• MIN-CHA MAGAZİN! •
• GDA TÖRENİ BAŞLADI! Golden Disc Awards başladı! İdoller ve gruplar çoktan kırmızı halıya vardı. Herkes mükemmel görünüyor. Netizen'ler bu senenin görünüşleri hakkında çok pozitif yorumlar bırakıyor! Bu gece bizi mükemmel bir tören bekliyor gibi görünüyor.
•••••
Yoongi, üyelerle kendisine ayrılan masada otururken bacaklarını hissetmiyordu.
Sahneye dümdüz bir ifadeyle bakmaya devam ederken içinde bitmek bilmeyen bir kasvet vardı. Cebindeki paket ufak bile olsa onu rahatsız ediyordu, çıkarıp kurtulmak istiyordu. Etrafta çok fazla idol ve kamera vardı ve o sahneyi izlerken herhangi bir şey çaktırmamak için elinden gelen her şeyi yapıyordu.
O sırada telefonundan gelen mesajla irkildi. Bunun Min-cha olduğunu düşündüğü için heyecanla telefonunu çıkarıp baktı, ama bu Jisoo'dan başkası değildi.
oppa
olanlardan haberin var, değil mi?
evlilik teklifinden bahsediyorsan
evet var.
bunu yapmayacağını söyle.
bilmiyorum jisoo.
bu sefer çok sertti
ikimizin de gruplarını mahvedecek, belli.
oppa lütfen
bunu yapamazsın.
bunu bize, min-cha'ya yapamazsın.
böyle bir şeyden geri dönmek imkansız olur.
farkındayım.
ama grubuma verdiğim çok büyük bir söz de var.
hiç bilmiyorum, jisoo-ah.
son kararın ne olur, bilmiyorum.
ama lütfen yapma.
olur mu?
lütfen bunu bana yapma.
Yoongi telefonu kapattı ve yeniden cebine koydu. Ağlamak istiyordu. Yüzünde makyaj vardı, etrafında kameralar, bir sürü insan, ama o çaresizce ağlamak istiyordu, üstelik Min-cha'ya söz vermiş olmasına rağmen. İnsan böyle bir şeye nasıl katlanırdı? Nasıl bir seçim yapabilirdi? Derin bir soluk aldı, yavaşça omzunu tutan Jimin'e baktı. Endişeli görünüyordu. Tabii, böyle bir durumda kim endişeli olmazdı? Bir tarafta Jisoo ve Min-cha vardı, öteki tarafta da BTS.
CEO'nun bahsettiği ödüle on beş dakikadan daha az kalmıştı ve Yoongi bayılacak gibi hissediyordu.
-----------
Mira on dakikadır yoktu.
Min-cha bir sağa, bir sola volta atıyordu. Saati yoktu ve bakabileceği bir yer de yoktu, ama on dakika kadar sürenin geçtiğini tahmin ediyordu ve şimdi sadece on beş dakika kalmıştı. On beş dakika. On beş dakika sonra aşık olduğu adam, şu anlık sevgilisine evlenme teklifi edecekti ve her şey için çok geç olacaktı. Tanrı aşkına... Min-cha stresten kendisini kemirmeye çok yakındı. Mira sadece makyaj malzemesi almaya gitmişti, çünkü Min-cha sıfır makyajla duruyordu ve bu şekilde sahneye çıkmak istemiyordu, en azından bu kıyafetlerle. Ama kız on dakikadır yoktu ve ne kadar kısıtlı vakitleri olduğu düşünülürse bu bir fiyaskoydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ortak 2 || BTS
Fanfiction" Bazen hiçbir şey, istediğin gibi gitmeyebilir. " □■□■□■□■□■ BTS kariyerinin zirvesinde, herkes onları tanıyor, her şey herkes için inanılmaz ilerliyor, sanki şirin bir peri masalı. Ama tahmin edebileceğiniz gibi, her çıkışın muhtemel bir inişi olm...