artık gereken belirli bölümlerin başına min-cha'yı ilgilendiren magazin kısmı koymaya karar verdim, böylece daha gerçekçi olabilir diye düşündüm. isterseniz netizen gibi yorum da yapabilirsiniz.
•••••
MIN-CHA MAGAZİN
• BTS üyesi SUGA, Melon Music Awards'ta Min-cha ile olan birlikteliğini doğruladı! Hayranları epey şaşkın!
• Hyuna, Instagram Story'sinde Min-cha'dan bahsetti! Ünlü idole gelen " Min-cha'yı tanıyor musun? " sorusuna, Hyuna " Evet! Birkaç yıl önce onunla çalışmıştık ve hala görüşüyoruz. " diyerek cevap verdi.
• Min-cha'nın daha önce Rose Entertainment ile çalışmış olması epey tepki topladı! Rose Entertainment daha önce ırkçılık ve şiddetten dolayı dava edilerek kapatılmıştı. Min-cha'nın hayranları epey şaşkın ve üzgün durumda!
• Min-cha'nın Melon Music Awards'da giydiği elbise çok beğenildi! Min-cha'nın ödül töreni boyunca sergilediği davranışlar çok konuşuldu!
• Min-cha'nın yüz ifadesi hayranlarını güldürdü! BTS SUGA birlikteliklerini açıkladığı anda, bunu beklemeyen Min-cha'nın ifadesi herkesi eğlendirdi.
•••••
Hayatında yaptığı en uzun araba yolculuğuydu.
Gözlerini dışarı dikti. Siyah filmin arkasından gelip geçen insanlar, binalar, kimse onların o an orada olduklarını bilmiyordu. Dış dünyada herkesin en çok konuştuğu şey kendileriydi, muhtemelen o an gündemde olan her şeyden daha çok gündemdelerdi ama bunun ne kadar kötü ve zehirli olduğunu sadece ikisi biliyorlardı. Kendi korumaları, kendi arabalarıyla onları kendi sonlarına götürüyordu.
Yoongi uzandı ve yavaşça elini tuttu, Min-cha bir rüyadan uyanır gibi dönüp ona baktı. Yoongi'nin aklından da aynı şeylerin geçtiğini biliyordu. Aklında aynı fırtınalar dönüyordu ve o da sadece ona ihtiyaç duyuyordu. Min-cha hafifçe ona doğru yaslandı ve başını boynuna gömerek etrafa baktı.
Bu sefer ağlamayacaktı.
En son seferinde deli gibi ağlamış ve kendini aptal durumuna düşürmüştü- sadece bir şaka için. Bu sefer ağlamayacaktı. Bunu sadece olgunca karşılamak istiyordu, Yoongi'nin üzülmesini de istemiyordu. Bu normal bir şekilde hallolacaktı ve yollarını ayıracaklardı.
Neden canı bu kadar yanıyordu?
Yolun hiç bitmemesini istemişti. Bazen dönüp Yoongi'ye bakıyor, sonra bakışlarını kaçırıyordu. Yoongi berbat hissediyordu, bunun farkındaydı. Onun daha kötü hissetmesini sağlamak ise düşündüğü son şey bile değildi.
Bir süre sonra araba durdu ve Min-cha iç çekti, hafifçe geri çekildi. İşte her şey başlıyordu. Chulgi arabadan çıktı, Min-cha'nın kapısını açtı ve Min-cha dışarı adımladı. Hafifçe yağmur çiseliyordu, Yoongi dışarı çıktı ve Chulgi'ye baktı.
" Bu hoşuna mı gidiyor? " dedi ters bir şekilde.
" Ne? "
" Başımıza gelecekler hoşuna mı gidiyor? Çok mutlu görünüyorsun. "
" Yoongin- "
" Bir gün ağzını burnunu dağıtacağım senin. "
Min-cha Yoongi'yi çekti ve binaya doğru ilerlediler, ikisi de -hatta üçü de- Yoongi ona yumruk kaldırır kaldırmaz neredeyse Namjoon'dan bile uzun olan koruması tarafından un ufak edilebileceğini biliyorlardı. Ama Yoongi şu an aşırı asabiydi ve Chulgi de farkındaydı. Şu an onu tahrik etmek isteyeceği en son şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ortak 2 || BTS
Fanfiction" Bazen hiçbir şey, istediğin gibi gitmeyebilir. " □■□■□■□■□■ BTS kariyerinin zirvesinde, herkes onları tanıyor, her şey herkes için inanılmaz ilerliyor, sanki şirin bir peri masalı. Ama tahmin edebileceğiniz gibi, her çıkışın muhtemel bir inişi olm...