Bölüm 19

7K 326 89
                                    

"Ay, hayır!"

"Saçmalama Elisa! Altı üstü kan alacaksın! Ne tantana çıkardın."

Halamın hemşirelik öğrencisi olan kızı Elisa, stajyer olarak benim internlük yaptığın hastaneye düşmüştü.

Hayır madem kan tutuyor ne diye sağlık okuyorsun?

"Çekil, şuradan izle."

Nasıl kan alacağını dikkatle anlattım. Bir de bu kız sağlık meslek lisesi mezunuydu inanabiliyor musunuz?

"Benim ne suçum var Asya. Sen tıp kazanmasaydın ben şu an sağlık okumak zorunda kalmayacaktım."

"Ha şimdi de benim suçum mu oldu?"

"Ailenin örnek çocukları olmasaydınız şu an ben öğretmenlik okuyor olurdum."

"Sanırsın ben seni okutmadım. Benim ne suçum var?"

Göz devirdi.

"Haklısın ama annemin hırsı yüzünden kafayı yiyeceğiz evde. Şimdi de tutturmuş Asya evlenecek sende birini bul diye."

"Hayatına olumsuz müdahale etmesine izin verme. Hâlâ öğretmenlik okuyabilirsin. Tıp benim hayalimdi. Kurtuluşum değil. Annem de bana destek çıktı. Elalem ne der diye okumuyorum ben bu bölümü. Bu şekilde mutlu olamazsın."

"Ay tamam yeter. Yine başladın ablalığa."

Gülümsedim. Bu kız tam gerizekalı.

"Benim gitmem lazım. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Boş boş hastane koridorunda geziyordum. Ataman Hoca yeni doğan ünitesinden ayrılmadığı için en sonunda başhekim onu izin altında kovmuştu. Sözde izindi ama artık adamdaki çocuk özlemi hepimizi yıkıyordu.

Geçen gün karnım ağrıyınca sırtıma vurup gaz çıkarmamı istemişti. Esma terlediği için kağıt havlu verip sırtına koymasını istedi.

Adam iyi değildi.

Gelen mesaj sesine döndüm.

Emrekuşum:Kuzen seansları ne durumda dhjsjs

Asya:Kızı kan tutuyor. Sence nasıl?

Emrekuşum:ALLAH BAŞKA DERT VERMESİN.

Emrekuşum:Güzel mi bari dhnsjs

Asya:Hayırdır Emre?

Emrekuşum:Öylesine sordum dhdjs

Asya:Inşallah.

Emrekuşum:👑

Diğer mesaja girdim. Acaba her intern böyle rahat mıydı?

Büyük boy gereksiz: Napıyorsun abiciğim

Asya:Oturdum bakınıyorum etrafa biliyorsun ataman hoca yok

Büyük boy gereksiz:Anladım yemek yiyelim mi beraber?

Asya:Hangi dağda kurt öldü

Büyük boy gereksiz:Sana da yaranamıyoruz ha

Sevinç MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin