10

701 60 45
                                    

•••••

MIN-CHA MAGAZİN

  Parlayan yıldız Min-cha, açtığı canlı yayınla ortalığı kastı kavurdu! Ev haliyle bile ne kadar güzel olabileceğini kanıtlayan şarkı yazarı ve besteci, hayranlarının sorularını yanıtladı.

• ARMY'ler şoka uğradı! Min-cha, canlı yayınında son zamanlarda çok olay olan AGUST D şarkısını savununca, hayranlar ne yapacağını bilemedi! 

• ÖZÜR DİLERİZ YOONGI! Min-cha'nın canlı yayında yaptığı açıklama BTS üyesi Suga'ya kötü ithamlarda bulunan Twitter kullanıcılarının pişman olmasına sebep oldu ve Twitter'da üç tane " Özür Dileriz Yoongi " tag'i gündeme girdi.

•••••

Yoongi haklıydı. Aslına bakılırsa, Yoongi her zaman haklıydı. Ama bu sefer çok daha fazla haklıydı.

Min-cha belki de ergenliğine girdiğinden bu yana şahit olduğu en ağır regl dönemini geçiriyordu.

Her şey o sabah başlamıştı. Min-cha'nın o gün bir radyo programı vardı, Yoongi ise şirkete gitmek için çok daha erken kalkmıştı. İşte o zaman, Min-cha'nın pijamasına ve çarşaflara bulaşmış kanı gördüğünde, Yoongi şirketin biraz beklemesi gerektiğini düşünmüştü. 

Min-cha'yı, onun nasıl bir regl dönemi geçirdiğini iyice öğrenecek kadar uzun tanıyordu. Normalde bu onu pek etkilemezdi, çok fazla da ağrı çektiğini düşünmüyordu ama onunla ilgilenmek kendisinin görevi sayılırdı. O yüzden onu yavaşça dürttü ve uyandırdı, Min-cha homurdandı.

" Ne oldu? Geç mi kaldın? " dedi uykulu bir şekilde, daha gözleri bile açılmadan. Yoongi onun ellerinden tutup kendine çekti.

" Hayır güzelim. Ufak bir kaza olmuş, o kadar. "

" Ne kazası? " 

Min-cha sırtına dönüp ona baktı ve ardından karnına saplanan ağrıyı hissetti, tahmin ettiği şeyin olduğunu fark ettiğinde ellerini yüzüne götürüp iç çekti. 

" Hassiktir ya... " 

" Haydi gel, güzel bir duş al. " 

" Sen git Yoongin, geç kalacaksın. " Min-cha uykulu bir şekilde otururken onu itmeye çalıştı, Yoongi gitmeyi reddederek daha da ona yaklaştı. " Git~ Ben hallederim. " 

" Önemli değil, hem şirkete erken gitmek istemiyordum. " 

" Ama bu çok utanç verici. " 

" Bunun nesi utanç verici? Gayet normal bir şey. " Yoongi uzandı ve yanağını okşadı, Min-cha iç çekti ve hafifçe eline yaslandı. Gerçekten karnı çok ağrıyordu ve biraz yardıma hayır demezdi. " Hadi, sen bir duş al, gerisini de bana bırak. " 

" Çok aşığım sana. " 

" Biliyorum ben de kendime çok aşığım. " 

Min-cha güldü ve Yoongi'nin de gülmesine sebep oldu, Yoongi geri çekilip ayağa kalktı ve onu tutup kalkmasına yardım etti. Min-cha o an ne kadar acıdığını fark etti ve iç çekerek banyoya ilerledi, içeri girip hızlı bir duş aldı, karnı öyle ağrıyordu ki yere oturup ağlamak istiyordu. Duştan çıkıp üzerine bir şeyler geçirdiğinde Yoongi çoktan çarşafları değiştirmişti, muhtemelen aşağıda kahvaltı hazırlıyordu.

" Ayağına bir şeyler giy. " dedi Yoongi, ona bakarken hala bir şeyler hazırlamakla meşguldü. Min-cha, kenarda duran Yoongi'nin Shooky terliklerini ayağına geçirdi.

" İyiyim ben, şirkete git hadi. " 

" PD-nim ile konuştum, bir saat daha izin verdi. Otur hadi. " 

ortak 2 || BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin