Min-cha bu ilişkiye hiçbir zaman sıcak bakmamıştı.
Dedikodular tamamdı, sonuç olarak her gün sayısız dedikodular çıkıyordu ve Min-cha bunu asla engelleyemezdi. Ama hastalığı atlattığında ve PNation'a geldiğinde, PSY onu kenara çekmiş ve böyle bir ilişki iki tarafı da mutlu edebilir, demişti.
Min-cha Jackson'a o gözle bakmıyordu ve Jackson'ın da kendisine o gözle bakmadığından emindi. Çok yakınlardı, çok iyi anlaşıyorlardı ama o çizgiyi geçemezlerdi, ikisi de birbirini arkadaş olarak görüyorlardı. Yine de PSY'ın dediğini de inkar edemezdi. Böyle bir ilişki ikisini de gündeme getirirdi, ikisi de insanlar tarafından çok seviliyordu ve dürüst olması gerekirse, Min-cha'nın buna ihtiyacı vardı.
Yoongi'nin yeni ilişkisi o kadar gündemdeydi ki Min-cha her ne kadar mutlu olmak istese de kendisini boğuluyormuş gibi hissediyordu. Bir şekilde bunu aşmalı ya da Yoongi'nin de aynı şekilde hissettiğinden emin olmalıydı, tabii Yoongi hala umursuyorsa. Ama sorun yoktu, Jackson epey iyi görünümlü ve eğlenceliydi, ayrıca çok anlayışlıydı ve eğer Min-cha evet derse onun sorun yaratmayacağından da emindi.
Bu yüzden derin bir nefes almış ve Jackson'ı aramıştı.
" Nasılmış benim sahte gündem sevgilim? " diye açmıştı Jackson telefonu, bir an ekran yüzüne fazla yakındı ve bu Min-cha'nın gülmesine sebep olmuştu.
" Demek duydun. "
" Benden kaçmaz kızım. Zaten bizimki yalvarıyor ilişki için. " Jackson ağzına Min-cha'nın iyi göremediği bir şey attığında Min-cha iç çekip lobideki koltuğa oturmuştu. Bizimki'den kastı JYP'ydi, Min-cha şaşırmamıştı, onun büyük bir gündem haberi için yapamayacağı şey yoktu. " Ne yapsak? "
Öyle bir haldelerdi ki sahte bir ilişkiye başlayıp başlamamak ikisinin eline kalmıştı. Yine de Jackson'ın neden kendisine sorduğunu biliyordu. Daha taze bir ilişkiden kurtulan kendisiydi, böyle bir şeyde ilk söz sahibi olması gereken de oydu ve Min-cha ne derse desin Jackson'ın onaylayacağını biliyordu.
Ne olabilirdi? En kötü ne olabilirdi? Gündemden düşerlerdi, insanlar onlardan nefret ederdi, her şey tersine dönerdi. Ama Min-cha en azından Yoongi'yle olan ilişkisinden sağ çıktığını insanlara göstermiş olurdu, sağ çıktığından değil, ama öyleydi işte. Zor olacaktı ama Yoongi başarmıştı, değil mi? Kendisi ne kadar zorlanabilirdi?
" Tamam. " diye cevap verdi yavaşça, Jackson kameradan kendisine baktı.
" Tamam mı? Bana sordun mu? Sor bakalım ben seninle çıkıyor muymuşum? "
Min-cha gülmeden edemedi ve ardından kameraya vururmuş gibi yaptı, Jackson da sahte bir ses çıkardı. İkisi birbiriyle çıkabilecek son insanlardı, ama bunu yapması gerekiyordu. Kendisi için. Herkes onunla gurur duyardı. Şu ana kadar üzdüğü herkes onunla gurur duyardı, birkaç gün önce onu ziyaret etmiş ve onu teselli etmiş babası onunla çok gurur duyardı.
İlişkinin onaylandığına dair sosyal medya gönderileri atıldığında Min-cha telefonunu resmen dile geldiğini hissetmişti.
" Yuh! Bana neden söylemedin?! " diye bağırdı Sunny, telefonu açar açmaz.
" Sakin olsana unnie! Gerçekten çıkmıyoruz. "
" Neden ki?! Sevmedi mi seni? Bak söyle döveyim onu ha. "
" Hayır, hayır. Sahte bir ilişki. "
Min-cha bu şekilde çoğu tanıdığını yatıştırmak zorunda kaldı, hatta yakın olmadıklarına gerçekten çıktıklarını söylemek zorundaydı ve yalan söylemek şimdiden zor gelmişti. Jackson ve kendisi. Bunun ne kadar ciddi bir şey olduğunu anlamak onun çok vaktini almıştı ama insanlar çoktan deli gibi onlar hakkında konuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ortak 2 || BTS
Fanfiction" Bazen hiçbir şey, istediğin gibi gitmeyebilir. " □■□■□■□■□■ BTS kariyerinin zirvesinde, herkes onları tanıyor, her şey herkes için inanılmaz ilerliyor, sanki şirin bir peri masalı. Ama tahmin edebileceğiniz gibi, her çıkışın muhtemel bir inişi olm...