141

388 21 5
                                    

"A pranon ti Aureljana Agolli te martohesh me Enea Gjoka,ti qendrosh prane ne te mire e ne te keqe?"

"Po"-duartrokasin te gjithe.

"A pranon ti Enea Gjoka te martohesh me Aureljana Agolli,ti qendrosh prane ne te mire e ne te keqe?"

"Po"-thote ai dhe duartrokitje dhe fishkellime u degjuan.

"Ju shpall burre e grua mund ta puthni nusen"

Afrohet te ajo, e puth ne buze pastaj i perkedhel barkun e rrumbullakosur.

Po,po mire e lexuat!Barkun e rrumbullakosur ishte dy muajshe shtatezane me trinjakë.Mbante tre engjej te vegjel ne barkun e saj...tre jete.

Nenpunesi i gjendjes civile vazhdoi te thoshte te njejtat fjale edhe per Rajanin dhe Marine.

Maria edhe ajo dy muajshe shtatezane me nje engjell qe pas shtate muajsh do te frymonte jashte barkut te nenes se tij.

"Ju shpall burre e grua mund ta puthni nusen"-perfundon nenpunesi i gjendjes civile.

Joeli e kap nga beli Lauren dhe po e puthte me pasion...do pyesni ju,po Joeli do i bej xhaxha ata?Sigurisht qe po.Laura ishte dy muajshe shtatezane edhe ajo ashtu si Maria priste nje engjell.

Petale trendafilash filluan te binin nga larte dhe pastaj filloi nje muzike e lehte...

Dasmen zgjodhen ta benin ne vilen e tyre,ne Rusi,nje vile e madhe qe ka vend per gjithe ate familje te madhe qe jane ata.Nje familje e lumtur dhe e madhe...eshte e mrekullueshme!

Gjithcka ishte e zbukuruar.Kishte shirita te bardhe te varur neper lulishtet e atij oborri.Drita led qe ishin varur ne pemet e medha.Nje tavoline e mbushur plot ushqime dhe pije.

"Erdhi koha e tortes"-thote gjyshe Amelia e cila,do te jetonte me ne pjesen e mbetur te jetes se saj.

Prinderit e Kayles dhe Tranksit e kishin marre vesh per punen e djemve.Gjithashtu edhe familja e Marise dhe Aureljanes,nuk reaguan dhe aq mire ne fillim si pershembull vellai i Aureljanes...

《 "Mos te shoh me ti afrohesh motres time!More vesh??"-bertet ai dhe i gjuan me grusht.

"Silvan mjaft!"-bertet Aureljana duke shkuar prane Eneas.

"Nuk po te bej gje sepse je vellai i Aureljanes por te ishe dikush tjeter do i kishe kthyer kembet nga dielli tani"-thote ai duke mbajtur hunden e gjakosur me dore.》

Pastaj edhe gjyshi i Marise nuk pranoi ne fillim por me disa kercenime te Rajanit,u detyrua te pranonte.

《"Jo jo, nuk e jap mbesen time te nje mafioz une!Po te them ik dhe na ler te qete"

"Une nuk largohem asgjekundi pa Marine.Dhe cfare ka qe jam mafioz?Une nuk do te lejoj ti ndodh asgje asaj,une e dua dhe per te jap jeten.Degjo zoteri mos me detyro ta rrembej e ju nuk do ta shihni me kurre me sy Marine"

"Rrembim me deshire"-shton Maria dhe bashkon doren e saj me te Rajanit.Ai kthen koken nga ajo dhe e puth ne ball.》

Ndersa Joeli,e kishte shume te thjeshte pasi Laura jetonte me kusheriren e saj.Ajo ishte rritur ne jetimore dhe pasi doli gjeti mbeshtetje te kusherira e saj dhe te mamaja e Loles.

"Me do,nuk me do"-mbante ne dore nje lule dele apo ndryshe kamomili dhe po i hiqte petalet duke thene : me do,nuk me do.Ishte ulur ne lekundesen e oborrit gjigand aty ku po behej edhe dasma.-"me do,nuk me do,me do,nuk me do...cfare??Tajli nuk me do ti mua??"-shikon ate dhe nga syte filluan ti dilnin lotet.

"Cfare dreqin?I beson asaj luleje e nuk me beson mua??"-ulet ne gjunje para saj dhe vendos duart te gjunjte e saj

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Cfare dreqin?I beson asaj luleje e nuk me beson mua??"-ulet ne gjunje para saj dhe vendos duart te gjunjte e saj.-"hmm...si duket aty mungonte nje petale se nuk ka mundesi!Ose ate petalen imagjinoje sikur jam une domethene ate petalen qe do te te tregonte qe une te dua ose jo...ose ajo petalja je ti...apo.. "-po perpiqesh ai te ndalonte ate se qari dhe ta bente te buzeqeshte.

"Kur ti do te behesh romantik por nuk di."-qesh ajo dhe pas saj qesh edhe ai.I fshin lotet dhe e puth ne ball.Vendos doren ne barkun e saj dhe po e perkedhelte.

"Enita,Eriseld thuajini mamit sa shume e dua une"

"E di cfare pozicioni perfekt..une tani mes kembeve te tua duke te te bere oral dhe ti duke renkuar emrin tim."-i peshperit ai ne vesh dhe mishi i saj behet me mornica.

"Mm..ketu jashte?"

"Ta provojme e njeher jashte"-qesh djallezisht ai.

"Ne mes te njerezve??"-hap syte ajo.

"Po ,ta dine te gjithe se e kujt je"

"Po re dhe te marrin vesh ato emrin tend eee"-thote ajo duke iu referuar femrave qe kishin ardhur ne dasem.Ai qesh.

"Shume mire e ato ta dine qe une jam vetem i joti."

"Ahh Tajler"-bertet Deni dhe ai i vendos doren para gojes dhe qesh me te madhe.Nuk u degjua shume pasi muzika ishte e larte por Joeli qe kaloi prane tyre hapi syte dhe shikon Denin qe ishte ulur ne lekundese dhe Tajlerin ne gjunje para saj.

"Fuck keta jane te cmendur"-mermerit ai.

"Kotele cfare ben?"-vazhdon e qesh Tajleri.

"Po i tregoj atyre qe ti je i imi"-buzeqesh ajo dhe ai e puth fort ne buze.

Nderkohe qe te gjithe vallezonin ,Ela dhe Tranksi ndodheshin ne dhomen e tyre duke vallezuar me buzet e tyre ne trupin e njeri-tjetrit.

"Ahh shpirt tani ne mes te dasmes e gjete me u eksitu"

"Yeh po...vazhdo ti mos me rri ashtu.Futu"-thote ajo dhe ai heq bokset dhe futet brenda saj.

"Ahh  yeah..keshtu vazhdo"

"Baby renko emrin tim"

"Trahhnks ahh."

Pasi prishen te dy,ajo rregullon floket dhe fustanin ,vendos pak buzekuq dhe del se bashku me Tranksin.

"Uhh mos me eksito me"-flet ajo duke zbritur shkallet.

"Po cfare bera une?"

"Si cfare bere?Menyra se si me pe me eksitoi dhe..."

"Dhe?"-ngre njeren vetull ai.

"Dhe ...po imagjinoja nje skene ne te dy duke bere dashuri...por ti e ke fajin se pasi ti me pe ashtu mendja ime filloi ato skena pastaj"-thote Ela duke e pare shtrember ndersa ai qesh.

"Epo te jesh duke kercy me dhendrat e te te vije gruaja te te nxjerri nga vallja e te thote ne vesh : 'eja me pallo' se di domethene."-qesh Tranksi dhe ajo i gjuan.

"Te dua"-i thone femrave te tyre njekohesisht.

"Edhe une te dua"-thone ato.

F U N D 》

...
E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo eshte dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. Antaret e saj jane aq te bashkuar dhe aq te lidhur me njeri tjetrin sikur ti kesh futur ne nje kuti te vogel dhe te jene ngjeshur madje me teper se kaq.Do te thoja se kjo kuti eshte shtepia e cila na bashkon dhe me teper,na mbledh bashke cdo mbremje dhe na jep mundesine per nje bisede c'lodhese...

Enea-"Autore me fal qe po te nderpres por si dreqin e mbyll historinë pa shkruar cfare ndodhi pas dasmes??"

Blogg_story-"hmm...shkuat në krevat dhe bëtë dashuri."

Enea-"po pra po kjo eshte.Historinë do e mbyllesh me një skenë erotike  ku unë me amoren time..."-i vendos doren para gojes.

Blogg_story-"Enea ik tani më lër të mbyll historinë"

Enea-"mir e mir ika"

Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re Where stories live. Discover now