6

842 61 49
                                    

Min-cha ilk kez birisine kendisi yüzünden uzaklaştırma aldırmıştı ve ikincisinin de annesi olması için yalvarabilirdi. Yoongi ona çok kızmıştı, en azından bir “ kim o “ bile demeden kapıyı açtığı için neredeyse kafayı sıyırabilirdi. Ama Min-cha o kadar çok kendini acındırmış ve şirinlik yapmıştı ki ona daha fazla kızma lüksü kalmamıştı.

Birkaç gün içinde Yoongi’nin doğum günü vardı. Ne yazık ki promolara denk geldiğinden kuru kuru şirkette kutlamaları gerekmişti ama Min-cha ona nasıl bir kutlama yapması gerektiğini iyi biliyordu, en azından Sunny ona böyle söylemişti, o ise epey gergin ve işini bilmez sayılırdı. Ama işin sonunda abartı olduğunu düşündüğü mumlar umurunda olmamıştı, belki de hayatında çektiği en güzel uykuyu çekmişti ve ertesi sabah çarşafları değiştirmek zorunda kalmıştı.

Belki şaşırırdınız ama, o günden sonra Yoongi’nin en çok sevdiği şey kızın göğüsleri üzerine yatmak olmuştu.

Birkaç gün sonra Yoongi Sunny’den bir mesaj almıştı ve ondan en son bir mesaj aldığında Min-cha istifa edip Amerika’ya gitmeyi düşünüyordu, bu yüzden bunun epey önemli olduğunu ve özellikle Min-cha hakkında olduğunu anlaması işten bile değildi.

Bilip bilmediğinden emin değilim~ ama Min-cha bize uzun süre söylemediği için gizlice ehliyetinden bakmak zorunda kalmıştık, bu yüzden ben yine de söyleyeyim dedim. İki gün sonra Min-cha’nın doğum günü~ “

Sevdiği kadının doğum günü iki gün içerisindeydi ve Yoongi gerçekten de bunu bilmiyordu. Mesajı gördüğü anda hemen ayağa fırlamış ve ilk iş olarak arama motoruna girmişti.

Kız arkadaşa doğum gününde ne alınır?

İki gün sonra Min-cha şirketten en son çıkan kişiydi, Chulgi onu evine bıraktığında kucağında bir kutu kağıt vardı ve Yoongi’nin önceki gün çok yorulduğunu bildiği için onu erkenden eve yollamıştı ve açıkçası onun gözünün etrafında olmasını çok özlemişti. Açıkçası o günün doğum günü olduğunu hatırlamıyordu bile.

Doğum gününü eskiden hep abisi kutlardı, sonradan o kadar meşgul olmuştu ki kutlamaya vakit bile bulamamıştı, ta ki tam en mutsuz ve depresyonda olduğu zamanlarda SNSD ilk kez kutlayana kadar. Ondan bu yana genelde kızlar doğum günü hediyelerini kargo olarak ona yolluyorlardı ve onlar da en erken ertesi güne eline ulaşıyordu, yani onun için doğum günü, ne zaman hediye alırsa onun bir önceki günü oluyordu.

Pekala, kapıyı açar açmaz suratına İYİ Kİ DOĞDUN MIN-CHA, diye bağıran bir ev dolusu idolün korkuyla elindeki kutuyu yere düşürdüğü bir günü de doğum günü olarak sayabilirdi.

İçeride GOT7’dan Jackson, Bambam ve Yugyeom; SNSD’den Sunny, Hyoyeon, Taeyeon ve Tiffany; TWICE’dan Dahyun, Mina, Nayeon ve Jeongyeon; BLACKPINK’den Lisa ve Jisoo; bütün Red Velvet, Monsta X, 2NE1, ve elbette ki BTS üyeleri vardı. Ayrıca Hyuna ile Edawn’ı da orada gördüğünden emindi, Sunmi ve Suran’ın hemen yanında. Yoongi bütün bu insanları aynı günde orada toplamak için neredeyse hepsinin menajerlerine yalvarmak zorunda kalmıştı ve Min-cha’nın adını geçirdiği anda zaten hepsi gönüllü olarak izin vermişlerdi.

Min-cha şaşkın ifadesinin yerini alan gülümsemesiyle onlara baktı, hayatında ilk kez bu kadar çok idolün bir araya gelip onu alkışladığına şahit oluyordu ve bunun tek sebebi karşısında duran ve şirince ona gülümseyen sevgilisiydi. Elindeki kutuları kenara bırakıp herkese tek tek sarıldı, açıkçası Jackson’ın kolonyası çok güzel kokuyordu, Lisa’nın saçları biraz daha uzamıştı ve CL epey kilo vermişti. Taeyeon ona sarılırken de EXO’dan kimsenin gelemediğini ama hepsinin de hediyelerini yolladığını söyledi, öğrendiğine göre hediyelerinin hepsi piyano odasında duruyordu ve içeri girildiği anda adım atmakta epey sıkıntı çekiyordunuz.

ortak 2 || BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin