19

470 53 103
                                    

MIN-CHA MAGAZİN! •

MIN-CHA'NIN ÜNÜ DURDURULAMIYOR! • Güzel sanatçı ve artık diyebilirsek model, artık tamamen hayatımıza girmeyi başardı. Aynı zamanda PNation'ın CEO'su da olan Min-cha, bir sürü dergiyle anlaşmalı modellik yaptı ve kapak fotoğrafında yer aldı. Şimdi reklamlarda da rol alacağı söylentileri var. Bunu gören netizen'ler sanatçının eski sevgilisi, BTS grubu üyesi Suga'dan ayrıldıktan sonra potansiyelinin keşfedildiğini savunuyor. Neyin doğru neyin yanlış olduğu bilinemez ancak, şimdiden Min-cha'nın Kore'nin yüzü olacağı aşikar.

BTS'İN SUGA'SI VE BLACKPINK'İN JISOO'SU AYNI EVE TAŞINDI! • Aşağıdaki görüntüler aynı evin önünde kameramanlara yakalanan çifti yansıtıyor. Evin Bighit şirketi tarafından alındığı söyleniyor. Ellerindeki bavula bakılırsa epey uzun süre kalacakları kesin. 

SUGA AYRILIK ŞARKISI ÇIKARDI! • BTS'in yeni albümünde yer alan ve Suga'nın tek başına söylediği Seesaw şarkısı herkesi şok etti. Sözleriyle tam bir ayrılık şarkısı olduğunu kanıtlayan şarkının Min-cha'ya ithaf edildiği herkesin kabul ettiği bir gerçek. Min-cha bu duruma ne diyecek? 

•••••

Tamam, bu tekrar eden bir tahterevalli oyunu. Artık buna bir son vermemizin zamanı geldi. 

Tamam, bu sıkıcı bir tahterevalli oyunu. Artık birinin inmesi gerekiyor. 

Geriye dönüşü yok. 

Min-cha bu sözleri yazarken gecenin yarısında neredeyse uyuyakaldığını hatırlıyordu. Yoongi odaya girmiş, sırtına bir battaniye örterek uzanıp yanağından öpmüş ve gülümsemişti. Ne yazıyorsun, diye sormuştu, Min-cha da " ayrılık şarkısı " diyerek cevaplamıştı. Gülüşmüşlerdi. " Yazmak zor olsa gerek " demişti Yoongi. 

Hiç de zor değildi.

Dinlemesi de hiç zor olmamıştı. 

Min-cha bu şarkının Yoongi'nin şarkısı olduğunu bilmiyordu ama nasılsa Yoongi söylemişti. Kendi yazdığı her bir sözü ondan duymuştu, her acı verici tonu onun sesinden dinlemişti. Yoongi bu şarkıyı kendi seçmiş olmalıydı. Min-cha'ya hissettiklerini anlatabilmenin tek yolu bu olsa gerekti. Kendi yazdığı şarkıyı, kendisine karşı söylemişti.

Min-cha keşke bu kadar iyi yazmasaydı. 

Yine de bütün bu olanlar onu sinirlendiriyordu. Şirketten atıldığı için telif hakkı ona verilmemişti ve herkes şarkıyı Yoongi'nin yazdığını sanıyordu. Bütün dizeleri kendisine ithaf edilmiş bir şarkıyı özenle yazıp söylediğini düşünüyorlardı ama bu doğru değildi. Şarkıyı Min-cha yazmıştı. Şarkıyı bitirmiş ve ardından Yoongi'nin koynuna sokulup uyumuştu, bu bir ayrılık şarkısı değildi.

Bu Yoongi'nin ona yazdığı bir ayrılık şarkısı değildi.

Çünkü, eğer hesaplarında doğruysa Yoongi onu terk edip hemen sevgili yaptıktan sonra böyle bir şarkıyı yazıp söylemeye yüzü olmasa gerekti.

Min-cha sinirliydi. Hem Yoongi'ye, hem de Jisoo'ya felaket sinirliydi. Birkaç gün önce yeniden ipin ucunu kaçırıp aşırı sarhoş olmuş ve Yoongi'ye bir sürü mesaj atmıştı. Başta ona küfür etmişti, ardından onu ne kadar sevdiğiyle alakalı yazım yanlışlarıyla dolu ve aşırı utanç verici bir mesaj atmıştı. Min-cha dürüst olmalıydı, Yoongi'nin asla ama asla bunu görmesini istemezdi. Ama dönüt olarak aldığı mesaj da Yoongi'nin görmesinden çok daha farklı değildi.

" Min-cha, ben Jisoo. Sarhoş olduğunu varsayıyorum ve muhtemelen bu mesajları ne sen atmak, ne de Yoongi oppa görmek istemez. Lütfen bir daha böyle sorumsuz ve çocukça bir yola başvurma. Mesajları siliyorum. Kendine iyi bak. " 

ortak 2 || BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin