13

613 50 83
                                    

• MIN-CHA MAGAZİN! •

BTS'İN SUGA'SI BABA MI OLDU?! BTS'in resmi Twitter hesabından paylaşılan bu görüntü hayranları ve görenleri şoka uğrattı. BTS üyesi Suga'nın bir bebekle uyuduğu fotoğraf herkesi şaşırttı. Yakın bir sürede Min-cha ile birlikteliğini açıklayan Suga'nın, Min-cha ile bir bebeği olduğu düşünüldü ama aynı gün içerisinde yapılan açıklamayla küçük bebeğin Min-cha'nın kuzeni olduğu anlaşıldı. Hayranlar hala olayın şoku içerisinde. 

WEEKLY IDOL ERKEN SEZON FİNALİ YAPTI. Weekly Idol isimli varyete şovu, beklenen tarihin çok öncesinde sezon finali yapma kararı aldı. Birkaç haftadır düşük reytinglerle göze batan şovun sezon finali yapmasının bir sebebi bu olsa da, hayranlar anonim bir hesaptan sosyal medyaya yayılan videonun asıl sebebi olduğunu düşünüyor. Videoda, sunucu Doni ve Coni'nin programa davet ettikleri Min-cha ve BTS üyesi Suga'ya davranışları yüzünden Suga onlara tepkisini gösteriyor ve ikisi de programdan ayrılıyorlar. Şovun finale kadar gideceği de tahminler arasında.

YOONCHA VS. HYUDAWN! Uzun bir süre önce birlikteliklerini açıklayan Hyuna ve E-dawn çiftinin yine başı YoonCha ile belada! Min-cha ve BTS üyesi Suga'nın ilişkisi, onları beraber açtıkları canlı yayında da rahat bırakmadı! " Min-cha ve Suga Ulusun Çifti seçilirse nasıl tepki verirsiniz? " sorusuna ünlü idol Hyuna " Onlar adına çok sevinirim. İkisini de destekliyorum. Bizim zaten öyle bir amacımız yok, kendi halimizde iyiyiz. " şeklinde, E-dawn ise şakayla karışık bir şekilde " Onlar daha sektöre yeni dahil oldular ama ikisini de destekliyorum. Tabii, eğer romantiklik hakkında tavsiye isterlerse adresleri belli. " şeklinde cevap verdi.

•••••

" Şey, Min-cha, biliyorsun yani seni severiz, yaptığın işler de falan filan ama... bizimle bir albüm çıkarmadan önce bize bir kere sorman gerekmez miydi? " 

Jin'in sorusu üzerinde Min-cha iç çekti ve ellerini yuvarlak sehpaya dayamaya devam etti. Diğer üyeler de aynı şekilde birbirlerine ve Min-cha'ya bakıyorlardı, Min-cha aşırı ciddi ve profesyonel duran ifadesini birkaç saniye sonra bozdu ve diz çöküp dirseklerini masaya dayayarak ellerini birleştirip yalvarma pozisyonu aldı.

" Lütfen!~ Hadi ama, bu yeteneksiz, çirkin ve şişko ortağınıza yardım etmeyecek misiniz? " dedi dudaklarını büzerek. Doni ve Coni'nin programından geldiklerinden beridir bu cümle aralarında bir espri olmuştu ve yüzlerce kere tekrarlanmasına rağmen hala Jungkook'u güldürüyordu. " Merak etmeyin, gerçek bir albüm olmayacak. Cover albümü çıkarmayı düşünüyorum- yani neredeyse her şey hazır. Tabii şarkı sahiplerinden izin almak gerek ama onu bana bırakın, özellikle çok yakın arkadaşlarımı seçtim. Lütfen!~ " 

Üyeler iç çekip birbirlerine ve Min-cha'ya baktılar, şu ifadesi seçim yapmalarına hiç mi hiç yardımcı olmuyordu. Hoseok Yoongi'ye baktı.

" Hyung senin haberin var mıydı bundan? " dedi, Yoongi başını iki yana salladı. Daha önce hiç konuşmamışlardı ama O zaten ne zamandır böyle bir şeyi istiyordu, işine bile gelirdi. 

" Gerçekten bir gün bile yeter- güvenin bana. Size çok ihtiyacım var~ " Min-cha dudaklarını büzmeye devam edince dibindeki Taehyung bunu kesmesi için başını kenara ittirdi. 

" Hangi şarkılar olacak? " diye sordu Namjoon bir süre sonra, ardından Min-cha bu sorunun sorulmasını bekler gibi sırıtarak ayağa kalktı ve tekerlekli beyaz tahtayı arkasına çevirdi, tahta ağzına kadar yazılarla doluydu. Bir kalem aldı.

" Evet... öncelikle title olarak Hyuna'dan Red. Eğlenceli olur diye düşündüm. Klipte siz de olabilirsiniz. Joonie ile Younha'nın Winter Flower'ını coverlayacağız, ki şarkı senin olduğu için kaydetmene gerek bile yok. Jinnie ile Taeyeon'un Four Seasons'ı, sesine çok uygun olacağını düşündüm. Yoongin ile Chungha'dan Play, Changmo'nun kısmını sen alacaksın- ayrıca olur da sergilersem sahnede salsa yapabiliriz ama bu seni ilgilendirmez. " 

ortak 2 || BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin