Lütfen küçük yıldıza basmayı unutmayın.💫
Görebildiğim her yoruma cevap vermeye çalışıyorum ve yorumlarınızı görmek çok hoş.Yorumlarınızı belirtmekten lütfen çekinmeyin.💭
Wattpad üzerinden hesabımı takip edebilirsiniz💜
Iyi okumalar!🌼
^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^
Gözlerimi yağmurlu bir güne açarken esnedim. Bu gün hastaneye gidecek Ataman Hoca'ya annemin köyden getirttiği salça ve peyniri götürüp sonrasında da Sarp'la buluşacaktım.
Hepimizin yaptığı gibi ilk iş şarjdan telefonumu alıp bildirimlerime bakındım. Gelen mesajlara yanıt verirken onun mesajında duraksadım.
Yiğit:Konuşmak istiyorum. (06.27)
Mesaja göz devirirken Selim'den gelen mesaja girdim.
Selim:Kız (23.22)
Selim:Pışt (23.30)
Selim:Asya (23.57)
Selim:00.00 olmadan cevap versen senin adına iyi olur (23.59)
Selim:00.00 (00.00)
Selim:Şakaydı kız ne olacak (00.17)
Selim:Cevap versene mal (00.46)
Selim:Çançinçonun numarayı atsana bana (02.37)
Selim:Bir güzellik yap be Esra Abla (03.07)
Selim:Asya Abla* (03.07)
Selim:Yazsana kızım (03.31)
Selim:Ya ben hayatım boyunca hiç uyuyan doktor gormedim doktor olmadın mi kızım sen (04.21)
Selim:Sana güncelleme gelmedi mi? (04.21)
Selim:Kızım senin Dr. Asya 2.0 sürümü olman gerekmiyor mu?
(04.22)Selim:Uyansana be (04.22)
Selim: Şu saate kadar ayakta kaldım kalkayayım da bir namaz kilayayim (06.09)
Selim:Abdest almayı bilmediğimi unutmusum kilamadim (06.17)
Göz devirip diğer bildirime girdim.
Sarp:Gün aysın Mavi'm (10.08)
Asya:Tünaydın (12.07)
Telefonu kenara bırakıp banyoya ilerledim. Kapıyı çekiştirirken göz devirdim.
Yine mi dolu ulan?
"Anne kim var burada?"
Annemden ses gelmeyince salona ilerledim. Annem ya mutfakta televizyonunu açıp gündüz kuşağını izlerken yemek hazırlar ya da salonda Müge Anlı'nın tekrarlarını izlerdi.
Annem diye söylemiyorum olayı Müge Abla'dan daha hızlı çözüyordu.
İki tahminimde de yanıldığıma göre mahallede nasıl becerdiklerini anlamadığım sosyal mesafeli altın günlerinden birine gitmiş olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevinç Mahallesi
ChickLitBen Sevinç Mahallesi'nin Serçe'si. Bendeniz Asya Damla Kurtulmuş! Evde kalmış 29 yaşında bir abi ve yanlışlıkla olduğuna emin olduğum 18 yaşında bir erkek kardeşle yaşam mücadelesi veriyorum. Kimsenin hayatı mükemmel değildir. Benimki de değildi ta...