28

524 42 68
                                    

• MIN-CHA MAGAZİN! •

• MIN-CHA ORTALIĞI YIKTI GEÇTİ! Şirketi davetli olmamasına rağmen GDA'da aniden sahne alan Min-cha, sadece bununla kalmadı, ortalığı yıktı geçti! Oldukça güçlü bir performansın ardından Bighit'in başına gelen her şeyi ifşalayan Min-cha, ayrıca kendisi ve BTS üyesi Suga'nın başına gelen haksızlıkları da anlatmayı unutmadı. Herkes şokta!

• SÖYLEDİĞİ HER ŞEY DOĞRU MU? Min-cha, aldığı sahnenin ardından Bang PD'nin Bighit'ten ayrılmasının bir komplo teorisi olduğunu, Suga ile ilişkisinin zorla bitirildiğini, kendisinin Jackson ile ve Suga'nın da Jisoo ile olan ilişkisinin sahte olduğunu ve daha bir sürü iftirayı açıkladı. Peki her şey doğru mu? Netizen'lere göre idollerin tepkilerinden bunu anlamak çok da zor olmasa gerek! 

• JISOO NEDEN AĞLADI? GDA'nın ardından binadan ayrılan Jisoo'nun ağladığı kameralardan kaçmadı. Başta Suga ile olan ilişkisinin aniden sonlanması yüzünden olduğu düşünülse de, bir sonraki karelerde Jisoo'nun gülümsediği, diğer grup üyelerinin de mutlu bir şekilde onu desteklediği görülüyor. Bunlar mutluluk gözyaşları mı?

• YOONCHA GERİ DÖNDÜ!  Olay ödül töreninden birkaç gün sonra Min-cha ve Suga'nın sessizliği herkesi bir şüpheye düşürmüştü. Ancak grup üyesi J-Hope'un Twitter hesabında paylaştığı fotoğraf herkesi yanlış çıkardı. Fotoğrafta en doğal halleriyle evde olan ikili birbirlerine pek yakın duruyorlar! Üstelik Min-cha, geçenlerde geçirdiği talihsiz kaza yüzünden kolu hala alçıda olan Suga'nın ceketini giymesine yardım ediyor. Bundan daha tatlı bir şey düşünülebilir mi? Tabii, J-Hope'un " Sonunda!! 🥺😍💕💖💘 " yazmasının haricinde!

•••••

Bir alçıyla yaşamanın bir sürü zorlukları vardı. 

Banyoya girmek çok zordu. Kişisel işlerini halletmek de. Yemek yemek bir süreden sonra alışılıyordu, ama sadece belli başlı kıyafetler giyebiliyor olması onu yoruyordu. Telefona bile tek elle bakmaya başlamak onu zorlamaya başlamıştı. Ama kuşkusuz, bunların hepsinin arasında en zor olan, tek eliyle müzik yapmaya çalışıyor olmasıydı. 

Ama sorun yoktu. Yoongi hallederdi. 

Üyelerin o kadar ısrarlarına rağmen şirkete geliyordu, çünkü o kadar uzun zamandır çalışmıyordu ki nasıl hissettirdiğini bile unutacak haldeydi. Müzik yapmak, her ne kadar kendini çok veremiyor olsa da, onu rahatlatıyordu. Başındaki kulaklık, elinin altındaki notalar, bir şeye sahip olabilme hissi, onu rahatlatıyordu. Yoongi de en delireceği zamanlarda böyle kendisine hakim oluyordu.

Kapının zili çaldığında kulaklığını hafifçe çıkarmıştı.

Ayağa kalktı, kapıyı açtı. Karşısında Seokjin duruyordu. Saçları epey uzamıştı, kıyafetleri de günlük görünüyordu. Yakışıklı bir adamdı. Ona bakmış, hafifçe gülümsemişti.

" Yoongicchi, öğle yemeği yemeye çıkıyoruz. " dedi. " Gelecek misin? " 

" Hayır hyung, randevum var. " 

" Randevun mu? " 

" Evet. " Yoongi kocaman gülümsedi. " Chanjin geliyor. " 

Min-cha'nın daha önceden, onun hiç haberi olmadan bir kere şirkete sızdığını öğrendiğinde resmen şok geçirmişti. Üstelik onu fark bile etmemişti. Gerçi o zamanlar hiçbir şeyi fark edebilecek durumda değildi, ama bu kadının tamamen farklı bir boyutta olduğunu anlamasını sağlamıştı. Öyle ki, onu terk ettiği zaman Min-cha onu parça pinçik bile edebilirdi, ve bu onu çok korkutuyordu. 

ortak 2 || BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin