Bölüm 7

14.5K 499 72
                                    

Lütfen küçük yıldıza basmayı unutmayın.💫

Görebildiğim her yoruma cevap vermeye çalışıyorum ve yorumlarınızı görmek çok hoş.Yorumlarınızı belirtmekten lütfen çekinmeyin.💭

Wattpad üzerinden hesabımı takip edebilirsiniz💜

Iyi okumalar!🌼

Medya Yiğit Yıldırım📸

°°°°°°°°°°°°°°°°

"Beni seviyor musun?"

Titreyen dizi durdu.

"Akın'a neden öyle söyledin? Sevgili olduğumuzu? Kıskandın mı?"

Derin bir nefes aldı ve cevap verdi

"Çok kıskandım."

Kızarmış mıydı o?

Yüzünü boş araziye çevirdi. Kızarmıştı. Önüne geçtim. Başını tekrar çevirdi.

"Utandın mı sen?"

"Ne utanması kızım?"

Gülümsedim. Seviyor gibiydi ha?

"Cevap vermedin."

"Ne? Neye?"

"Sana 'Beni seviyor musun?' diye sordum."

"Bir anda sorulur mu kızım?"

"Bu işler gülüşe sigara yakmakla, elalemden kıskanıp rollere bürünmekle olmuyor Yiğit Efendi."

Sessiz kaldı. Belki de emin olmadığı konular vardı.

"Sen bilirsin. Kahve için teşekkür ederim. Yağmur başlamak üzere ben gidiyorum."

Sessiz kalmaya devam etti. Kendisi bilirdi. Yürüyüş yolundan yürümeye başladım. Yağmur damlalaları yerle buluşmaya başlamıştı. İleride taksi durağı vardı. Boştaki taksilerden birine binip adresimi verdim. Telefonuma gelen mesaj sesiyle kilidini açtım.

Yiğit Abi: Ben bilmem öyle seni seviyorumlar, sana aşığımlar, aşkından ölüyorumlar.

Yiğit Abi:Seni sevdiğimi bilmeni değil hissetmeni isterim.

Yiğit Abi:Gülüşüne ne zaman sigara yaksam ciğerlerim kahkahalarını solur, kalbim attığın kahkahanın tınısında tekler.

Yiğit Abi:Elalemin erkeklerinden kıskanırım seni. Elimde değil be kızım öyle bir işledin ki içime baştan başa sana büründüm. Böyle de bir öküzüm.

Yiğit Abi:Neden kıskandığımı sorarsan 'Sen benimsin' demeyeceğim sana. Sevdiğim kıza mal muamelesi yapamam.

Yiğit Abi: Dedim ya 'Sen benimsin' demeyeceğim sana ama izin ver birbirine ait olan ayrı iki ruh, iki beden olmak yerine

Yiğit Abi:Biz olalım güzelim.

Yiğit Abi: Hemen arkandayım. Her zaman olduğu gibi...

Yiğit Abi:İnecek misin o arabadan?

Yiğit Abi: Bana bir şans verecek misin?

Akan burnumu kabaca çektim.

"Iyi misin kızım?"

"Dayı burada durabilir miyiz? Ne kadar borcum?"

Sevinç MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin