47

553 41 2
                                    

🔞🔞🔞

Filloi tmë zbërthente kopsat e pantallonave dhe mi hoqi. Më shtriu në krevat dhe u vendos sipër meje.Iu sul sërisht buzëve të mija si i etur.
Vendosa dorën tek rrypi i tij i pantallonave dhe ja zbërtheva.U ngrit nga unë dhe i hoqi ato së bashku me bokse. Më hoqi mbathjet dhe u vendos sërisht mbi mua. Futi dy gishta brenda meje dhe po i lëvizte shumë shpejt.

"Ahhh Tajler jo kaq shpejtë" - i thash unë pasi ndjeva se isha duke ardhur.

"Pse apo mos prishesh shpejtë" - tha ai djallëzishtë.

"Pohh" - thashë unë dhe u derdha pasi nuk u përmbajta dot.
Futi 'atë' brenda meje dhe lëvizte ngadalë.

"Ahhh më shpejtë"

Filloi të lëvizte pak më ngadalë,siç duket do të më torturoj.

"Do lëvizësh më shpejtt apo si e ke hallin ahh" - thash unë duke mos duruar ngadalsinë e tij.

"Dua të të torturoj" - tha ai dhe filloi të lëvite shumë shpejt këtë herë.

"Ahhh Tajler jepi kështuu ahhh"

"Si urdhëron kotele" - tha ai.

Lëvizte akome më shpejt brenda meje dhe unë i ngulja thonjët në shpindën e tij.

"Ahhhhh jamm duke ardhur më shpejttt" - thash unë në kënaqësi maksimale.

"Tajlerrrr" - thërrita emrin e tij dhe u prisha.

Ai doli nga unë dhe u derdh sipër barkut tim.

"Ishe e mahnitëshme sërisht kotele."-më tha ai dhe u shtri nga ana tjetër e krevatit.

"Dua të të fal dhe unë kënaqësi" - i thash unë në siklet.

"Mos u ndjej e detyrueshme ta bësh" - tha ai.

"Dua ta bëj" - thash unë dhe u ula në mes të këmbëve të tij duke marr 'atë' në dorë.

"Më trego si bëhet" - i thash unë duke mos ditur asgjë në këto tema.

"Ska rëndësi si e bënë jepi  tani"

E mora dhe e futa në gojë vetëm kokën e 'tij',e fusja dhe e nxirrja,e lëpija dhe ja masazhoja. Provova ta fusja të tërin por nuk munda.

"Ohhh jepi ashtu kotele" - tha ai duke anuar kokën nga kënaqësia.
Unë vazhdoja më shpejt duke dëgjuar rëniket e tij.

"hiqe nëse nuk do të derdhem në gojën tënde" - tha ai.

Unë e hoqa nga goja dhe pash që u derdh.

"Uhh ishe e paparë" - dhe më puthi në buzë.

🔞🥴🔞

"Ku ikën dje këta?"-pyeti Brandoni pasi pa Denin dhe Tajlerin të hynin brenda në vilë.

"Ikën të na bëjnë xhaxha."-foli Joeli me zë të ulët duke shikuar ata të dy.

"Do zgjedh unë te kutia sot"-tha Enea dhe në fytyrë i ishte stampuar një buzëqeshje djallëzore.

"Mir"-thashë unë.

"Këtu thotë që të shikojmë një film dhe filmin e zgjedh ai që i qëlloi letra"-foli ai duke lexuar letren me atë buzeqeshjen djallëzore që nuk i shkitej nga fytyra.U ngrita në këmbë dhe u afrova te ai duke mos e besuar, mora letren në dorë dhe ishte e vertetë.

"Mir vetëm horror jo!"-i thashë unë.

"Jo jo mos ki hall"-tha ai dhe mori telekomandën në dorë.

"Jo jo atë filmin.."-bërtita unë kur pashë që vendosi filmin Fifty shades of grey.

"Pse e ca ka super film eshte."-tha Rajani.

"Mua nuk më pëlqen"-foli Beatrix.

"Po tani kështu thotë letra unë jam i pafajshëm."-bënte të pafajshmin Enea jam 100% e sigurtë që ai e ka shënuar dhe e ka vendosur aty në fillim.Nuk thashë gjë dhe kryqezova krahët e u mbështeta në divan.

"Dhe ti the që vetëm horror jo dmthn tjerat lejohen.."-shtoi ai pastaj duke bërë një buzeqeshje fitimtari.Nuk fola më gjë dhe po shikoja filmin.Epo nuk qënka ndonjë gjë kjo goca i shkon në zyrë..hutohet i bën intervistën..kafshon stirolapsin oho do plasi ndonjë skenë këtu-mendova por nuk ndodhi gjë.

E dergon te shtëpia ky,ehë woha...

"Mir lëvizeni dergojeni pak para."-thashë unë ku kisha vendosur dorën perpara syve dhe që isha larguar pak nga Tajleri kisha frikë mos bënte ndonjë gjë...I hodha një shikim të shpejtë grupit e vec ti shikonit...Enea ishte ulur përpara televizorit,Joeli dhe Rajani shikonin sikur ca po shihnin,Ela kishte vendosur jastëkun para syve por edhe një jastek para syve të Tranksit edhe Beatrix me Brandoni po ashtu..Kayla rrinte në telefon dhe kishte vendosur kufjet ndersa Aleksi ndryshe nga të gjithë shikonte Kaylën sikur do e hante,kushedi cfare po mendonte.Ndersa Tajleri vetëm mu afronte mua e unë që vetem largohesha.

"Po bie dera."-tha Tranksi dhe Enea shau nën zë.Deren shkoi ta hapte Maria e unë zgjata kokën të shihja kush ishte dhe hapa sytë, o zot ishte Emili!!

"Emili ore hiqeni nga aty"-thashë unë tër panik e të gjithë u cuan në këmbë.

Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re Where stories live. Discover now