61

482 38 0
                                    

"Baba!"-i foli i biri qe te mos vazhdonte më.

"Jo jo ,më fal por motra ime eshte e martuar edhe 2 fëmijë me burrin e saj të dashur"-foli Aleksi duke shikuar Kaylën ndersa ajo e pa njëher e habitur dhe vazhdoi të hante.

"Aaa në rregull më fal bijë nuk e dija"

"Nuk ka problem"

---
"O sonde kemi dasëm do martojmë An...."-këndonte Joeli por pushoi pasi pa veshtrimin vrases te Aleksit.

"Do martojmë Aleksin dhe Kaylën..Se kur qenkemi bërë me dy nipa ose mbesa nuk e dinkam unë..për cudi si i kanë shpëtuar vllait tim,Eneas?!"-tha Joeli.

"Hë gjall jeni??Pse nuk na lajmëroni na bëtë merak!"-fola unë pasi pashë ata peste te futeshin në dhomën ku ndodheshim ne.

"Nuk kishte valë"

"Uh ca gjumi dua unë"-foli Enea dhe Rajani e Joeli e shikuan shtrember.

"Po normal të derdellisesh në dy të nates deri tani pa pushim...nuk e di!"-folën ata dy njëheresh.

"Kayla dhe Aleksi kapuni ju kapuni shyqyr si futet duart njëri tjetrit"-foli Enea ndersa Tranksi ngriti njërën vetull.

"Hahhahahaha Enea sa shakaxhi!"-qeshte Aleksi duke i gjuajtur mbas koke dhe pastaj duke shtrenguar dhëmbët i thotë :

"Gje vend ku të futesh!"

"Bëra shaka ee shaka"-tha Enea pastaj duke bere një të qeshur fallso e shikon Aleksin i trembur ,nuk dëshironte të përfundonte si heren e fundit ,vetem Tajleri dhe Aleksi ja mbeshtjellnin atij.

"E pra shaka"-foli përseri Aleksi duke shtrenguar dhëmbët dhe duke e parë me një shikim vrases.

"Ok ok lëreni atë muhabet sot eshte dita e fundit këtu"-i nderpreva unë ata.

"E ëmbla shtëpi!"-bertiti Enea.

"Hë të doli gjumi tani ty?"

"Ejani!"-therriti Ela dhe shkuam në klase u ulëm në bangat tona dhe po prisnim të vinte profesori biologjisë.

"U vrave shumë kur re ëngjëll?"-dëgjova zerin e Julianit ngrita kokën dhe u përballa me shikimin e tij.

"Cfare?"-pyes unë duke mos e kuptuar.

"Kur re nga qielli."-flet ai përsëri dhe më buzeqesh.

"Nuk u vra sepse e kapa unë"- foli Tajleri ,i cili ndodhesh mbrapa meje e kap Julian dhe e godet me grusht ai rrezohet në tokë dhe po mbante hunden me dorë.Tajleri nuk e lë me kaq por e kap prej jake dhe e përplas në murë.

"Nuk merr vesh me fjalë ti??"-bertet Tajleri dhe i gjuan përseri ai rrezohet në tokë dhe ngrihet përseri kësaj here duke i gjuajtur Tajlerit por nuk i gjuan dot sepse Tajleri tregohet më i shpejtë dhe e kap e pastaj i gjuan me grusht në bark.

"Tajler ndalo!"-përpiqem ta ndaloj unë atë por ai nuk po ndalonte.

"shkë****  m*ti !"-thotë Tajleri dhe e lëshon atë pastaj ulet në bangë me vetulla të ngrysura duke parë atë teksa mezi u cua dhe doli nga klasa.

"Mos të shoh më ti flasesh atij!"-më thotë Tajleri dhe unë nuk them gjë.

"Në rregull??"-pyet serish.

"Në rregull,xheloz!"-them unë por këtë të fundit me zë të ulët.Në klasë futet profesori dhe të gjithë të tjeret ulen në bangat e tyre.

"Profesor përpara se të fillosh me shpjeguar budalliqe dua te te bëj një pyetje."-flet Aleksi.

"Po bëje."

"Dua të di si bëhen fëmijët profesor"-thotë Aleksi dhe e gjithë klasa qesh.

"Duhet të...kryesh një marredhenje për këtë duhet një femer dhe një mashkull..."-mezi fliste ai dhe nga balli kishin filluar ti rrjedhnin djerset.

"Po si ta kryejmë këtë marrëdhënje profe?"-flet Aleksi përseri dhe Kayla e luante nga dora qe ai mbante të vendosur mbi bangë,që të mos fliste më shumë.

"O prof lëre se ma tregon motra Tranksit."-flet si përseri ndersa kjo e fundit skuqet në fytyrë.

"Ç'ke me motren time ti Aleks?"-flet Tranksi me vetulla te ngrysura.

"Po asgjë o kunat po përpiqemi të të bëjmë ty dajë po jemi rop pa shkollë."

"Bisedojmë më vonë për këtë"-foli Tranksi duke shikuar nga Kayla e ndersa ajo mallkonte Aleksin 100 here.

"Ç kam për të të bërë!"-i tha ajo Aleksit.

"Më bë ç'të duash i joti jam"-i thotë ai.

.

"E ëmbla shtëpi!"-ulet Enea dhe Joeli në gjunjë duke hapur krahët.

"Po Luna?"-përgjigjem unë në telefon ndersa hyjë brenda.

"Deni cfare bën,mirë je?"

"Mir ,ja hiç sa erdha nga kolegji po ti?"

"Aha ok,edhe unë hiç vetem me gocat xhimini iku për një koncert."

"Aaa epo mirë...kur do të vijë?"

"Neser,mirë pra mirë kam pak punë tani bye flasim më vonë!"

"Pacim Luna!"

Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re Where stories live. Discover now