26

402 47 48
                                    

• MIN-CHA MAGAZİN! •

• SUGA NEDEN ARTIK EVİNDE KALMIYOR? Dispatch'in yayınladığı fotoğraflara göre son birkaç gün sevgilisi Jisoo ile aldığı evde kalmayan Suga akıllara merak oldu. Genç adam neden sevgilisiyle aynı evde kalmıyor? Acaba comeback yakın mı? Netizen'lerden bazıları, Suga hastaneden yeni taburcu olduğu için yardıma ihtiyacı olduğu ve bu yüzden yurtta kaldığı kanısında.

• BANG PD NE ZAMAN GERİ DÖNECEK? Eskiden Bighit'te bulunan Min-cha'nın verdiği konserde atılan silah yüzünden mahkemelik olan Bang PD, uzun süredir davayla uğraşıyor. Onun yerine Bighit'in başına geçen CEO ise şimdilik işini iyi yürütüyor. Acaba Bang PD eski işine geri dönebilecek mi? 

• PNATION GOLDEN DISC AWARDS'A DAVET EDİLMEDİ!  Kpop yıldızı PSY ve Min-cha'nın ortaklığıyla kurulan şirket şimdiden çoğu şirketi solladı. Çoğu şirkete göre daha az skandal ve daha çok para ile ilerleyen şirket herkesin örnek aldığı bir şirketti, fakat Pnation bu akşam düzenlenecek olan Golden Disc Ödüllerine davet edilmedi. Acaba bunun sorumlusu kim? 

•••••

 Hızlı bir şekilde soluklandı. Ciğerlerindeki hava ona hiçbir zaman yetmeyecek gibi hissettirirken bütün vücudu mükemmel bir yorgunlukla titriyordu. Saat o kadar geçti ki dışarıdan baykuş sesleri geliyordu, kendi soluklanışına karışıyor ve yok oluyordu. Daha fazla ayakta kalamayacağını anladığında kendisini kenardaki koltuğa bıraktı. 

Yorgundu, ama bunu yapmak zorundaydı.

Bunu halletmek zorundaydı.

Birden kapı açıldığında bir eşofman ve kazak içerisinde, saçlarındaki dağınık topuzuyla ona bakan Hyuna'yla karşılaştı. Hyuna şaşkın bir şekilde içeriye göz attı, ardından yavaşça içeriye adımladı.

" Bebek. " diye seslendi yavaşça. " Bu saatlere kadar hala prova mı yapıyorsun? " 

" Sayılır. " 

" Moralini bozmak istemem ama... biz törene davetli değiliz, biliyorsun değil mi? "

Ah, tabii ya. Tören.

O lanet olası tören.

" Biliyorum unnie, sadece canım biraz çalışmak istedi. Koreografiyi unutmamak için, bir de... Kafamı dağıtmak için. Öyle işte. " 

Min-cha yavaşça ayağa kalkıp köşedeki havlusuna uzandığında Hyuna da yavaşça başını sallamıştı. Muhtemelen onu yalnız bırakmak istediği için arkasına döndü ve kapıya doğru ilerledi.

" Sen bilirsin. " dedi. " Kendini çok yorma. Bir şeye ihtiyacın olursa biz Hyojong'la stüdyodayız. " 

" Tamamdır. " 

Hyuna dışarıya çıkana kadar bekledi.

Tören yarın akşamdı. Bu saatlerde çoktan başlamış ve bitmiş olacaktı. Normalde Min-cha davetli değildi ama bunu kendine yediremiyordu. Normalde törenlere gruplar davet edilir, ama belli şartlar sonucunda katılamayabilirdi ama kendisi, özellikle tüm şirket, törenden banlılardı. Aynı hiç komik olmayan bir şaka gibiydi ve Min-cha buna katlanamıyordu. Bu yüzden bir şekilde törene girecek, orada performans sergileyecekti. Herkesin haberi vardı. Chulgi'yi çaktırmadan içeri sokmuştu, ki o da onu ve dansçılarını içeri alacak kişiydi. Yijeong da oradaydı. Yoongi ile barıştıklarını bilmiyor olsa bile onun performans sergilemek istediğini duyduğunda seve seve yardımcı olacağını söylemişti, bu yüzden müziği de ona bırakıyordu. 

Bunu yapabileceklerine inanıyordu. Biraz organize suç çetesi gibi olmuşlardı ama, o Bighit CEO'suna haddini bildirmekten başka çaresi yoktu. Bunu kendisinden başka kimse yapamazdı.

ortak 2 || BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin