" Sıradaki şarkı benden Jin-hyung'a gelsin. "
" Sen neden bütün şarkıları bana ithaf ediyorsun? "
" Sana aşığım. "
" Iy. "
" Hayır ya, sıradaki şarkı benden Jimin'e geliyor. "
" Yo gelmiyor. "
" Geliyor. "
" Yo. "
" Gelsin lütfen. "
" Yo. "
" Tamam susun, sıradaki şarkı benden Min-cha'ya geliyor. "
Jungkook'un söylediği şeyden sonra herkes sessiz kaldı ve arabanın en arkasında, yüzündeki huzurlu bir gülümsemeyle onlara bakan Min-cha'ya döndü. Başını Yoongi'nin omzuna yaslamıştı. İkisi de bir süredir uyuyorlardı ve daha yeni uyandıkları için hafif sersemlerdi, başları sürekli sallanıyordu. Tabii, radyoda 4Minute'den " Hate " çalmaya başlayınca Min-cha aniden uyandı.
" Kahpe Jungkook, bana ithaf ettiğin şarkıya bak~ "
" Ya ben ne bileyim bunun çıkacağını, müneccim miyim? "
" Sus be, konuşma benimle. "
" Aman~ "
Min-cha kafasını çevirip Yoongi'nin pofuduk atkısına gömdü. Dışarısının soğuğuna rağmen arabada mayhoş bir sıcaklık vardı ve bu daha da uykusunun gelmesine sebep oluyordu. Öte yandan Yoongi de hala çok uykuluydu, diğerlerinin konuşmaları ve şarkılara eşlik etmeleri onları hiç etkilemiyordu belli ki. Gerçi o ana kadar da hiçbir şey değişmemişti, yoldayken Hoseok yoldan aldıkları şekerlemelerden herkese yedirmeye çalışıyordu ve uyuyan Yoongi'nin ağzına da bir tane sokmuştu, Yoongi hiçbir tepki vermeden uyumaya devam edince bütün herkes gülmüştü.
Arabadan indikleri anda yüzlerine çarpan soğukla birden uyanmışlardı, ama.
" Vay be, kar yağmış! " diye bağırdı Jimin, botuyla yerdeki karları tekmelerken. Kar hala yavaş yavaş atıyordu.
" Jimin, gel çantanı al. "
" Namjoon bu senin şapkan mı? "
" Hayır, değil. "
" Hava da çok soğukmuş. "
" Ev kocaman! "
" Baksanıza, iki katlı! "
" En büyük oda benim! "
" Hayır, kura! "
" Bir kere en büyük oda bizim, biz iki kişi kalıyoruz. "
" Bana ne sevgili olmasaydınız. Kura! "
" Adil değil! "
" Adil! "
Min-cha onunla hala inatlaşan Taehyung'a avcunda topladığı bir kartopunu fırlatınca Taehyung ciyakladı ve aynısını yapmak için arabanın arkasına kaçtı. Kaos olduğunu gören Jungkook da hemen bir parça kar alıp Jin'e fırlattı, Jin de mızmızlanıp kendini korumak için bir ağacın arkasına geçti. Böylelikle çok kısa sürede bir kartopu savaşı başlamıştı. Herkes birbirine kar fırlatıyor, ağızlarına ve enselerine giren kardan kurtulmak için sağa sola sıvışmaya çalışıyordu. Yoongi de katılmak istemişti ama Min-cha onu ufak bir çocuk gibi arabanın arkasına saklamış, onu koruyacağını söylemişti, böylece işi onun için kartopu yapmaya dönmüştü.
Kartopu savaşları birkaç dakika sürdü, Taehyung kahkaha atmaktan yerlerde yuvarlanana ve Jin ensesinden giren karla beraber çığlık atana kadar. Sonra herkes ıslak sıçanlar gibi tek tek eve girdiler, en son Min-cha ve Yoongi girdi, kar yemekle meşgullerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ortak 2 || BTS
Fanfiction" Bazen hiçbir şey, istediğin gibi gitmeyebilir. " □■□■□■□■□■ BTS kariyerinin zirvesinde, herkes onları tanıyor, her şey herkes için inanılmaz ilerliyor, sanki şirin bir peri masalı. Ama tahmin edebileceğiniz gibi, her çıkışın muhtemel bir inişi olm...