"Mir e ke ti shiko para unë mbrapa"-foli Kayla që mbante akoma shtrenguar shkopin në duar.
"Imagjino se cfare do thoshin cunat po ta kishin dëgjuar atë që the"-thashë unë duke qeshur bashkë me të.
"Para, mbrapa hahaha"-vazhdonte e qeshte Kayla epo shiko anën e mirë po qeshim frika na u largua...apo jo?U bë më keq më kujtoi atë që tha Enea ,të qeshurën e bebes në pyllë..E ku ishim ne tani?Në pyllë.E cfare po bënim ne tani?Po qeshim..-hapa sytë e tmerruar nga ky mendim.Pusho Deni ne nuk jemi bebe jemi të rritura..po cfare rendesie ka kjo eshte e qeshur..e pse do të qeshnin njerezit në pyllë?Po qeshin nga një barcaletë?!Apo...
"O plak boll tani se i trembëm mjaftueshëm"-tha Joeli duke qeshur.
"Shhht"-tha Enea
"Mir e ke ti shiko para unë mbrapa"-dëgjuan zerin e Kaylës.
"Imagjino se cfare do thoshin cunat po ta kishin dëgjuar atë që the"
"Shiko, shiko na thojnë neve pastaj, perverset"-tha Enea duke qeshur por jo me zë pasi mund ti dëgjonin ata që ishin fshehur pas një shkurreje dhe që po i shikonin e trembnin.
"Pse nuk morët një kostum ujku ?"-tha Aleksi.
"Po ee të bëheshim për spital"-tha Tajleri duke parë gurin dhe shkopin që do ti gjuanin ato atyre po të maskoheshin si ujk.
"Kayla më mirë kisha bërë atë që tha Tajleri."-dëgjuan ata zërin e Denit dhe cunat po mbanin Tajlerin që mos të dilte nga shkurrja.
"Po kur të thashë unë nuk deshe ti"-tha ai.
Nderkohë nga Beatrix dhe Ela...
"Më duket se kaluam njëher te kjo pema"
"Po njësoj janë të gjitha nga e di ti?"
"Po mua pse nuk më duket njësoj?"
"Shiko një përrua"-tha Ela duke bërë me gisht pak më tutje.
"Ee cfare?"-tha Beatrix duke mos kuptuar asgjë.
"Kjo do të thotë që ne nuk kemi ardhur nga kjo rrugë eja kthehemi mbrapsht do shkojmë në atë rrugën tjeter."-tha ajo ndersa Beatrix u shtri në tokë e lodhur.
"Moj ti seriozisht e ke??Gjithë ajo rrugë që bëm deri këtu ti më thua mua të shkojmë përsëri atje e të zgjedhim rrugën tjeter je në metro ti apo jo??Nëse do ik ti un do vazhdoj këtej p...."-fliste ajo pa pushim duke mos marre frymë por pastaj pushoi pasi pa një qen në koder që po zbriste poshtë,drejt tyre.
"Ç'pate moj?"-pyeti Ela kur pa që ajo u zverdh në fytyrë dhe që u ngrit.
"Ela futja vrapit"-tha Beatrix me zerin që i dridhej ndersa qeni lehi aty e kuptoj Ela se cfare e priste dhe filloj të vrapoj me sa fuqi të kishte bashkë me Beatrix.
"Deshe z'deshe perseri po kthehemi atje ku ishim."-tha Ela.
Nderkohë te Brandon,Tranksi dhe Rajani...
"Cfare paten ato?"-tha Tranksi pasi pa që Beatrix dhe Ela filluan të vraponin.
"O zot!!"-tha Brandoni duke pare qenin që po afrohesh afer tyre me ata dhëmbët që i lëshonin jargë.E ata që qëndronin ulur aty mbrapa shkurreve kthyen kokën e ikën me vrap.
"Ooo maaaa"-bërtiti Rajani nderkohë që po vraponin të tre ti shpëtonin qenit.
"U tallëm sa u tallëm po shiko ç'na gjeti"-fliste Tranksi që mezi mbushej me frymë nga vrapimi.
"Nuk e dija që ju mafiozet te kishit frikë"-tha Brandoni.
"Epo jemi të vecante"-ia ktheu Rajani.
"Brandon ,Tranks,Rajan?!"-tha Beatrix dhe Ela.
"Beatrix,Ela?!"-thanë ata.
"Po ju ku ishit ore??"-thanë ato dhe i gjuajten.Nderkohe kishin ndaluar së vrapuari edhe qeni nuk ishte më mbrapa tyre.
"Ne?po ju kërkonim juve..Ku janë të tjeret?"-u justifikua Tranksi.
Nga Deni dhe Kayla...
"Edhe qent kishim mangët tani"-shfryva unë.
"Janë larg o goc nuk janë këtu"
"E pse nuk vinë ata??Për dy minuta vijnë."-thashë unë e në atë moment po degjoja disa hapa dhe gjethet e thata që bënin zhurmë kur dikush shkel.E hoqa mendjen nga aty dhe bera sikur nuk e degjova por si për dreq Kayla do flasi.
"E degjove dhe ti atë?"
"Jo Kayla!"-fola unë dhe në momentin kur mendova se ajo nuk do e zgjaste më ajo foli.
"Por unë e degjova shumë mirë,kërcitën gjethet"
"Të kanë bërë veshët"
"Moj jam 100% e sigurt që e degjova"-o zot kjo do më vdesë mua.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Adventure"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...