14

571 49 105
                                    

• MIN-CHA MAGAZİN! •

• MIN-CHA'NIN ALBÜMÜ LİSTELERİ SALLADI! Daha bir cover albümü olmasına rağmen tüm listelerde ilk sıraya oturdu. Bu gidişle bir sürü ödül alacağı şimdiden kesinleşti. Diğer idoller albümü dinlediklerini ve çok beğendiklerini söylüyorlar. BTS üyelerinin hepsiyle düet yapan Min-cha, tüm tarz şarkıların altından kalkabilmişe benziyor.

• MIN-CHA KONSER VERİYOR! Sanatçının altında olduğu şirket Bighit, ilk albümü için bir konser verileceğini onayladı. Şarkı listesine bakılırsa albümdeki bütün şarkılar sergilenecek. Biletler satışa çıktı ve oldukça kısa bir sürede tükendi bile!

• YOONCHA AĞIZLARI AÇIK BIRAKIYOR! Min-cha'nın albümünün çıkış şarkısı olan RED'in klibinde beraber olan ve çok tatlı sahneler sergileyen çift, aynı zamanda Play şarkısında da düet yaptı. Min-cha'nın gelecek olan konserinde ise beraber sahnede olacakları söyleniyor.

•••••

" Konser iptal. "

Yoongi aşırı stresten ağrıyan başını ve boynunu hafifçe hareket ettirirken birden içeri giren sevgilisine baktı. Min-cha'nın ifadesi nötrdü, sertti, hareketleri de agresifti ve kendisini Yoongi'nin yanına attığında bile neredeyse çocuğu yerinden oynatmıştı. Yoongi yanıt vermeden önce ona bakmak ve halini incelemek zorunda kaldı. O kadar bitkin görünüyordu ki bunun bir şaka olma ihtimali yoktu. 

" Ne? "

" Konser iptal. " Min-cha başını sallayıp ona baktı, bakışları çok ciddiydi.

" PD-nim mi dedi? "

" Hayır. Ben dedim. Konser iptal. "

Yoongi ona baktı ve iç çekti. O gece o tweet'i ona göstermemişti ama görmesi zaten işten bile değildi, aslına bakılırsa Min-cha fark edene kadar şirketteki herkes görmüştü, sonrası da hiç ama hiç iyi değildi. Yavaşça kolunu onun boynuna sardı.

" Chanjin. " dedi yavaş ve yumuşak bir tonla. " Sakin ol, tamam mı? PD-nim her şeyin farkında. "

" Nasıl- nasıl sakin olabilirim? " Min-cha geri çekildi, fark etmese bile Yoongi'nin kolunu boynundan itmişti. " Tehdit edildim Yoongin- resmen hayatımı tehdit ettiler! Sadece benim olsa iyi- binlerce kişinin olduğu bir konser, bütün biletler satıldı ve ben o sahneye kimleri kimleri çıkaracağım- sen çıkacaksın Yoongin. Sen çıkacaksın, diğer üyeler- başka ünlüler çıkacak o sahneye. Ya benim yüzümden herhangi bir şey olursa?! "

" Olmayacak. Bu senin suçun değil Chanjin. " Yoongi ona baktı ve hafifçe uzanıp yanağını tuttu. Onun dikkatini dağıtmak ve onu ikna etmek için her şeyi yapması gerekiyordu. " Beni dinle. PD-nim her şeyin farkında. Çok fazla önlem aldı- bilet alan herkesin isim listesini çıkardı. Tamam mı? " Hafifçe yanağını okşadı. " Girişlerde metal dedektörleri var, kemer tokalarını bile saptıyor. Bir silahın içeriye girmesi imkansız. "

" Ya imkansız değilse? Ya- ya bir şey olursa Yoongin- ya sana bir şey olursa? " Min-cha'nın sesi çok zayıf ve ağlamaklı geliyordu ve Yoongi de bundan nefret ediyordu. 

Yoongi biliyordu. Min-cha'nın annesinin hala üzerinde etkisi olduğunu biliyordu. Tüm kariyerinde olan bütün kötü olaylar onun suçuymuş gibi düşündürdüğü için hala bu sebepten dolayı tüm suçları üstleniyordu. Ona çok ağır geliyordu ve Yoongi de bunun farkındaydı, iç çekti. Bütün bunlar ne zaman bitecekti? 

" Konseri erteleyelim mi? " diye sordu neredeyse mırıldanarak.

Bunu yapamazdı. Yoongi bunu yapması gerektiğini biliyordu, Min-cha şu an muhtemelen çok kötü hissediyordu ve başka bir zamana ertelemeleri gerekiyordu ama bunu yapamazdı. Çok uğraşmışlardı. Çok emek harcamışlardı.

ortak 2 || BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin