•MIN-CHA MAGAZİN!•
•MIN-CHA BİR ZORBA MI?• Dün, BTS'in Suga'sının eski sevgilisi olduğunu iddia eden bir Youtuber'ın paylaştığı video, viral oldu. Videoda, Min-cha'nın kıza tokat attığı görülüyor. Bu videodan sonra hayran kitlesi deliye döndü. Min-cha bir zorba mı, yoksa çok kıskanç bir sevgili mi? Umarız Min-cha yakın zamanda bir özür paylaşımı yapar.
•••••
Yoongi duştan çıktığında Min-cha yatakta uzanmış bir şekilde onu izliyordu ve ıslık bile çalmıştı.
" Ben senin gibi bir parçayı kapmak için ne sevap işledim? " demişti, sırıtarak, Yoongi de mızmızlanmıştı.
" İşine baksana~ "
" İşim sensin, yavru. "
Bu ne biçim bir kadındı? Yoongi ondan 4 yaş büyüktü, ona rağmen yaptığı yorumlarla ve hareketleriyle onu hiç olmadığı kadar utanmayı başarıyordu. Başını çevirdi. Kulak arkasına atacak kadar uzun saçlarından akan su ensesini ıslatıyordu. Saat henüz sekiz olsa gerekti, telefonunu bulabilmek için komodine, ardından yatağa bakındı. Birkaç saniye acı çektikten sonra Min-cha telefonunu çıkardı, gözünün önünde salladı.
" Bunu mu arıyorsun? " dedi.
Yoongi yutkundu.
İnterneti kapatmasının, onun telefonunu alıp saklamasının, dünden beri attığı onca taklanın tek bir sebebi vardı ama Min-cha'nın kendi telefonunu alacağını hiç düşünmemişti. Gerçi Min-cha sırıtıyordu, ve olup biteni öğrendiği zaman sırıtıp sırıtmayacağından emin değildi.
" Olup biteni biliyorum. "
Yoongi yeniden yutkundu.
Olup biten, o kadar da basit bir şey değildi ve açıkçası Min-cha'nın gülümsüyor oluşu, onun olup biteni bilmediğini düşündürüyordu. Olay şuydu: Yoongi'nin aptal, ağlak eski sevgilisi, dün şirkette çıkan kargaşanın -nasılsa- video kayıtlarını almıştı. Acı verici olan şey ise, videonun tamamını değil, sadece Min-cha'nın ona vurduğu yeri paylaşmıştı ve Minecraft oynayarak takipçi kazandığı hesabının en çok izlenen videosu bu olmuştu. Tüm ülke, Min-cha'yı konuşuyordu. Daha doğrusu, onu eleştiriyordu, ona hakaret ediyordu ve kariyerini bitirmekten bahsediyordu.
Yoongi telefonlarını ateşe vermeliydi.
" Nasıl hissediyorsun, peki? " diye sordu yavaşça, ardından yatağa ilerlemiş ve oturmuştu. Min-cha iç çekti, yatağa uzandı.
" Sinirliyim, tabii. " diye mırıldandı. " Ama bunu istiyordu, aldı. Ona tokat atsam da, atmasam da, beni bir şekilde yermenin yolunu bulacaktı. Tabii kariyerim de bitebilir, ama... "
" Kariyerin bitmeyecek. "
Yoongi uzandı, kızın elini tuttu.
" Buna izin vermem. Videonun tam halini bulur ve yayınlarız, üstüne bir de özür mesajı. Elimden geleni yaparım. Sana bir zarar gelmeyecek. "
" Yoongin, iş çok ciddi. " Min-cha ona baktığında bakışları bu sefer sertleşmişti.
İş gerçekten de çok ciddiydi.
İnsanlar delirmişti. Haber kanalları, fanlar, diğer insanlar... Herkes, şiddet yanlısı bir sanatçıdan bahsediyordu. Youtube videolarını, şarkılarını sabote etmeye başlamışlardı bile. Üstelik bu her zamanki gibi sadece onu değil, onun çevresindeki herkesi yakıyordu. Daha önce yaptıkları ortaklıkları, idolleri, BTS'i ve tabii ki Yoongi'yi. Herkes çoktan bunun buz dağının görünen kısmı olduğunu, Min-cha'nın çok daha fazla skandalının olduğunu ve etrafındaki herkese şiddet uygulayabileceğini kabullenmişti. Üstelik Eunju kendini öyle savunmuştu ki, Min-cha ekranlarda sadece aşırı kıskanç, kaba ve saygısız bir sevgili olarak görünmüştü. Hatta bazıları ona deli, ün ona kafayı yedirtti, çöplüğüne geri dönmeli, bile demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ortak 2 || BTS
Fanfiction" Bazen hiçbir şey, istediğin gibi gitmeyebilir. " □■□■□■□■□■ BTS kariyerinin zirvesinde, herkes onları tanıyor, her şey herkes için inanılmaz ilerliyor, sanki şirin bir peri masalı. Ama tahmin edebileceğiniz gibi, her çıkışın muhtemel bir inişi olm...