Pasi dolëm nga shkolla Veroreve shkuam në dhomën tonë por pasi ja dorezuam gurin Te Parit, sigurisht.
"Si ja dolët qe shpetuat nga Veroret ju te dy?"-foli Ela drejtuar Brandonit dhe Beatrix,oh po mire bere qe ma kujtove Ela.
"Me ndihmën e Aurores"-foli Brandon...Aurora kishte fituar fuqinë qe te vinte në gjumë dhe kështu ata shpetuan.
"Aha"
"Ju nuk shkoni në shtepite e juaja fare?"-u degjua një zë qe nuk dua ta degjoj më!Pse duhet te fusi hundet kudo ky?!Pse duhet te më hape plage?Pse duhet te më kujtoj shtepinë ku atje kam kujtimet më të bukura me familjen time?Pse?Ata nuk jetojnë më...Ata nuk janë më këtu por gjithmonë do ngelen në zemren time.Fytyrat e familjarëve janë pasqyra magjike ku mund të shikohen njerëzit të cilët na takojnë neve, shohim të kaluarën, të tashmen dhe të ardhmen.Nuk eshte me rëndësi sa e madhe eshte shtëpia jonë, me rëndësi eshte se a kishte dashuri në të...
Familjet janë të dizajnuara të ushqejnë mendjet, dëshirat dhe ndjenjat e pjesëtarëve të sajë kështu që barrierat e krijuara nga frika e së panjohurës mund të zëvendësohet me besim i cili vjen nga të diturit se je i dashur pavarësisht nëse ke sukses ose dështon..Në të vërtetë familja është ajo si ju e bëni atë. Është e fortë, jo nga numri i krerëve në tavolinën e darkës, por nga ritet që ndihmoni familja t'i realizojë, nga kujtimet që ndani, nga ndarja e kohës suaj, kujdesi, dhe nga dashuria që shfaqni për njëri tjetrin, dhe nga shpresat për ardhmërinë që do të keni si individë dhe si tërësi.Çfarë është shtëpi? Definicioni im i preferuar është "vend i sigurt", një vend ku njeriu është i lirë nga sulmet, një vend ku njeriu përjeton marrëdhënie të sigurta. Është vendi ku njerëzit ndajnë me të tjerët dhe kuptojnë njëri tjetrin. Marrëdhëniet e saja janë edukative. Njerëzit në të nuk kanë nevojë të jenë të përkryer; në të vërtetë, ata duhet të jenë të sinqertë, te dashur, mbështetës, duke njohur humanitetin e përbashkët i cili i na bën të gjithë ne të cenueshëm.Fytyrat tona te buzeqeshura u veniten,dhe morem një fytyre trishtimi...Nuk u merzita vetem për veten time por edhe për Beatrix,Brandon dhe Elën pasi më kanë treguar rreth familjes se tyre dhe jam përlotur aq shumë kur i kam degjuar,edhe atyre i kam treguar për familjen time e janë përlotur gjithashtu.Te gjithë e meritojnë të kenë një Familje,të kenë dashurinë e prinderve te tyre apo te motres ose vellait.
Fytyrat tona te buzeqeshura u veniten,dhe morem një fytyre trishtimi...Nuk u merzita vetem për veten time por edhe për Beatrix,Brandon dhe Elën pasi më kanë treguar rreth familjes se tyre dhe jam përlotur aq shumë kur i kam degjuar,edhe atyre i kam treguar për familjen time e janë përlotur gjithashtu.Te gjithë e meritojnë të kenë një Familje,të kenë dashurinë e prinderve te tyre , te motres apo vellait.
-Motra është shoqja jote më e mirë. Kur thua shoqja më e mirë, nuk do të thotë një nga shoqet më të mira që ke, por ajo më e ngushta, numri një, ajo tek e cila drejtohesh menjëherë kur je e mërzitur, kur bën plane apo kur thjesht do të telefonosh dikë e të flasësh për gjërat e tua të kota.
Me pak fjalë, ajo është unikja!
-Koha më e bukur e fëmijërisë sime ishte kur e bëja vëllanë tim të qeshte aq shumë, sa ushqimi t’i dilte nga hunda
Me një vëlla ndan kujtimet e fëmijërisë dhe ëndrrat e rinisë.
-Dashuria e nënës është paqja. Nuk ka nevojë të fitohet, nuk ka nevojë të meritohet!
-Te gjithe thonë s'ka si nëna dhe eshte e vertete!Por as si babai s'ka.
-Dashuria per prinderit eshte:e paprekshme,e pavdekshme,e pamposhtur,e perjetshme.
"Më falni nëse nuk doni te pergjigjeni nuk ka gjë."-tha ai pasi pa fytyrat e tyre te merzitura.
"Nuk ka gjë...Ata nuk jetojnë më,mua më humben në një aksident me makinë"-foli Brandon i mërzitur.
"Mua mi kanë vrare ,disa njerez.."-foli Beatrix.
"Unë i kam gjallë por janë jashte vendit...unë deshiroja te qendroja këtu."-foli Tranksi,ndersa unë nuk fola thjeshte dola jashte.
"Mos ja ver veshin,te ka marre inat sepse I Pari tha qe ti je më i mire"-foli Ela pasi Deni kishte dalë jashtë.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Aventura"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...