"Ca do bëjmë ne tani??"-pyeta unë Tajlin i cili po qendronte shtrirë me sy mbyll.
"Fëmijë"
"Si e kemi lënë ne?Një dite po një dite jo.I bie pasneser."-thashë unë e ai shfryu.
"Deniii!!"-dëgjoj të bërtiturat e vajzave dhe hapjen e deres nga cunat.
"Tajler!!"-dëgjohet e bertitura e cunave tani.
"Kunat Denin po e marrim ne"-thanë ato dhe më tërhoqen mua.
"Hajde Tajler cohu"-thanë cunat.
"Ca do bëjmë?"-pyeta unë ato kur dolëm jashtë nga kolegji.
"A do vrasim Katerinën apo jo??Ashtu na the ti neve."-tha Kayla duke nxjerre një pistoletë nga xhepi e duke shikuar rreth e rrotull se mos po e shihte dikush.Ma dha mua fshehtas ndersa unë ja kisha ngulur sytë pistoletes.
"K..ku e gjete këtë ti moj??"
"Ja mora Aleksit ai nuk di gjë.."-buzeqeshi ajo duke nxjerrur dhëmbët në pah.
"Seriozisht e morët ju?Unë bëra shaka.."-thashë unë.
"Do të thotë që unë u lodha kot ??"
"Po..."
"Eureka!!"-bertita unë.
"Cfare??"-pyetën ato njëkohësisht.
U afrova te to dhe i tregova me zë të ulët në vesh idenë.Tani ndodheshim përballë deres së Karinës...kështu Katerinës më falni.
"Po sikur dera të jete e mbyllur?"-pyeti Beatrix ndersa unë u afrova ta hapja dhe u hap.
"Epo cfare pret nga një krv si ajo?Normal që hap do e mbaj deren."-fola unë duke u futur brenda dhe pashë atë teksa flinte, majtas saj ndodhesh edhe një cun pa bluze që po flinte.
"Llahtarisje!!"-foli Ela duke vendosur duart para syve.
"Të ishin cunat këtu kushedi ca do kishin thënë."
"Nejse,vazhdojmë me atë për cfare kemi ardhur!"-thashë unë dhe nxorra gërshërët nga xhepi.
"Je në duar të sigurta"-i tha Kayla Katerinës kur pa që unë po ja prisja flokët kot më kot.Disa ja lija të gjata disa të shkurterta.
"Perfekte!"-thashë unë.
"Edhe jeshilja të shkon shpirt"-i tha Beatrix asaj pasi doli nga banjoja.
"Ikim tani,gjumë të kripur Karinë dhe të ngecte ishalla"-i thashë unë duke i pështyrë e duke dalë me shpejtësi nga dhoma u përplasa me dikë ngrita kokën dhe pashë një djalë brunë.
"Më fal"
"Nuk ka gjë"-më buzeqeshi ai.
"Quhem Julian"-tha ai përseri duke më zgjatur dorën.
"Deni"-thashë unë dhe sytë më kapën Enean që po na shikonte.
"Mirupafshim"-thashë unë edhe u largova nga aty.
"I bukur ëë?Të shijou biseda."-foli Enea pasi unë shkova te ai.
"Cfare po thua ore?"
"Po t'ia them vëllait unë këtë gjë..."
"Enea,për atë zot!Nuk e pashë dhe u përplasa kaq!"
"Mir moj mir se shaka po bëja sikur nuk ju pashë unë"-tha ai duke qeshur ndersa unë i gjuajta lehtë në shpatull.
"Ca po bënit te dhoma Katerinës ju?"-tha ai duke ngritur njërën vetull.
"Një eksperiment...waa po këto nga ikën?"-pyeta unë për vajzat pasi nuk po i shihja.
Dita tjeter...
"Rri Tajli!"-thashë unë përgjumësh ndersa ai po më puthte në të gjithë fytyrën.
"Zgjohuniiii"-u dëgjua zeri i Joelit dhe Rajanit teksa hapën deren ndersa Tajleri i shau në atë gjuhën..cfare ishte ajo??Ah po në Rusisht.
"Shiko në cfare momenti i kemi kap ee, toke plako."-tha Joeli duke dashur të përplaste dorën me Rajanin por që ai nuk e zgjati dorën.
"Kushedi ca ke kap me ate dorë"-tha ai duke qeshur ndersa Joeli e shikoj shtrembër.
"Ma hënksh Rajan"-ia ktheu ai dhe doli jashtë me të shpejtë e kështu filloj lufta e tyre si cdo mëngjes por sot mungoka Enea.
"Ku eshte kamera?"-pyeta unë Tajlerin duke nënkuptuar Enean.
"Me siguri me ndonjë krv"
Tani ndodheshim në klasë...
"Waa sa të shkoka kapuçi."-i thashë unë Karinës kur sapo hyri brenda ndersa ajo më pa me inat.
"Ka prere flokët keq e shkreta"-tha Ela.
"Ose kur ka lyrë flokët si ka dalë ngjyra që dëshironte"-tha Beatrix.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Aventura"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...