128

290 23 0
                                    

 Pasi doli nga një kafene e vogël , qe ndodhesh te një lagje aty.Mendoi të bënte një xhiro.

"Në rregull gjyshe!Po e mbyll tani"-ajo mbyll telefonin dhe në atë moment një person i veshur me të zeza me një kapuç në kokë i rrëmben me force , çantën qe mbante në duar.

"Hejj...ndalooo...ndihmë!!"-bërtiti ajo dhe Rajani qe kishte parë gjithë skenën vrapoi pas tij.

"Mos u shqeteso do te ta sjell unë çantën"-bërtet ai drejt saj dhe vazhdoi të ndiqte ate personin.

"Ndalo bir bushtre"-bërtet ai teksa ndiqte atë,personi qe po vraponte pengohet nga një gurë dhe rrezohet.Rajani e kap dhe i gjuan me grusht.

"Kur te thashe unë të ndaloje...."-vazhdonte e i gjuante-"ndaloje..ndoshta kishe ngrenë më pak grushta"-merr canten e kacurreleses brune dhe largohet nga ai.

"Zonjushe çanta juaj"-flet Rajani pasi shkoi përsëri aty ku po e priste kacurrelsja brune.

"Shumë faleminderit...cfare mund te bëj për te ta shpërblyer?"

"Nuk ka problem."-buzëqesh ai dhe i bie telefoni-"Po largohem unë besoj se do te vish te festa qe organizohet sonde?"

"Se di..mendoj se po"

"Atehere shihemi atje"-i dhuron një buzëqeshje dhe largohet.Nxjerr telefonin dhe shikon kush e kishte telefonuar.

"Enea?Cfare ka?"-pyet ai pasi Enea e hapi telefonin.

"Rajan or legen ku rri ti e??Nuk je në shtëpi!Eja shpejt ktu femij rrugac"

"Ku e godite kokën er pall?"

"Joeli e ka fajin më gjuajti me tenxhere në kokë."

"Pff pse?"

"Di unë,hormonet e shtatezanise thotë "

"Ore ca malli qenka ky qe paske pi?"

"Or burr hajde në shtëpi se do lind"-u degjua zeri Joelit ndersa Rajani e mbylli telefonaten.

"Tajler vëlla cfare te bera qe më le me këta?Kur ke bër seks me kunaten nuk të kam nderprere...apo e kam bërë?"-flet me zë të lartë Rajani.

"Sigurtë që nuk keni thithur?"-pyet Rajani pas disa minutash pasi kishte mbërritur te ata. 

"Po.Ne thjeshte po bënim shaka me ty"

"T'ju besoj?"-pyet Rajani më shumë veten sesa ata.

"Po"

"Tani..ku ishe ti?"-ngre njërën vetull Joeli.

"Po ç'të duhet ty ku isha unë?"

"Shiii po kot re për muhabet,trego tani"

"Isha..."-nis të tregojë Rajani por ndërpritet nga Enea.

"duke bërë seks dhe nuk dua ta ndaj me ju"-e vazhdon ai.

"Jo.Isha në një kafene"

"Nga mëngjesi deri tani ???"

"Më fal mamaja ime je ti?Gruaja ime?Ca më merrni në pyetje kështu?"

"Dicka fshihet këtu , mos na ka gjet ndonjërën ky seriozi jonë ?"

"Po iki të bëhem gati për festen"-ngrihet nga divani dhe shkon drejt deres.

"Po ti sikur nuk deshiroje te vije re?"

"Epo ndryshova mendje"

"Dicka e ka ky."  

Bora bora

"Toniiii po hy në ujë."-flet Anhela dhe shkon të hyjë në ujë ndersa Antonio shikon 2 djem qe i kishin sytë nga ajo.

"Pssst hiqini sytë nga ajo"-i jep një shikim të eger atyre.Zilja e telefonit të Anhelës unë degjua.

"Alo ,kunatë.Si jeni?"-E hap Antonio.

"Mirë po ju?"

"Mirë.Po hë ça i kishe ata dy kolopuçat?"

"Një vajzë një djal"

"Hajde ishalla dalin në muaj të 9 se ashtu si e keni nisur ju i nxorret qe tani."-qesh Antonio.

"Shoku yt e ka fajin.Anhela nga eshte?"

"Ka hyrë në ujë"-flet ai dhe hedh sytë nga Anhela. 

"E e cfare gjinie ishin bebushat?"

"Vajzë dhe djal....kunatë më duhet ta mbyll"-thotë ai pasi pa qe pranë Anhelës iu afruan përsëri ata dy djemtë që po e shihnin në fillim.

Shkon atje ku ndodheshin ata te tre dhe e kap prej beli Anhelën.

"Zemër cfare duan këta?"-pyet ai me një buzëqeshje te sforcuar.

"Erdhëm ti bënim shoqeri"-flet njëri nga ata.

"Zot , do I mbys në qoftë se nuk largohen sa më shpejt nga këtu."-mermerit ai.

"Nuk keni punë ju.Më ka mua për ti bërë shoqeri,zhdukuni nga rrezja ime e shikimit ose..."

"Ose cfare?"-pyet ai tjetri ndersa Antonio mbyll sytë dhe shtrëngon dhëmbël,i hap përsëri dhe i gjuan me grusht atij tjetrit.

"Ose përfundon si ky tjetri"

"Antonio eja ikim"-i thotë Anhela atij sa do largoheshin , djali qe i gjuajti Antonio i gjuan me ujë dhe pastaj me grusht.

"Bir kurve"-Antonio i gjuan përsëri me grusht dhe ia mban kokën në ujë,shoku i tij përpiqet ta largojë Antonion nga ai por përfundoi si shoku i tij. 

"Ikim"-kap doren e Anhelës dhe dalin nga aty.

"Toni dua të ha"

"Kur të shkojmë në dhomë sy bluja ime"-thotë ai me buzëqeshje djallëzore.

"Jo ore dua te ha Nutella dhe rrush"

"Po mua do më hash?"

"Më vonë"

"Po të hash Nutellën dhe rrushin më vonë e mua tani?"

"Jo"

"Mirë na ha njëkohësisht"

"Toniiii"

"Mir mir më vonë më ha"-e puth në buzë.

"Mhm sa te mira"

"A po shkon të më marrësh rrush dhe Nutella Toni???"-flet ajo me vetulla te ngrysura.  

"Ika ika"

Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re Where stories live. Discover now