34

294 31 24
                                    

•MIN-CHA MAGAZİN!•

NİŞAN YÜZÜĞÜ TÖRENİ!Bu seneki KMA yine çok eğlenceli geçmiş görünüyor. Bütün sanatçılar çok güzel giyinmiş ve hepsinin neşelerinden geçilmiyor. Tabii, bir tanesi çok daha mutlu! Kim mi? Tabii ki çiçeği burnunda neredeyse-gelinimiz Min-cha! Şaşaalı nişan yüzüğüyle ayrı bir güzelleşmiş olan Min-cha çok mutlu görünüyor. Üstelik aynı masada oturduğu Taeyeon, Tiffany, Jessi ve Somi'ye de yüzüğünü göstermeyi ihmal etmiyor! Sektörün prensesinin yüzüğü herkesi çok heyecanlandırmış, diyebilir miyiz? Elbette! 

MIN-CHA NEDEN HASTANELİK OLDU?Geçen gün düzenlenen KMA ödül törenindeki performansından sonra Min-cha'nın menajeri Min Yoongi, Min-cha'nın hastanede olduğunu açıkladı. Sebebinin, sanatçının performans sırasında ayak bileğini incitmesi olduğunu söyleyen Min Yoongi, durumunun ciddi olmadığını söylese de, hayranlar endişelenmiş görünüyor. Geçmiş olsun, Min-cha!

SUGA: RESMEN BİR SÜPER KAHRAMAN!KMA töreninin ortasında birden ayağa fırlayan Suga, kendi üyeleri de dahil herkesi endişelendirmiş görünüyor. Sebebi ne, mi? Tabii ki nişanlısı, Min-cha! Performansı sırasında ayak bileği burkulan Min-cha'yı kendi nişanlısı Suga'dan başka kimse fark etmemiş gibi görünüyor. Suga ise resmen bir süper kahraman gibi onun imdadına yetişiyor, ve sahne arkasına gidiyor! İkisi de birbirlerine sahip olduğu için çok şanslı! 



Bugün çok güzel bir sabahtı.

Tamam, yalan söylemişti. Bugün çok güzel bir sabah değildi. Güzel bile değildi. Çünkü Yoongi işe gitmek için çok erken kalkmıştı. Min-cha onun alarmını duymuştu, kalkıp kahvaltı hazırlamak istemişti ama daha güneş bile doğmamıştı, Yoongi ise onun başından öpüp uyuması için biraz ona sırnaşarak resmen suikast düzenlemişti, Min-cha bir daha uyandığında en az 2 saat geçmişti ve evde çıt çıkmıyordu. O da kalkmış, biraz sütlü kahvenin yanında bir dilim ekmekle salatalık yemiş ve duş alırken yüzünü ıslatıp ağlıyormuş gibi fotoğraf çekerek " Bak sensiz ne hallerdeyim. " yazıp Yoongi'ye atmıştı, Yoongi'nin telefonunu alan Jungkook da " napim " yazarak onu 15 dakikalığına engellemişti.

Bileğini incitişinin üzerinden bir ay geçmişti. Tabii ikisinin de doğum günü bu bir aya denk gelmişti. Yoongi'nin doğum günü çok acı verici gerçekleşmişti, çünkü Min-cha hala kalkamadığı için ona bir pasta yapmak için Mira ve Hoseok'u çağırmıştı. Onlara tek tek her şeyi anlatmıştı, nasıl yapmaları gerektiğini, nasıl süslemeleri gerektiğini, ve ikisi de organize bir şekilde pastayı mahvedince bu sefer son anda diğerlerine pasta almaları için yalvarmıştı, ama Yoongi eve pastadan daha önce gelmişti ve her şey berbat olmuştu. Min-cha o kadar streslenmişti ki gün sonunda ağlamıştı, Yoongi de gülerek sorun olmadığını söylerken onun ağzına diğerlerinin aldığı pastadan sokuşturmuştu. 

Yoongi'nin hediyesi, Min-cha sürekli yatakta olduğu için ve dışarı çıkamadığı için ondan gizlice örmeye çalıştığı, ne zaman odaya gelse yorganın altına sokup hiçbir şey yokmuş gibi davrandığı bir kazaktan oluşuyordu. Açıkçası o kadar boş vakti vardı ki kazağı çok hızlı bitirmişti. Yoongi de havalar henüz tam ısınmadığı için o kazağı üzerinden hiç çıkarmamıştı. 

Min-cha'nın doğum günü daha basitti. Min-cha birkaç gün önceden Yoongi ile oturmuş ve ona özel bir şey istemediğini, zaten yapıp yapamayacağından da emin olamadığını söyleyince beraber piknik yapmaya karar vermişlerdi. Yoongi onu kimsenin bilmediği bir parka götürmüştü. Pasta yemişler, şampanya patlatmışlardı, ve o akşam o kadar çok yıldız kaydı ki Min-cha kaç dilek dilediğini sayamaz oldu. 

ortak 2 || BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin