"këtu qenke"-flet Enea mbrapa Aurorës e cila,kishte në shenjester Rajanin,ai e qellon në këmbë.Kthen kokën e trembur e ashtu duke mbajtur këmbën me dorë hidhet nga dritarja.
"Nuk ke për të ikur bushter"-bërtet ai duke i shkuar nga pas.
"Ku u shkoi?!"-pyet ai veten i cuditur.Shikoi në tokë njolla gjaku e aty buzeqeshi pak,u afrua aty pranë dhe drejtoi armën.
"Ha ha"-qesh ajo e cila,ndodhesh mbrapa tij.E qellon atë me një plumb në shpatull dhe me një në bark.
"Ah"-renkon ai nga dhimbja dhe kthehet nga ana saj me atë pak fuqi që, i kishte mbetur,qellon atë me dy plumba në kokë.Po shikonte turbullt,zerat e tyre qe therrisnin atë dhe ambulanca qe arriti aty.
• • •
"Jepi Enea gjuaji,gjuaji!!"-bertisnim ne tek ai i cili,i gjuante thesit të boksit.
"Imagjino sikur është Ronaldo bashkë me Xhoin duke u puthur."-flet Joeli ,që qëndronte anash tij.Enea vazhdonte e i biente edhe më fortë thesit të boksit.
Kanë kaluar ditë që nga rrëmbimi jonë,Enea eshte shumë mirë siç e lexuat edhe më sipër.Jemi duke qendruar tek Roberti,një shok i Tajlerit dhe cunave te tjere,ai është i martuar dhe ka një djalë, 1 vjec.Eshte shumë i mirë por edhe shumë grindavec.Tani po shpjegoj pak temën e Ronaldos,ai eshte i dashuri i Xhoit ,shoqes se Lunës dhe Eneas i kishte hyrë paksa...në qejf ajo.
-Mbrëmë-
"Ahh"-na doli gjumi nga ky rënkim.
"Mori flak dhoma"-flet Beatrix,i eshte fiksu shumë kjo fjalë kohëve të fundit.
"Kush...cfare??!"-them unë duke u ngritur e përgjumur,shikoj cunat që po qeshnin dhe Enean që po flinte gjumë dhe ndonjëhere nxirrte ndonjë rënkim.
"Aman se ka fëmijë"-flet Rajani duke mbyllur deren të mos degjohesh.
"Zgjojeni ore"
"Jo lëre cfare keni ju,pa nxjerr emer se kush ja ka marrë në gojë nuk keni për ta zgjuar."-flet Joeli duke qeshur akoma më shumë.
"Ahh vazhdo,Xhoi"-renkonte Enea ndersa Joeli mori një gotë ujë dhe ia hodhi në fytyrë,ai ngrihet i trembur dhe na shikon neve duke qeshur.
"Oiii vdiqa duke qeshur"
"Eh,cfare?!Cfare bën ree p@ll pseee o zot pseee???"-bertet Enea drejt tij duke i gjuajtur me jastek.
///
Pastaj në një bisede e sipër me Lunën mora vesh që Xhoi ishte e lidhur,me atë Ronaldo.
-Tani-
"Gjuajii ec aty lale"-fliste Rajani dhe Joeli drejt tij,ai filloi të godiste edhe më fortë ,ishte i mbuluar nga djerset.
"Radha ime"-them unë duke shkuar pranë thesit të boksit.
"Imagjinoje sikur eshte Karina kshu Katerina"-flet Joeli drejt meje,ndersa unë mbyll sytë për 5 sekonda dhe kur i hap 'ajo ndodhesh duke qendruar përballë meje'.Filloj të godas me sa fuqi kam.
Harrova t'ju them qe sot kur po vinim për këtu ,e pashë me ato shoqet e saj edhe ajo më pa.Gjejeni, cfare bëri?Ose lëreni,mos u lodhni kot po ua them vetë.Na pa dhe thjeshte ndryshoi rrugë.
"Jepi kunat ,gjuaji"-bënte tifo Joeli dhe Rajani.
"Kwrva dreqit!"-them unë me ze te ulët dhe ndaloj, sepse u lodha.
"Dhe Karina humbet"-flet Enea ndersa unë i gjuaj edhe njëherë thesit te boksit,me shqelm.Buzeqesh para tyre teksa fshij djersen në ballë.
"Auch"-bie përtokë unë,pasi kur i gjuajta thesit të boksit nuk e kisha mendjen dhe ai u kthye përseri aty ku ishte para se ti gjuaja,duke bërë që të rrëzohesha.
"Hahahaha"-kishin filluar të qeshnin të gjithë ndersa unë isha e shtrirë në tokë akoma,një dorë më zgjatet,ngrej kokën dhe ishte Tajleri ai që më kishte zgjatur dorën.Ai mezi po mbante te qeshurën,e shikoj me inatë dhe ngrihem vete.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Adventure"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...