"Q...q...QEN"-bërtiti Joeli.
"Ëhë mir mir"-vazhdonte akoma Enea duke mos e besuar atë.Ai i kap kokën dhe e kthen në drejtim të qenve që kishin filluar të lehnin tani.Ena hap sytë i tmerruar dhe ikën me vrap duke e lënë këtë të fundit aty të vetëm me dy qenë.
"Ma bëre edhe këtë."-tha Joeli kur arriti Enean .
"Hipim lartë në pemë"-sugjeroi Enea.
"Kur të hipim ne ata na kapën"
"Po ca të bëjmë.Kap ndonjë gur fare."
"Po ktu nuk paska as gur."
...
"Kayla"-thërriti Aleksi atë kur e pa aty të ulur në gjunjë,me lotët që i kishin lagur faqet.Shkoi pranë saj dhe e rrëmbeu në përqafim trupin e saj po ashtu edhe ajo.E puthi lehtë në ballë dhe po qëndronte me të ashtu,dëshironte të qëndronte edhe më ashtu por..
"Ca bëni ju të dy?"-foli Tranksi i cili sapo doli nga një shkurre bashkë me të tjeret dhe Kayla u largua menjëhere nga Aleksi.
"Po bëjnë dasëm Tranks"-u tall Beatrix.
"Hë po ata dy frikacaktë vetëm i latë ?"-foli Tajleri kur pa që ata të dy nuk ndodheshin aty.
"Me bast që do i ketë ndjekur ai qeni i kuq"-tha Ela.
"Ca thua moj ishte i zi"-foli Deni.
"Heh më keq akoma paskan të bëjnë me dy qen."-tha Brandoni.
* * *
"Hë ore nga jeni grisur ashtu?"-thamë ne kur pamë dyshen fantastike që po vinin të grisur nga pantallonat.
"Qent.."-folën ata njëkohësisht dhe ne ja plasëm së qeshurës.
"Ata na grisën pantallonat po ne i zhdapëm në dru."-thanë ata përsëri duke u mbajtur te njëri tjetri ndersa ne akoma vazhdonim e qeshnim.Kishim dalur nga pylli dhe po prisnim ata të dy të vinin te makina e ja ku erdhën.
"Drejt e në shtëpi tani, na zuri nata këtu vdiqa për ujë."
"Edhe për bukë."
Hipëm nëpër makinat tona dhe do shkonim në shtëpi..do të thoni ju pse me makina epo ishim te një pyllë tjeter e jo te ai afer vilës.
"E kalove vilën..."-i thashë unë Tajlerit pasi pashë që mori rrugën tjeter e jo te vila.
"E di"-mu përgjigj ai.
"Ku po shkojmë?"-pyeta unë përseri duke shikuar rrugën.
"Në hotel"-mu përgjigj ai qetesisht duke mos e hequr shikimin nga rruga përpara,ndersa unë hapa sytë nga ajo se cfare tha.
"Ca do bëjmë aty?"
"Fëmijë."-tha ai dhe shikoj nga mua ndersa unë i hapa sytë akoma më shumë.
"Mos u tall" - i thash paksa në siklet.
"Kush tha që po tallem?" - tha ai duke më vendosur dorën te kofsha dhe filloi t'ma fërkonte sa poshtë lart.
Nuk guxoja të flisja më tepër,vetëm mendimet se ca do më bëjë më bënin të lagesha.
Mbërritëm në hotel,parkoi makinën aty afër dhe hapi derën e doli. Unë kisha mbetur aty duke mos ditur se çfarë të bëja,erdhi dhe më hapi derën më kapi për dore dhe më drejtoi nga hyrja e hotelit. U futëm brenda,shkuam tek receptionisti dhe morëm çelsat e një dhome. Morëm ashensorin dhe shkuam tek kati përkatës,hapi deren e dhomës dhe e mbylli me çelës. Më përplasi për muri dhe filloi tmë puthte në buzë egër. Torturoi buzët e mija për minuta të tëra e me duar eksploronte trupin tim. U shkëput nga buzët dhe iu sul qafës sime duke e kafshuar fort.🔞🔞🔞
Rënkoja nën zë nga dhimbja. Në pjesët ku më kafshoi filloi të më lëpinte me gjuhën e tij të lagësht,duart e mija ishin të mbështetura në mur...akoma nuk mund ta besoja se po e bënim përseri. Filloi të më hiqte bluzën duke më puthur edhe nga gjoksi. Fillova t'ia zbërtheja kopsat e këmshës së tij deri sa ia hoqa të tërën.
"Të dua të egër kotele" - tha ai me zërin e ngjirur.
"Si të duash ti zemër" - i thash unë provokueshëm,se nga më doli kjo fjalë nuk e di...
Recipitat e mija kishin përfunduar në një cep të asaj dhome dhe ai filloi tmë kafshonte thithkat e gjoksit.
"Ahhh" - thash në kënaqësi.
"Akoma skam filluar mirë zemër" - tha ai.
"Çfarë pret atëherë,fillo" - thash unë e paduruar tashmë.
"Do të të palloj aq fort sa mos të kesh zë më" - tha ai joshës e djallzueshëm.
🔞Vazhdon...
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Adventure"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...