Ndersa ajo pa njëher rreth e rrotull e pa që të gjitha plakat e lagjes ishin mbështjellur aty.
"Po"-tha ajo dhe të gjithë duartrokitën.
"Ihhh Aleks vëllai...vëllaii "-u alarmua Kayla kur pa që Tranksi ishte duke ardhur por që ai nuk po e vriste mendjen.
"Kotele do vi përsëri"-i tha Tajleri Denit duke i dhënë një puthje në ajër e duke terhequr Aleksin.
"Të dua Ëmbëlsira ime"-i tha Aleksi Kaylës dhe ikën që aty.
"Cfare po ndodh këtu?"-pyeti Tranksi kur pa që e gjithë lagja ishin mbeshtjellur aty..ngriti shikimin lartë nga ballkoni por pa vetem perden që lëvizi.
"Wayyyy"-bertiste Kayla e emocionuar por që ndaloj kur pa të vëllain që hyri brenda në shtëpi.
"Pse ishte e gjithë lagja përpara ballkonit tonë?"
"Po ja Deni do u hidhte"-qeshi Kayla dhe Deni ktheu kokën nga ajo e habitur.
"Cfare?"-pyeti Tranksi i habitur.
"Hë se shaka bëj ,nuk e di pse.."
***
Isha në dhomën time sapo kisha dalë nga dushi,nuk e kuptova se cfare ndodhi sot njëhere më thot largohu pastaj më vjen e më thot të dua.
"Huh?Unë e mbylla këtë."-thashë unë dhe shkova mbylla dritaren.Ndjej dy duar të më përqafojnë nga pas dhe një frymë e ngrohtë që mu përplas në qafën time.
"Tajler?!"-pëshpëris unë
"Kotele të mori malli?"-më pëshperiti ai në vesh e pastaj më lë disa puthje të ngrohta në qafë.
"Cfare do ti këtu?"-i them unë dhe largohem prej tij por ai më kap nga kyci i dorës dhe më tërheq pranë vetes së tij duke bërë që trupat tanë të përplasen.
"Erdha të të marr ty e të shkojmë në shtëpinë tonë"
"E kush tha që do vi?"
"Nuk të pyeta"
"Do më marresh me forcë?"
"Nëse eshte nevoja po."
"Do të të shpjegoj gjithcka Deni.."-thotë ai.
"Nuk dua të shpjegohesh"
"Vetem më dëgjo dhe unë do të iki pastaj."
"Nuk dua të të dëgjoj...nuk kam cfare të dëgjoj."-largohem paksa nga ai.
"Cfare do më thuash që nuk eshte e vertete??"
"Po ,nuk është e vertetë ka qënë para 1 viti...të kujtohet ai që takuam në festë?Niku ,ai ka qënë shoku ynë por pastaj gjerat ndryshuan dhe u bë armiku im.Ai na futi në kurth të dyve."
"Gënjeshter e bukur"
"Më beso dreqi ta haj!"-ngre pak zërin ai por jo shumë që të mos e dëgjonin të tjeret.
Nga ana tjeter...
Nga ana tjeter ngjitur me dhomën e Denit ishte Kayla që po u zhvishte për të veshur pizhamat e pastaj do të flinte.
Doli nga banjoja dhe hoqi trikon nuk e kishte venë re që dikush do të ishte i mbeshtetur te dera me duar në xhepa dhe që tani fishkëlleu kur pa atë të hiqte bluzen.
Ndersa ajo e trembur u mbulua me bluzen që kishte veshur.
"Aleks nga u fute ti?"-fliste ajo me zë të ulët.
"Nga ballkoni."-tha ai duke iu afruar asaj.
"E ...pse erdhe?"-u përcoll ajo kur pa që ai po afrohej akoma më shumë.
"Erdha të të përdhunoj ëmbëlsirë"-tha ai ndersa ajo hapi sytë.
"Shaka"-shtoi ai pastaj e nga xhepi nxorri një unaze mori dorën e saj e ja vendosi në gisht.
"Nuk më la kunati,erdha te ta vendos tani"
"Ëhë.."-kafshoi buzën ajo ndersa ai pa njëher nga ballkoni,shkoi mbylli deren dhe perden.
"Fuck,e mbylli perden tr@pi"-tha Enea që po qëndronte te ballkoni bashkë me Joelin dhe Rajanin.
"Kemi faj ne që e ndihmojmë"
"Mos ma kafsho buzën mua"-i tha Aleksi asaj e ajo e kafshoi përsëri.Ai e kap prej beli dhe dhe distanca mes tyre ishte bërë 0 ...buzët e tyre bashkohen...
Puthja sa vjen bëhet edhe më e eger ,bluza qe ajo u mbulua kishte rënë në dysheme me kohë..E shtrin lehtë në shtrat dhe i hipën sipër ,iu versul qafes se saj e pastaj serish buzeve."Kunat i kotë do edhe te bëhesh dajë ti"-thotë Aleksi pasi dëgjon një të trokitur në derë.I lë një puthje të lehtë në gjoks dhe ngrihet,ajo vesh bluzen.
"Ca bën ti ore?"
"Ca bëj?"
"Po futu në dollap"-i thot ajo atij e ai futet në dollap hap deren dhe ishte vëllai i saj.
"Cfare deshe vëlla?"
"Asgjë desha të them natën e mirë."
"Natën e mirë edhe ti"-thotë ajo dhe ai ikën.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Adventure"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...