•MIN-CHA MAGAZİN!•
•MIN-CHA VE SUGA YENİDEN LİSTELERİ TIRMANIYOR! Birlikteliklerini onayladıktan sonra tüm gündemin gözdesi olan çift, yeniden arama motorlarının en çok aranan isimleri olmayı başardı. Bir sürü programdan teklif alan ikilinin bir süre daha en popüler olacağına şüphe yok.
•J-HOPE ALBÜM MÜ ÇIKARACAK? Ünlü ismin sürekli stüdyodan paylaştığı fotoğraflar iddiaları arttırdı. Bir süredir albüm çıkaracağına dair ipuçları paylaşan sanatçıdan gelişmeleri sıkı bir şekilde takipteyiz.
•BANG PD GERİ DÖNDÜ! Talihsiz gelişmeler yüzünden şirketi bir süredir bırakmış olan CEO, son mahkemesinin başarıyla sonuçlanmasının ardından Bighit şirketinin başına geçti. O yokken en büyük hisse sahibi olan Kim Namjoon, şirketi eski sahibine devrederken çok mutlu görünüyor. Şirketin altındaki bütün ünlüler bu olayı mutlulukla kutladı.
•••••
Min-cha bayılacak gibi hissediyordu.
Bu kötü anlamda değildi, elbette. Ama ortamın da buna çok etkisi vardı. Lobideki koltukların, hafifçe esen fanın, üzerindeki yumuşak eşofman takımının buna çok etkisi vardı. Karnı da toktu. Üstelik hafif bir kahve içmişti. Ama en büyük etki, hemen yanında oturan sevgilisiydi. Sevgilisinin uzun, şekilli parmakları, gitar sapının etrafına dolanan boğumları, çalmaya devam ederken hafifçe salladığı başı, yerde ritim tuttuğu ayağı. Her şey onun bayılacak gibi hissetmesine sebep oluyordu, çünkü Min-cha bununla nasıl başa çıkılır, hiç bilmiyordu.
Yoongi sonunda çalmayı bıraktığında ona baktı. Ufak gözleri açılmıştı, gözlerinde yıldızlar parlıyordu.
" Nasıldı? " diye sordu. Sesi çok ufaktı. Şirketin öteki taraflarından gelen seslere kıyasla duyulamayacak gibiydi, ama çok yakınlardı. Min-cha onu her zaman duyardı.
" Çok iyiydi. " diye yanıtladı. " Ama elini çok yorma, olur mu? "
Yoongi başını salladı ve yeniden gitara döndü.
Yoongi her ne kadar çok başarılı bir prodüktör olsa da, gitar kullanmakta henüz çok iyi sayılmazdı. Gerçi, kıza göre her zaman gereğinden çok daha fazla iyiydi ama çocuk bir türlü kabullenemiyordu. Bu yüzden, sargısı çıksa bile hala kullanmakta biraz zorluk çektiği elleriyle gitara sarılmıştı. Bu belki bir hobiydi, ya da kolu sargıdayken kaybettiği zamanları telafi etmeye çalışıyordu, Min-cha bilmiyordu. Ama ona elinden geldiğince yardım etmeye çalıştığı kesindi.
Yoongi yeniden gitarı çalmaya başlar başlamaz odaya Jin ve Hoseok girmişti. İkisi de koltuğa oturdu.
" Tamam aşıksın lan anladık. " dedi Jin, Yoongi gitar çalmayı keserken. " Sürekli serenat yapma. "
Min-cha güldü. " Kıskanmasana be. "
" Ne kıskancam be. "
" Poğaça oppam nerede? " diye sordu Min-cha etrafına bakınırken.
" Odasında. Etrafa çeki düzen verdiriyor. "
Min-cha başını salladı ve yeniden dağınık saçları altından onu izleyen sevgilisine döndü.
Parti mükemmeldi. Çok büyük değildi, şaşalı da sayılmazdı, sadece pahalı şampanya, atıştırmalıklar ve kocaman bir pasta vardı. Şirketin altındaki herkes toplanmıştı, CEO'nun kovdurduğu bütün insanlar da dahil. Lobiye, hatta o kata sığamayacak kadar çok insan olmuşlardı birden. Bang PD onları öyle görünce çok şaşırmıştı, bir yandan da çok sevinmişti, Min-cha bunu biliyordu. Çünkü ona teşekkür etmek için kenara çektiğinde bile yüzündeki kırışıklıklar bir kez olsun azalmamıştı. Çok yorgun görünüyordu, o da hepsi gibi çok yorulmuştu, belki de daha çok, ama sonunda mutluydu. Sonunda Min-cha'nın değer verdiği herkes mutluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ortak 2 || BTS
Fanfiction" Bazen hiçbir şey, istediğin gibi gitmeyebilir. " □■□■□■□■□■ BTS kariyerinin zirvesinde, herkes onları tanıyor, her şey herkes için inanılmaz ilerliyor, sanki şirin bir peri masalı. Ama tahmin edebileceğiniz gibi, her çıkışın muhtemel bir inişi olm...