➢ 𝐋𝐢𝐛𝐫𝐢 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐛𝐚𝐧 (+18) ↴
࿉𝐅𝐣𝐚𝐥𝐞 𝐯𝐮𝐥𝐠𝐚𝐫𝐞
࿉𝐒𝐤𝐞𝐧𝐚 𝐞𝐫𝐨𝐭𝐢𝐤𝐞,𝐩𝐨𝐫 𝐣𝐮 𝐟𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐣𝐞𝐬𝐡𝐭𝐞 𝐦𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐢 𝐚𝐧𝐚𝐬𝐡𝐤𝐚𝐥𝐨𝐧𝐢 𝐚𝐭𝐨 𝐩𝐣𝐞𝐬𝐞...
𝐩𝐞𝐫𝐯𝐞𝐜 𝐤𝐞𝐭𝐲𝐫𝐞 𝐥𝐢𝐛𝐫𝐢 𝐤𝐚 𝐥𝐢𝐝𝐡𝐣𝐞 𝐞𝐝𝐡𝐞 𝐦𝐞 𝐦𝐚𝐟𝐢𝐚𝐧.࿉𝐍𝐞 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐢𝐦 𝐞𝐬𝐡𝐭𝐞 𝐯𝐞𝐭𝐞𝐦 𝐟𝐚𝐧𝐭𝐚𝐳𝐢 𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚𝐣 𝐠𝐣𝐢𝐭𝐡𝐜𝐤𝐚 𝐧𝐝𝐫𝐲𝐬𝐡𝐨𝐧 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐨𝐣𝐧𝐞 𝐫𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐚𝐭,𝐤𝐨𝐦𝐞𝐝𝐢𝐭𝐞,𝐚𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐚𝐭 𝐝𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐚𝐦𝐚𝐭.
Nëse s'mund të fluturosh, vrapo, nëse s'mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara...
Ëndërroni atë që dëshironi, jo atë që nuk dëshironi. Është e rëndësishme të ëndërrosh, të bësh ëndrra të mëdha dhe të mos ndalosh kurrë për të ëndërruar.
Gjithmonë të shpresojmë për të mirën.
* * *
"Libri është
dritë e dituri
shumë gjera
mesova nga ai.mësova të shkruaj,
mësova të lexoj
mësova shumë vjersha
unë të recitoj" - recitoi vjershen e saj para klases vogelushja 6 vjece dhe mori duartrokitje nga mesuesja,shoqet dhe shoket e klases e pastaj u ul në vendin e saj.Pasi mësimi mbaroi ajo iku drejte e në shtepi nuk kishte shumë shoqeri ishte mesuar te rrinte vetem..dhe te perdorte imagjinaten e saj e te vizitonte vendet qe deshironte,e te realizonte endrrat e saj qe shpesh prinderit i thoshin qe ishte e pamundur te realizohej.Rruges duke u hedhur larte e poshte pa një harabel në barin e gjelber menjehere vrapoj tek ai ,i erdhi shumë keq per te dhe e mori me vete duke e mbajtur me dy duart e saj te vogla e duke bere kujdes mos e vriste."mami,mami"-tha ajo duke lëne çanten e saj në toke pasi kishte mberritur në shtepi e duke vrapuar per tek e ëma me harabelin e vogel në duar.E ajo qe ishte duke fshire shtepinë u kthye nga Deni me buzeqeshje dhe priste qe vajza e saj te fliste.
"Ma a mund ta mbaj??"-pyeti Deni duke i treguar harabelin.
"Jo,dergoje tek foleja e tij."-i tha e ema duke vazhduar perseri te fshije.
"Por ma...e dua."-i tha ajo duke mbledhur buzet.
"Nuk mund ta mbash zemer. Si do te ndjeheshe ti po te te largonin larg shtepise dhe prinderve te tu?"-e pyeti ajo dhe Denit i erdhi keq nuk e kishte menduar këtë gje,duhet te vendoste veten në vendin e atij harabeli. Pa u menduar dy here u largua nga aty dhe shkoi në vendin ku e gjeti, po shikonte rreth e perqark dhe pastaj pa qe larte në pemë ndodhej një fole ,ama pema ishte shumë e larte,pa njeher nga ai dhe i tha:
"Kushedi sa do jesh vrare kur re nga aty.Qenka shumë lartë."-tha ajo duke shikuar edhe njeher nga pema.
"Por unë do te te dergoj në shtepi."-shtoi pastaj. U kap tek nje dege me një dore dhe kemben e vuri tek trungu ndersa në doren tjeter mbante harabelin.
"Prit qendro ketu mos lëviz te lutem."-tha ajo duke e lëne tek nje dege aty pranë e pastaj u ngjit pak më larte,mori harabelin e vendosi te nje degë tjeter e keshtu beri derisa arriti.
"Dhee Deni ja del perseri."-tha ajo duke buzeqeshur,ka ndihmuar njehere nje grerze kur kishte rene në një pellg me uje,kishte marre një gjethe dhe e kishte nxjerre edhe pse i urrene sepse e kanë pickuar më shumë se 4 here ajo e ndihmoi...asaj keshtu i dukej sikur ishte heroine.
"E ja ku i ke dhe vellezerit me motrat, pacim."-tha ajo duke lënë harabelin në fole e duke zbritur me ngadale. Pasi zbriti filloi te ecte duke folur me veten.
"Sikur te isha zog do mundesha te fluturoja...e ku ka më bukur te fluturosh e lire si një zog,e ajri freskët qe te perplastet në fytyre e qe më valvit flokët...Te shikoj shtepinë time nga larte e te shkoj në vendet qe dua,te largohem diku larg ... sa më larg.."-flisja unë me veten time qe nuk e kisha vënë re qe po flisja me ze te lartë epo kjo më ndodh shpeshë.Ndalova se foluri dhe pashë qe mu afrua një burre rreth te 50-tave me mjekerr te gjate e te thinjur si edhe floket ,gjithashtu kishte një shkop në dore por nuk ishte një shkop i zakonshem, kishte një gure qe shkelqente ,i kalter dhe flokë debore anash.
"Pershendetje bijë më fal por,degjova se te pëlqen te fluturosh apo jo?"-më pyeti ai duke shfaqur një buzeqeshje te ngrohte në fytyren e tij. Duket miqesor,mamaja më ka thenë te mos flas me te huaj... por më duket njeri i mirë.
"po por eshte një cmenduri nuk mund te behet kurrë realitet."-thashe unë dhe bera një fytyre te merzitur e duke ulur kokën poshte po luaja me këmbet e mija një gurickë.
"Një fjalë e urte thot:'Kurrë mos thuaj kurrë' "-më tha ai duke ngritur gishtin tregues larte,e un ngrita kokën e po e shikoja.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Adventure"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...