Atë e nderpreu Aleksi pasi e pa që nuk mund të fliste më.
"Unë u njoha me Tajlerin në atë lagje kur vodha një bukë për disa fëmijë më të vegjël se mua,ishin të uritur shumë ,shitësi më ndoqi bashkë me dy shokët a vëllezërit e tij e aty u shfaq Tajleri.."-foli ai e buzeqeshi pasi kujtoj atë moment.Ne të gjithë po i dëgjonim me vëmendje.
"Ndersa Enean eh si u njohëm me këtë tr@pin ne"-tha ai duke qeshur ndersa Enea e pa shtrembër.
"Më prishën momentin më të bukur"-tha Enea.
"Ky ishte duke ruajtur një cift nga dritarja si gjithmonë ata ishin duke bërë se..."-tha Aleksi por unë e nderpreva.
"Upsi dupsi!"
"Ishin duke bërë upsi dupsi,jalla nga e keni shpik këtë??Nejse..vazhdo ti Enea"
"Unë po shihja ata kur po bëshin duku duku e kur mu grisën pantallonat mi kishte kafshu ai qeni atyre.."-tha ai dhe ne qeshëm.
"Aq i përqëndruar ishe ti sa nuk e dëgjove qenin që kishte një orë që lihte deri kur u zgjidh nga zinxhiri"-tha Tajleri.
"Epo tani...nuk doja të më humbte asnjë detaj,telefona nuk kisha unë i shihja live"
"E kështu ju më ndihmuat që qeni të më lëshonte pantallonat"-përfundoi ai.
"Unë dhe Rajani kishim pak ditë që ishim njohur e kishim dalur të gjuanim ndonjë pjeshk andej ,ishim ulur në një stol e i tham një goce..kshu kshu...po do ti kur pruri vëllain ajo pastaj.."-foli Joeli.
"E gjeni dot kush ishte vëllai??"-pyeti Rajani.
"Kush ishte?"-thamë ne.
"Enea ky pyka"
"Uh ca grushti i kam fut atehere unë këtyre"-tha Enea.
"Ke motër ti??"-pyetëm ne të habitur.
"Kisha më saktë..ka vdekur"-tha ai.
"Humbja e një te afermi...eshtë gjithmonë e vështirë.Na vjen keq"-thamë ne,e kuptojmë dhimbjen e tij..Motra! Ajo është pasqyra jote, dëshmitarja jote. Është ajo që të shikon në të mirë e në të keq, por të do po njëlloj. Ajo është aleati yt, shoqëruesi yt në netët e gjata, dikush që e kupton që ti je duke buzëqeshur, madje edhe në errësirë. Ajo është mësuesja jote, avokatja e të drejtave të tua, agjenti yt personal i shtypit, mund të jetë edhe psikologja jote.
"E kështu u njohëm ne të pestë"-tha ai duke buzëqeshur trishtueshëm e ne nuk e hapëm më atë temë.
"Babai im ishte mafioz pasi ai vdiq ,unë isha i vogël akoma,pasi u rrita unë zura vendin e babait tim"-shpjegoi Tajleri.
"Neser do të shkojmë në shtepinë tonë"-shtoi ai përsëri.
"Shtepinë?"
"Po"
"Mosss!!!"-bërtiti Enea dhe ne kthyem kokën nga ai.
"I kapi gruaja mat,hehe tani mund të largohem rehat nga kjo shtëpi por përseri jam kurioz cfare do ndodhi me ata"-tha ai duke shikuar nga dritarja.
"O zot Enea ke ngel me pasoja që atëhere??"
"Po ca të bëj unë rop pa punë jam"-ma ktheu ai.
"Aha plasi sherri andej"-tha Joeli.
* * *
Jeta mund të jetë një seri sfidash intensive që na bëjnë të pyesim se cili është qëllimi.
Mund të përballemi me stuhi që duken të pafundme dhe male që duken të pakalueshme. Ndër sfidat e jetës, ajo ndihmon të mendojmë për citatet më të mira “të të qenit pozitiv” për të na ndihmuar të rikthehemi në garë dhe të vazhdojmë të luajmë në lojën e jetës.
Aty ku është dashuria aty është edhe jeta.
Miq të mirë, libra të mirë dhe ndërgjegje të qetë: kjo është jeta ideale.
U zgjova përsëri si cdo mëngjes...
"Ohhh do ta bëj në brekë më dukët"-thashë unë duke u ngritur dhe dola nga dhoma duke u hedhur lart e poshtë e duke u shtrenguar.
"Ka njeri në banjo??"-thashë unë duke u shtrenguar,ndersa ata më shikonin cuditshëm.
"Po"-thanë ata.
"Kush dreqin eshte aty??"-pyeta unë serish ata pas 5 minutash.
"Tajleri"-u përgjigjën ata e kaq mu desh mua e hapa deren në sekond e gjeta atë duke veshur bluzën.
"Uuuuuu"-dëgjova grupin pasi hyra,po ca t bëj unë po më plaste barku.
"Dil shpejt se nuk durohen ata"-thashë unë dhe ai doli pa thënë asnjë gjë...Pse nuk kan bërë dy banjo por një kaq vetë sa jemi ne yhy nuk na del radha.
"Bëhuni gati do shkojmë në vilë"-tha Tajleri pasi dola unë.
"Më në fund"-tha Rajani.
"Po shyqyr se nuk kemi bërë gjumë këtu në divan."-tha Aleksi
"Do pastrojmë shtepinë tani,të gjithë!"
"Edhe ne??"-thanë cunat.
"Po"
"Unë do merrem me dritaret"-tha Enea ,boooo sa i fiksuar qenka me këto dritare ky.
"Rregulloni atë divan,shiko si e keni bërë sikur keni bër luftë"-tha Ela dhe shkoi atje.
"Jooo"-bërtitën ata katër beqaret.(Aleksi,Enea,Joeli,Rajani) dhe u nisën me shpejtësi atje.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Aventura"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...