Lütfen küçük yıldıza basmayı unutmayın.💫
Görebildiğim her yoruma cevap vermeye çalışıyorum ve yorumlarınızı görmek çok hoş. Yorumlarınızı belirtmekten lütfen çekinmeyin.💭
Wattpad üzerinden hesabımı takip edebilirsiniz💜
İyi okumalar!🌼
🦋🦋🦋
Birçok insan gibi sıradan bir hayat yaşayıp bu çoğunluğun aksine bundan memnunken hayatıma bir adam girdi. Kafamı karıştırdı ve doğru bildiğim yanlışlardan beni çekip aldı. Şu an dizlerimde onun yerine bir başkası yatıyor olabilirdi ama o asla pes etmedi. Benim için ya da daha doğrusu bizim için.
Geçmişim, ah hala biz olmaya alışamadım! Geçmişimiz peşimizi asla bırakmamıştı.İyi ki bırakmamıştı. Gerçi ben geçmişi umursamayalı çok olmuştu. Benim geleceğim Sarp'tı. Geleceğimi geçmişimle üzemezdim.
Sahi, ne çok çabalamıştı benim için.
''Mavilerin hangi deryalarda kayboldu yine.''
Gülümsedim. Ne çok seviyordu Derya demeyi.
Eli kendini belli etmeye başlamış olan göbeğimde gezindi.
''Derya'm.''
''Ne kadar da eminsin öyle kız olacağına.''
''Kız olacak çünkü.''
''Allah Allah. Sana malum oldu da benim mi haberim yok kocacığım?''
''Kocacığım diyen o dilini yerim karıcığım.''
Beni utandırarak konu değiştirmeye ne çok bayılıyordu öyle.
''Konuyu değiştiriyorsun şu an.''
''Ne de zekiymiş benim karım.''
Karnıma bir öpücük kondurup oturur pozisyona geldi ve belimden tutup gövdemi gövdesine sardı.
''Bileceğim tabii kızım. Ben de vardım o olurken.''
Konuşma tarzını görüyorsunuz değil mi? İşte evlenince değişik bir herif olmuştu bu. Yanlış anlamayın bebeğimiz olması gereken yolla olmuştu ancak Sarp sanki olaydaki üçüncü gözmüş gibi konuşuyordu.
Bedenimi geri çekip ayaklandım. Bizimkiler gelecekti ve 3 yıl önce de olduğu gibi hepsi hep açtı. Sarp her ne kadar oturmam için ısrar etsede her şey yolunda mı diye kontrol etmem ve içimi rahatlatmam gerekiyordu. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri şehrin kalabalığından uzak ve kötü hatıralara bezenmemiş bir evde yaşamaya başlamıştık.
Yanımızda çalışan 40'lı yaşlarının sonunda bana her konuda yardımcı olan oldukça şirin bir ablamız vardı ve görünen o ki her şeyi çoktan hazırlamıştı. Sarp düğünümüzün olduğu gün babama verdiği sözü tutmuş ve tabiri caizse elimi sıcak sudan soğuk suya değdirtmemişti.
Sizi eviliğe özendirmek istemem ama Sarp gibi bir adamla beraberseniz baba evinden daha rahat bir hayat yaşıyordunuz.
''Merhaba anne.''
''Merhaba bebeğim.''
Merdivenlerden inen yaşıtlarına göre oldukça uzun olan küçük bebeğim Pars. Kollarını bedenime dolarken tüm sevgimle karşılık verdim. 8 yaşlarında bir çocuk olmasına rağmen göğsümün biraz altına olması normal miydi?
''Terlemişsin üstünü değiştirmeliyiz.''
Göz devirdi ve karnıma bir öpücük kondurdu.
Babalı oğullu ne çok seviyorlardı karnımı öpmeyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevinç Mahallesi
ChickLitBen Sevinç Mahallesi'nin Serçe'si. Bendeniz Asya Damla Kurtulmuş! Evde kalmış 29 yaşında bir abi ve yanlışlıkla olduğuna emin olduğum 18 yaşında bir erkek kardeşle yaşam mücadelesi veriyorum. Kimsenin hayatı mükemmel değildir. Benimki de değildi ta...