Bölüm 25

6.1K 339 128
                                    

Lütfen küçük yıldıza basmayı unutmayın.💫

Görebildiğim her yoruma cevap vermeye çalışıyorum ve yorumlarınızı görmek çok hoş.Yorumlarınızı belirtmekten lütfen çekinmeyin.💭

Wattpad üzerinden hesabımı takip edebilirsiniz💜

Iyi okumalar!🌼

Medya Asya Damla Kurtulmuş ve mezuniyet elbisesi📷

----------------------

"Enerji enerji! Azcık da sinerji! Dışarda hayat var biraz eğlence lazım!!"

Başımı gömdüğüm yastıktan kaldırdım.

"Sus Allah'ın cezası sus!"

"Dostlarının hepsi bir alo uzakta!"

Üstümden alınan battaniyeyle başımı yastığımın altına gömdüm.

"Oturmaya mı geldik Asya! Kızım bu gün mezun oluyoruz! Kalk artık!"

"5 dakika daha uyuyayım ne olur!"

"5 dakika daha diye diye saati on iki yaptın ben size dokuz da geldim! Kalk artık."

"Dolunay, ben mi gel dedim sana!"

"Küçük, minnoş, kan pompalayan şirin kalbim kırıldı."

Uykuma devam etmeye çalıştım. Tam da four aşkımı öpüyordum!

"Mihri Teyze kızın kalkmıyor!"

Içeriden gelen annemin sesiyle yerimde doğruldum. Sabah sabah dayak yemek istemiyordum.

"Mezuniyet akşam yedide başlıyor kalk hemen kuaföre gitmemiz lazım."

Bacağımı açtı.

"Ağdaya gerek yok Allah'tan."

Gülümsedim.

"Epilasyon bebeğim."

Göz devirdi.

"Dostum önce benim fakir olduğum konusunda anlaşalım tamam mı? Kalk şimdi."

Annesi tanınan koreli bir tasarımcıydı. Ünlüleri giydiriyor ve önemli insanlarla önemli işler yapıyordu. Babası da burada turizm şirketinde çalışan bir Türk'dü. Fakir falan değildi.

Ayaklanıp dolabıma ilerledim. Siyah bir pantolon mavi bir badi giyip arkamı döndüm.

"Hazırım."

Beni süzüp önüne döndü.

"Hadi gidiyoruz o zaman."

Çantalarımızı alıp annemle vedalaştıktan sonra evden çıktık. Dolunay bir yandan annemin evden çıkmadan önce bize hazırladığı çikolatalı ekmeği yiyor bir yandan aldığı elbiseyi anlatmaya devam ediyordu içinde kıyafetlerimizin ve ayakkabılarımızın bulunduğu poşetlerimizi arabamın arka koltuğuna atarken gözüm boş camlara çevrildi.

Yıldırım Ailesi mahalleye veda etmişti.

Sık sık Semra Teyze'yle telefonda konuşmasına rağmen annem kankasını özlüyordu. Ailecek beni aldatanın Maraz Amca, Semra Teyze ve Demir olmadığını bilecek olgunluktaydık ve hiçbirimiz bu güzel aile ilişkisini bozmamıştık.

Ona ne mi oldu?

Mehtap Abla'nın anne babasının baskısı yüzünden yüzük takmış ve sonrasında tüm işlerini Izmir'e taşıyıp  Mehtap Abla'yı ve ailesini burada bırakıp şehir değiştirmişti.

Kendisi bilirdi.

Gözlerimi daldığım camdan çekip arabama bindim. Mahalleden çıkarken mahalleye giren nakliye kamyonuna gözüm değdi. Mahalleye yeni biri taşınıyor olmalıydı.

Sevinç MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin