"Do ikësh tani??"-pyes unë e shqetesuar se mos i ndodh ndonjë gjë.
"Po"-më thot ai duke kapur fytyrën time e duke më puthur në buzë,merr armën dhe e fut në brez.
"Të dua"
"Edhe unë të dua"-i them unë duke e përqafuar.
"Mos më harro asnjëhere"-më thot ai dhe del jashtë...
"Cfare??Tajler cfare do të thuash me këtë??"-provoj të hap deren unë por nuk hapesh ai e kishte kycur.
"Tajler!!"-shpërthej në lotë unë.
"Kotele..mos qaj...Të dua dhe do të dua!"-thotë ai i cili ishte i mbeshtetur pas dere e kishte filluar të qante.
"Tajler hape deren!Mos më lër,Tajlii!"-bertas unë duke i gjuajtur derën.
"Eliot mos e lejo të dalë"-urdheron ai rojen dhe fshin lotet pastaj del jashtë.
"Tajler joo të lutem!"
"Tajler vëlla do të vimë dhe ne"-foli Aleksi dhe Joeli të cilët sapo kishin mberritur aty.
"Jo"
"Vëlla!"
"Jo ju thashë!"-bertet Tajleri duke i drejtuar armën dhe ata zmbrapsen.
"Vëlla të lutem mos e bëj!"-flet Aleksi duke iu afruar.
"Mos u afro Aleks ti e di që unë e bëj!"-flet Tajleri.
"Do ta heq qafe njëher e mirë atë"-shton ai pastaj duke hipur në makinë.
"Aleks eja"-e therret Joeli atë.
Mberrijnë në depo...
"Tajler mos na lër!Si kemi thënë që do të qëndrojmë e do të bëjmë gjithcka bashkë!"-bertet Rajani.
"Tajler mos guxo ta bësh mos ik!"-fliste Enea.
"Mos e bë"-thotë Tranksi duke fshirë lotet.
"Ai do të të vrasë"-thotë Brandoni ndersa Tajleri shkon drejt atyre dhe i përqafon.
"Më jepni fjalën që do qëndroni këtu."-thotë Tajleri.
"Në rregull vëlla mos guxo të vdesesh"-flasin ata dhe ai largohet.
"Ia vendose?"-pyet Tranksi për gjurmuesin.
"Po"-përgjigjet Enea.
"Tranks ,Brandon ju qendroni këtu me vajzat"-flet Aleksi duke ardhur me disa armë ndersa ata pohojnë.
***
"Nik frikacak dil nga je fshehur??"-bertet Tajleri i cili ishte futur në një shtëpi të madhe të braktisur.
"Te erdhi fundi ,Nik"-fliste ai me zë të lartë që Niku ta degjonte.
"Italiano dove ti nascondi? Basta giocare in piazza come uomini. (Italian ku je fshehur?Mjaft luajte dil në shesh si burrat.)"-bertet ai duke hapur te gjitha dyert.
"vecchio amico spero tu sia venuto da solo.(mik i vjeter shpresoj të kesh ardhur vetem.)"-dëgjohet zeri i Nikut pas tij.
"Unë e mbaj fjalën nuk jam si disa"-i flet ai duke nënkuptuar dicka.
"Lëre atë ,unë erdha ja ku më ke!"-shton përseri Tajleri dhe Nik lëshon Xhiminin.
"Shko te makina!"-flet Tajleri drejt tij por ai nuk shkon.
"Tajler po ti ??"
"Shko te makina!"-bertet Tajleri kësaj here dhe ai largohet.
"Erdhi dita amico!"-thotë Nik duke mbeshtjellur duart grusht,ndersa Tajleri liron pak kollaren dhe bën duart grusht.
"Erdhi Amico!"-flet Tajleri dhe shkon drejt tij duke e goditur me grusht,Nik shmanget dhe i gjuan Tajlerit në bark.
"kemi qenë dikur shokë??Nuk e di se si u bëmë armiq Tajler"-flet Nik dhe Tajler i gjuan me shqelm e ai rrezohet në tokë.Tajleri hipën sipër e i gjuan,ndalon dhe ngrihet kur pa që ai nuk po lëvizte më.U ngrit sepse ai përmendi kohën kur kishin qënë shokë,shokë të ngushtë.Ndanin cdo gjë bashkë...cdo gjë!Po cfare ndodhi pastaj?Pse nuk janë më bashkë?
Bëj kujdes cfare i thua njerezve.Miku i sotëm mund të bëhet armiku i neserm.Cdo mik qe tu shnderrua në armik të ka urryer qe nga dita e parë.
Armiku mbetet armik,qoftë edhe i vdekur."Kush do të vdesë unë apo ti?"-flet Nik duke marrë armën qe ndodhej aty në tokë,ndersa Tajleri kthen kokën nga ai e shikon atë qe ishte ngritur në këmbë e qe i kishte drejtuar armën.
"Ti sigurisht"-thotë Nik duke bërë një nënqeshje dhe Tajler nxjerr armën e tij.
"E di cfare Nik?? e terheqim këmbëzën njëheresh."
"Ide e mirë...do të ishte."-thotë Nik i cili terheq këmbëzën...të shtëna armësh u dëgjuan ,dy të plagosur në tokë..njëri kishte nderruar jete e ndersa nga personi tjeter ...ishte në castet e fundit të jetes .Ndoshta vdiste ndoshta jetonte kjo gjë nuk dihej.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Adventure"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...