75

462 41 11
                                    

"Nuk e mbaj dot më!"-flet Enea duke u shtrenguar e duke u përpjekur te kaloj nga ana jonë por që të tjeret nuk e lejonin.

"më lini se e bera"

"Ore a kupton ti apo jo??Eshte 5 mijë lekë banjoja!"

"Opo nuk dua t'ia di !"-flet Enea dhe shon me vrap në banjo ndersa unë afrohem te shiriti kuq dhe zgjas dorën.

"5 mijë lekë"

"Nese vonohet edhe një minut bëhet 6 mijë lekë"-flet Ela.

"Ooo p@ll dil !"-bertet Rajani dhe dera banjos hapet e pastaj del Enea duke mberthyer rripin e pantallonave.

"Më erdhi një ide!"-i pëshpëris unë grupit tim ndersa ata më dëgjojnë me vëmendje.Shkoj te dhoma ime dhe e Tajlerit dhe vishem me rrobe te gjera e të hapura lëshoj flokët dhe shkoj atje.

"Ca m*tin shikoni ju??"-i bertet Tajleri Joelit,Eneas dhe Rajanit ndersa ata kthejnë kokën nga ana tjeter.

"Cfare?"-flas unë kur pashë Tajlerin të më shikonte dhe zberthej njërën kopse të këmishës.Ai heq xhupin e tij dhe ma hidh mua sipër.

"1 mijë lekë vllai"-zgjat dorën Tranksi drejt Tajlerit.Marrim lekët dhe unë heq xhupin që më gjuajti Tajleri e zberthej kopsen tjeter.

"Jooo.Mos guxo o të.."-nis të flas Joeli drejt Tajlerit por ndalon pastaj kur e kuptoj se kujt po i fliste.

"Vazhdo bë cfare të duash."-shton ai pastaj ndersa Tajleri kalon nga ana jonë dhe më mberthen kopsat por jo pa më lënë një puthje në mes të gjoksit.Mezi më vesh xhupin pasi unë e vonoja qe te merrnim më shumë lekë.

"3 mijë lekë"-flas unë duke buzeqeshur fitimtare

"Uh cfare vape"-dëgjohet zeri i Tajlerit pas disa minutash dhe heq bluzen duke u ulur përballë meje.

"Sonde Viti i Ri ,era jashtë ,acar i madh këta thonë vapë nuk e di domethënë"-flet Rajani ndersa Tranksi i jep një shikim Elës duke i rikujtuar ngjarjen e djeshme.

"Ikën këta u zhveshën"-komentoi Enea kur pa Kaylën të zbriste me një fund shumë të shkurter dhe me një bluze të shkurter.

"Zhvishu zhvishuu!!"-dëgjohet e bertitura e Rajanit kur pa Aleksin të qëndronte pa bluze.

***

"Po bie dera!"-flas unë dhe shkoj të hap deren,tani ishim veshur edhe pak grupi im fitonte.

"Luna!"-them unë dhe përqafoj atë pastaj takoj shokët/shoqet/të dashurin e saj.

"Erdhëm papritur sepse na duhet të ikim."-flet ajo duke u futur brenda.

"Ku do ikni?"

"Në Londer"

"Aaa mirë"

"Ejani uluni këtej nga kuzhina"-flet Enea dhe na luan vetullat lart e poshtë.

"Jo jo uluni këtu"-flas unë duke i nxjerrur gjuhën Eneas.

"Miqtë janë të juajt ne qofte se shkelin këtej do na paguani"-thotë Joeli.

"Cfare po bëni ju?"-flet Xhoi.

"Ne?Asgjë po rrinim kot."

"Kemi prurë disa dhurata për ju"-flet Xhimini dhe Luna nxjerr disa dhurata nga qeset.

"Faleminderit pse u harxhuat!"

"Merrini merrini"-flet Luna duke na dhënë dhuratat.Sytë më shkojnë te Enea i cili ja kishte ngulur sytë Xhoit ndersa ajo e shikonte shtrembër.

"Kemi dhe ne për ju"-flas unë dhe vij me dhuratat, ia shpërndaj.

***

"Luna vjen pak?"-them unë dhe ajo vjen pas meje.

"Cfare do ai këtu??"-flas unë me zë të ulët.

"Po cfare të bëja erdhi."

"Xhimini nuk di gjë apo jo??"

"Jo,e si ti them?Që e bera me shokun e tij?"

"Po ishe e dehur e bere pavetedije"

"Uff"-shfrynë ajo.

"Po tani cfare do bësh?"

"Nuk e di!"-flet ajo e mërzitur.

"Eja shkojmë te të tjeret"-them unë duke e përqafuar.

"Pssst Joel!"-therras atë me zë të ulët.

"Cfare do?"

"Ti bëjmë pause lojës"

"Jo"

"Sille tavolinën këtu atehere gjysmën nga ana jonë gjysmën nga ana juaj"-sugjeroj unë.

"Ok"-flet ai dhe i thërret Eneas ta ndihmojë.

"Cfare bëni?"-flet Xhimini pasi sheh ata të sjellin tavolinën aty.

"Hiç,silleni edhe një sepse jemi shumë"-flas unë.

Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re Where stories live. Discover now