, a zis el și a plecat.
M-am întors și mi-am pus mâinile pe balustradă. Era destul de frig. Nu credeam că o să ies afară așa că nu îmi luasem o haină. Draco a venit lângă mine. Și-a pus sacoul pe umerii mei.
-Mulțumesc, am șoptit.
Ma întors cu fața la el și mi-a mângâiat obrazul. Avea mâna foarte faină și rece.
Mi-am pus pana pe umărul lui și ne-am apropiat și mai mult.-Te-am plăcut din clipa în care te-am văzut în barcă. Iar atunci când am auzit ce aroma are pentru tine Amortelia, am știu că simți la fel.
Ne-am apropiat și mai mult, iar el ma sărutat.
🖤Cum vi se pare?? 💚
CITEȘTI
Kirra Potter
Fanfiction💚Într-o zi, Kirra Potter afla adevărul despre familia ei, ca este una de vrăjitori. Cu greu fata este convinsă sa meargă la o școală de vrăjitori, dar din primele săptămâni aceasta își da seama ca nu este asa de rău acolo, și începe sa ii placă. K...