Heqim rrobat e lagura dhe veshim të tharat.
Mbështillemi me batanijen që kishim marrë,bera mirë që e mora...dhe qendrojmë ashtu të përqafuar."Nuk duhet të flemë gjumë"-flas unë pasi po më mbylleshin sytë për gjumë.
"Fli ti kotele"-flet Tajleri ndersa mua më rrembeu gjumi,në botën e enderrave.
E martë,10:21.
"E kapaa!"-bertet Enea i cili ngre lartë peshkun që mbante në duart e tij.
"Cfare ke qe bertet ore?"-flet Beatrix e cila ishte duke flejtur gjumë.
"Kapa peshkun"-bertet përseri Enea dhe peshku i bie nga duart.
"Aa të q****a!"-shanë ai dhe godet me grusht në sipërfaqen e ujit.
"Hahhaaahhaha"-qesh ajo me të madhe ndersa ai i gjuan me ujë.
"Eneaa aty më prit!"-flet ajo e zemeruar dhe hidhet në ujë.
"Këtu jam nuk iki"
"Aa ju keni ikur"-flet Brandoni i cili po hante bukë dhe shikonte ata qe lagnin njeri-tjetrin me ujë.
"Si nuk morëm një top luanim tani"-thotë Beatrix.
"Joel dua të më bësh një nder"-flet Aleksi.
"Cfare nderi?"-pyet ai.
"Ik noto por larg nga varka"
"Aaa dhe t'ju lë juve vetem?Joo se bëni gjera ju"
"Do ikësh apo të të mbys unë?"-flet Aleksi i acaruar.
"Kunat thuaji!"-flet Joeli drejt Kaylës.
"Aleks!"
"Kayla!"
"Joel!"-flet Joeli ndersa ata e shikojnë.
"Cfare?Ju po përmendnit emrat tuaj dhe unë përmenda emrin tim."-flet ai ndersa ata të dy qeshin.
"1,2,3.."-flet Tranksi.
"Shishet don periungon dhe mariuana
Qafa dukat gishtat diamanta
Lamborghini urus' u kall autostrada
Kur na nxe dita neve s'na nxen nata"-filloj të këndonte Ela."Alele uhh Alele
Alele nuk duroj me.."-këndon Ela."Tranks nuk po duron më ajo"-qesh me të madhe Rajani dhe Tranksi.
"Kështu është këngaa!!"-flet ajo dhe vazhdon këngën.
"Rahat shpirti nuk me fle
Po du me dit a po m'don me..
A'ki ca me thone? ""Të dua"-flet Tranksi.
"Cfare?"
"A pyete ti ' A'ki ca me thone? ' dhe unë u përgjigja."
"Edhe unë të dua po mos më nderprisni më!!"
Pas 4 minutash...
"E di çfarë? E lëmë, se u lodha kam që dje që këndoj."-flet Ela teksa kafshoi çokollatën që kishte në dorë.
"Nesër takohemi me grupin në ishull."-flet Rajani.
"E mban mend ku është ishulli?"-pyet Tranksi ate.
"Jo shume ...por do e gjejmë."-foli ai në mendime.
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je ne det.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi det e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta zbut shpirtin dhe te mbush me me shume ngjyra.Duke veshtruar me kujdes e vemendje ne mund te shohim diellin i cili ul rrezet e tij te zjarrta dhe struket mbas detit.Keshtu dalngadale duke lene vendin e tij vjen muzgu i mbremjes dhe ky perendim emocionues mbaron...
Çfarë kënaqësie ta shohësh atë lëmsh të zjarrtë të tretet në qiellin e kaltër pa kufi.Dielli flakëron qiellin dhe rrezaton kudo magji,ëndrra dhe pasion.Me të tërë larmishmërinë e ngjyrave kompozohet një pikturë "natyrë e qetë".Perëndimi i Diellit mbart në vetvete melankoli të ëmbël,të cilën do t'ua japë dhe tregojë të gjithëve.Gjithkush gjen veten nën rrezet e arta të Diellit.Akoma më bukur është perëndimi në bregdet.Sepse sheh që për kaq pak minuta të katër elementet e natyrës të bashkohen në një pikë të vetme.E kështu ,me largimin e Diellit dhe ardhjen e mbrëmjes,përfundon ky moment i jashtëzakonshëm.Por ky moment përsëritet çdo ditë të javës,muajit dhe vitit.Ashtu siç nuk mbaron kënaqësia dhe frymezimi i çdokujt për ta parë perëndimin.
"Ej se mos ju zë gjumi."-flet Joeli.
"Ti do besh roje"-thotë Aleksi duke u rehatuar aty pranë Kaylës.
"E pse unë?"-pyet ai.
"Sepse ti nuk notove larg varkes?"
"E ja bënit ndonje gjë ju?Çfarë ti thosha Eneas unë pastaj?"
"Çfarë dreqin ke ngrënë Joel?"
"Çfarë kam ngrënë Aleks?"
"Mund të mos më kthesh përgjigje me pyetje?"-flet Aleksi i acaruar.
"Pse?"
"Pse duhet të kthesh përgjigje me pyetje?"
"Ka ndonjë problem?"-vazhdon t'ia kthej përgjigjen me pyetje ai.
"Po"
"Hehe humbe! "-thotë Joeli ndërsa ai rrotullon sytë i bezdisur.
"A ka mundësi të pushoni ju te dy?"-flet Kayla.
"Pse?"-pyet Joeli.
"Do të të hedh nga varka Joel ,unë thashë shyqyr iku Enea me erdhi ky tjetri."-flet Aleksi.
"He e c'keni?Nuk kam çfarë bëj dua t'ju bezdis juve."
"Do e hedh nga varka!"-flet Aleksi.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Adventure"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...