Bölüm 23

6.2K 292 32
                                    

Lütfen küçük yıldıza basmayı unutmayın.💫

Görebildiğim her yoruma cevap vermeye çalışıyorum ve yorumlarınızı görmek çok hoş.Yorumlarınızı belirtmekten lütfen çekinmeyin.💭

Wattpad üzerinden hesabımı takip edebilirsiniz💜

Iyi okumalar!🌼

---------------------

"Ya bir dinle beni!"

"Ben ne gördüğümü biliyorum Yiğit. Çekil git başımdan."

"Ya gördüğün gibi değil!"

"Çekil önümden."

"Hayır Asya! Beni dinlemek zorundasın!"

Bileğimi tutan elini savurdum.

"Kim demiş onu? Sen beni elalemle aldatmadan önce düşünecektin onu!"

"Ya kızım aldatmadım seni!"

"'Nişanlımın haberi olmadığı sürece sorun olacağını sanmıyorum' diyen de babamdı zaten!"

"Ya tam olarak öyle değil."

"Arabamın önünden çekil."

"Dinle bir."

Derin bir nefes verdim. Son 4 gündür sürekli bunu yapıyordu. Onu istemiyordum. Bunu anlamayacak ne vardı?

"Tamam ulan dinliyorum anlat."

"Ne?"

Şokla durdu.

"Ne duruyorsun anlat!"

"Bak ben sarhoştum. İş toplantısından çıkmıştım yolda onu gördüm. Bir adamla tartışıyordu. Mahallemizin kızı diyip arabaya aldım. Çok ağladı, içmek istediğini söyledi. Ilk başta itiraz ettim ama ısrar edince kabul etmek zorunda kaldım. Bir şeyler içtik sonrası senin gördüğün gibi. Aramızda öyle bir şey normalde asla geçmez o bu mahallenin kızı hiç yan gözle bakar mıyım?"

"Gerizekalı! Sen çok büyük bir gerizekalısın! Sarhoş olman seni suçsuz yapmaz aksine ayyaşın tekisin şu an gözümde!"

"Asya!"

"Ne Asya! Alma ismimi ağzına! Ayrıca ne demek 'mahallemizin kızı hiç yan gözle bakar mıyım?' Ben hem mahallenin kızı hem de en yakın arkadaşının kardeşiydim! Az kalsın evleniyorduk biz! Neden o da olmasın?"

Arabamın kapısını açtım.

"Şu saatten sonra ne seni ne de yalanlarını hayatımda istemiyorum. Sen yoluna ben yoluma."

Kapıyı kapattım.

"Asya seni seviyorum! Bunu bize yapma!"

"Sen ve ben biz olmayacak kadar farklıyız."

Bedeni arkamda kalırken yola devam ettim. Onunla uğraşmak istemiyordum. Sadece huzur istiyorum çok mu?

Sarhoş olunca aklanılıyor muydu?

Bu nasıl bir bakış açısıydı?

Telefonumdan gelen arama sesiyle bluetooth kulaklığımla aramayı yanıtladım.

"Asya? Nasılsın?"

Gelen neşeli ses tabii ki onundu. Son 3 gündür bir çok kez beni aramıştı. Şehir dışına çıkması gerektiği için beni merak ediyordu. Tuhaf adam.

"Iyiyim Sarp. Sen?"

"Iyi."

"Neden aramıştın?"

Sevinç MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin