Min-cha ne zaman sahneye adımını atsa bir kaosa sebep olduğu düşünülürse, başta sahne korkusunun olması çok da mantıksız gelmiyordu.
Ama gerçekten de öyleydi. Bir kere sahneye çıkıyordu ve ateş açılıyordu. Ötekinde sahneye çıkıyor, birilerini ifşa ediyor, her şeyi birbirine katıyordu. Sahne arkasında dursa bile sürekli kaosa sebep oluyordu. O yüzden şimdi hastanede beyaz yatağında uzanırken ve hemşire onunla ilgilenirken bir yandan da ağlayan nişanlısını sakinleştirmeye çalışırken, Min-cha olanlara çok da şaşırmıyordu.
O gün çok erken uyanmışlardı.
Önceki günün gecesinde, ertesi gün tören olduğunu bildikleri için erken kalkacaklarını düşünerek yurda geçmeye karar vermişlerdi. Böylece tek bir arabada yurda geçmek bütün herkes için daha kolay olurdu, hem o kadar erken kalktıktan sonra ne Yoongi ve Min-cha araba kullanmak isterdi. Bu yüzden yurda geçmişler, duş aldıktan sonra diğer üyeler gibi erkenden tıpış tıpış uyumuşlardı.
Sabah onları Namjoon uyandırmıştı. Hoseok ve Jimin erkenden uyanarak herkese omlet ve kızarmış ekmekten oluşan basit bir kahvaltı hazırlamıştı, güneş daha az önce doğduğu için hepsi yollarını şaşıran civcivler gibi masaya oturarak yemeklerini sessizce yemişlerdi.
" Şimdi uyumaya başlarsam şirkete kadar kaç dakika uyuyabilirim? " diye sormuştu Min-cha, gözlerini kısmışken diğerlerine bakıyordu. Namjoon büyük arabada arkasına dönmüş ve ona bakmıştı.
" Şu saatte biraz trafik olabilir, o yüzden on iki dakika falan. "
Min-cha başını öyle hızlı bir şekilde Yoongi'nin omzuna koymuş ve gözlerini kapatmıştı ki, diğer herkesi nişanlısıyla beraber güldürmüştü.
Günün devamı, akşamüstüne kadar prova yapmakla geçmişti. Zaten birkaç gündür tören yerinde diğer ünlülerle prova yapıyorlardı, ama bugün kıyafet ve makyajlarının da tamam olması gerekiyordu. Min-cha, önceki seferde giydiği kostümünü giyecekti ve makyajı ve saçı da hazırdı. Tören boyu ise uzun, yırtmaçlı ve şortlu bir etek ile askılı takım giyecekti, bunu stilistleri seçmişti ve ona çok yakıştığını söylemişti, Min-cha için de sorun yoktu.
" BTS en son çıkacak. " demişti koreografları, sahne arkasında onlara bakarken. " Min-cha ise BTS'ten bir önce çıkacak. Arada bir ödül açıklaması olacak, yani Min-cha, performansından sonra ödülü ve BTS'in performansını izlemek için hemen yerine geçmen gerekiyor. "
Min-cha başını sallamıştı, ama bu sırada bir muz yiyordu ve bu yüzden kimse onun ciddiye aldığını düşünmemişti. Min-cha, o performansı izleyecekti. Ne olursa olsun. BTS'in ve nişanlısının sergilediği performansı izlememek için başına gerçekten çok, çok kötü bir şeyin gelmesi gerekiyordu.
" Çok güzel görünüyorsun. " Yoongi, Min-cha tören kıyafetini giydikten sonra ona yaklaşmış ve saçlarını omzundan itmişti. Kendisi beyaz, işlemeli bir takım giyiyordu ve Min-cha'nın giydiğine biraz tezat kaçıyordu. Kız gülümsemişti. Acaba düğünlerinde böyle bir takım giyse ne olurdu?
" Sen kendine bak. "
" Sus. "
" Sen sus. "
" Son on dakika! "
Yoongi hızla bir öpücük aldıktan sonra koşarak grubunun yanına gitmişti, Min-cha da gülmüştü.
@1: blackpink'i kim giydirdi yine ağlıcam
@2: hyuna ve dawn gelecek mi?
@3: bts aday olduğu bütün ödülleri alır umarım
@4: dreamcatcher yine mi davetli değil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ortak 2 || BTS
أدب الهواة" Bazen hiçbir şey, istediğin gibi gitmeyebilir. " □■□■□■□■□■ BTS kariyerinin zirvesinde, herkes onları tanıyor, her şey herkes için inanılmaz ilerliyor, sanki şirin bir peri masalı. Ama tahmin edebileceğiniz gibi, her çıkışın muhtemel bir inişi olm...