118

341 28 22
                                    

"Yttt na mban sekrete ee??Nuk e prisja nga ty Joel.."-flet Enea-"nga Rajani, po"-drejton ai gishtin drejt Rajanit.

"Cfare?Une nuk di gje."

"Cfare?E pse nga mua?"-pyet Rajani i habitur.

"Nuk e di"-pergjigjet Enea.

"Nejse,po Joel ti ,Aleksi dhe Kayla e njihni.E mban mend ate sy kaltren,me emrin Anhela?"

"Po."

"Jam dashuruar me te"

"Waw shok,shok ti??Antonio??Jooo...kjo vera do kete ndonje gje ose me ka rene dielli ne koke mua!"-flet Enea.

"E kam seriozisht.Jemi ne te njejtin qutet madje kemi dite qe flasim..."

"Te do ajo ty?"

"...nuk e di"

Dasma mbaroi dhe ne shkuam ne shtepi.Ishim te lodhur keshtu qe shkuam te flinim.

"Si guxove ti te me tradhetosh?"-flet Deni e cila,ishte shtrire ne krevat dhe po shikonte Tajlerin qe po hiqte bluzen.

"Te tradhetova?Kur?"-pyet ai i habitur.

"Kur ishe ne Itali."

"Me ke te tradhetova?"

"Me doren.Do ta pres"-kap ajo doren e tij ndersa ai fillon e qesh.Shtrihet aty prane saj dhe vendos koken te barku saj ndersa ajo ngatarron doren e saj te floket e tij.

"Dasmen do ta bejme mbrapa shtepise apo ne ndonje vend tjeter?"-pyet ajo.

"Se di ku te deshirojne dhe te tjeret."

"Neser do shkoj me vajzat te zgjedhim fustanet"

"Kotele qendro dhe disa dite ne shtepi.Eshte me rrezik,derisa Heneriku te vritet."

"Mire"

U zgjova dhe pashe qe kishte ardhur mëngjesi hap syte dhe shoh qe Tajleri nuk ndodhesh aty.Qendroj pak shtrire duke menduar rreth dasmes dhe pastaj ngrihem.

.

"Ka ardhur koha ti bëjmë një surprize Henrit"-thote Tajleri duke vendosur armen ne brez.

"Shpresoj ti pëlqeje."

"Ka për ti pëlqyer.Planin e dini tani vetem duhet ta veme ne zbatim"

Te gjithe hipin nëpër makina dhe nisen drejt vendodhjes se Henerik Clark.Kishte ardhur koha ti jepnin fund jetes se tij.Te hakmerreshin për cdo gje te keqe qe ai i ka bere.Sot ishte dita e tij e fundit.

Henerik e pret këtë gjë nga ata,keshtu qe eshte i armatosur mire.Duhet te benin kujdes.

Aleksi dhe Altini,njeri prej njerezve te tyre ishin me snajpër.

"Jeni gati?"-pyet Tajleri.

"Po"-pergjigjen ata.

Ne fillim vrane me snajper, rojet qe ndodheshin jashte,njeri doli jashte,shikon trupat e vdekur te shtrire pertoke dhe ben te futet brenda te lajmeroje te tjeret por Enea nuk e lejoi ate gje.E qelloi ne lule te ballit.

Pasi mbaruan me ata jashte,u futen brenda.Në cdo dhomë kishte nga një roje.

Joeli dhe njeri prej njeriut te Henerikut ishin duke u zene me grushta.

"Ku e keni shefin tuaj frikacak??"-i shmanget njerit grusht Joeli.Me ata te dy bashkohet edhe një tjeter.Tani Joeli ishte një kunder dy.I kap krahun njëri prej tyre dhe e shtyn pastaj fillon ti gjuaj tjetrit i cili,kishte një thikë në dorë.

"Epo nuk ke vetem ti,shoku."-nxjerr thikën e tij Joeli dhe shkon te njëri prej tyre qe ndodhesh në tokë,e ngre në këmbë dhe i preu fytin,tjetri vjen drejt tij dhe mundohet ta plagose me thikë Joelin.Ai tregohet më i shpejtë dhe i kap doren ku mbante thikën ndersa me doren tjeter ku mbante thikën ia ngul atij në bark.

"Bye bye"-i rrotullon thikën dhe pastaj ia nxjerr,trupi i atij bie në tokë ndersa Joeli fshinë thikën ,merr armën në tokë dhe largohet.

"Tajler po largohet mbrapaa"-bertet Enea dhe Tajleri bashk me Rajanin ndalojnë se gjuajturi.

"na mbro"-bertet Tajleri drejt tij dhe bashk me Rajanin dalin nga dera e pasme.

"Ndalo!"-bertet Rajani drejt Henerikut por ai nuk po ndalonte,Tajleri i gjuan në këmbë por perseri ai nuk ndaloi po terhiqte zvarre këmbën për te hipur në makinën e tij.

Te dy vrapojnë drejt tij,Henerik ndalondhe kthehet nga ata duke ngritur te dyja duart lartë.

"Ndonjë fjalë të fundit?"-flet Tajleri ndersa ai buzeqesh.

"Këtë duhet t'ua them unë."-buzeqesh ai djallëzisht.Te dy nuk po e kuptonin derisa panë një drite te kuqe në ballin e njëri-tjetrit.

"Tajler,Rajan mos u shqetesoni."-degjojnë nga kufjet zerin e Aleksit.

"Ulini armët"-urdheron Henerik dhe ata ulin armët.

"Altin ti gjuaji atij atje ndersa unë tjetrit."-thotë Aleksi drejt njeriut te tij.Shenjestrojnë dy njerezit e Henerikut te cilët ishin në anën tjeter te shtrire në tokë,i gjuajnë në kokë.

"Gjithcka në rregull vetem se..ma lini mua ta vras atë."-i flet Aleksi atyre ndermjet kufjeve.

"Ok"

Aleksi shenjestron ballin e Henerikut dhe përpara se ti gjuante tha me zë të ulët:

"Lamtumirë $herdh@të!"

Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re Where stories live. Discover now