Öncelikle, ORTAK kurgumun ikinci kitabına başlamadan önce bu kurgudan biraz bahsetmek istiyorum. Sonuç olarak hepiniz ilk kurgumu okuyup bitirdiğiniz ve buralara kadar gelebildiğiniz için bir açıklamayı hak ettiniz.
Eminim ki üyelerin tamamen başka rollerde oldukları, genelde homoseksüel oldukları (kesinlikle homofobik değilim haha ben de okuyorum onlardan), ünlü olmadıkları, gerçekçiliğe zerre dayanmayan kitapları hepimiz okuduk. Ben de öyle. Ve bu seriye başlamadan önce bireysel olarak artık bu tarzda değil de, asıl BTS'i yansıtan tarzda bir kurgu okumak istedim ama maalesef böyle bir kurguyu tam hakkıyla bulmak çok zor. Herkes ünlü olmayı çok basit bir şey sanıyor, bu platformda yüzlerce " BTS ve yeni üye " tarzı kurgu var ve hepsine göre üyelerin hepsi kafalarına göre her şeyi yapabiliyorlar ve tek dertleri aşık olacak bir kız. Ama üyelerin ne kadar zorluklar çektiklerini hepimiz görüyoruz, ne kadar yoruluyorlar, başlarına ne zorluklar, sıkıntılar geliyor. Ben kısmen bunu yansıtmak istedim, bunu yapmanın en iyi yolu da onların içinden, onlara yakın olan bir insanın gözünden bunu görmekti, ben de Min-cha karakterini yazdım. Elimden geleni de yaptığımı dülünüyorum.
Peki sonradan neden Min-cha x Yoongi'ye kaydı derseniz, şahsen kendim Yoongi biaslıyım ve her ne kadar istesem de istemesem de kendimi ona çok yakın görüyorum. Ayrıca bu kurguya başladığımda Yoongi'nin belirli bir şekilde zor zamanlardan geçtiği görülüyordu, bu yüzden en çok anlaşılması gerekenlerden birinin o olduğunu düşündüm. Ve herkes biraz aşk konusunu sever, o yüzden fena mı oldu?
Kurgunun zamanı Love Yourself'den önce geçiyor, sanki Love Yourself'den önce MC ile bir albüm daha çıkarmışlar gibi düşünün, ufak timeskip'lerle günümüze doğru ilerleyecek.
Ha bu arada, bir süredir aklımda, biliyorsunuz kitapta kendim oluşturduğum ve epey yer kaplayan 3 tane karakter var; Min-cha, Chulgi ve Jackie. Siz onları istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz, ama ben yine de buraya örnek fotoğraflar bırakacağım.
Min-cha:
Chulgi:
Jackie:
Sanırım şimdilik bu kadar. İlk kitabımı okuduğunuz ve beni desteklediğiniz için teşekkür ederim! ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ortak 2 || BTS
Fanfiction" Bazen hiçbir şey, istediğin gibi gitmeyebilir. " □■□■□■□■□■ BTS kariyerinin zirvesinde, herkes onları tanıyor, her şey herkes için inanılmaz ilerliyor, sanki şirin bir peri masalı. Ama tahmin edebileceğiniz gibi, her çıkışın muhtemel bir inişi olm...