"Brandon duam pambuk sheqeri"-bën me gisht nga një burrë qe shiste pambuk sheqeri.
"Mir zemrat e mija"-e puth në ball dhe shkon te blejë një pambuk sheqeri.
"Merre shpirt"-thotë ai dhe ulen në një stol,ajo vendos kokën në shpatullën e tij e po hante pambuk sheqerin e saj.
"Brandon kam menduar t'ia vendosim njëres nga vajzave emrin Alea ,si thua?"
"Hmm..Alea shumë bukur më pëlqen...vajzes tjeter Aleria"
"Super pra e vendosem."-thote ajo duke prekur barkun e saj.-"Ckemi Alea dhe Aleria mami ju do shumë"
"Pse vetem mami i do?E babi i do shumë zemrat e mija,kam tre princesha"-vendos doren sipër te saj e cila,e kishte te barku dhe e puth në buzë.
27 Korrik
Zhurma e kapakeve te tenxhereve degjohej atë mëngjes dhe disa përplasje duarsh.
"E kush na ka ditelindjen...e kush na ka ditelindjen jarina jarinani hopa ditelindjen e ka Enea"-dhe pastaj disa fishkëllima u degjuan.
"Zgjohu o pall"
"Hajd ishalla me mend në kokë tani"
"Pushoni re"-flet përgjumësh ai pa dashur te hap syte,pasi po shihte një ënderr te mrekullueshme.Ai po martohej me amoren e tij.
"Zgjohuu"-degjon një të bërtitur në vesh dhe ngrihet menjlhere.
"Do e djegim sondeee fiuuuuu"-bertet Joeli.
"O ju shkërdhefsha robt ca keni???Pse?Pseee??"-bertet Enea pasi erdhi në vete nga ajo ëndrra.
"Ca ke re?"
"Nuk e mora vesh kur pyeti ai palla qe a do te martohet me mua....cfare do thoshte,po apo jo??O ju qifsha robt mu zhdukni nga këtu"
"Joel ikim më mirë se u zgjua në anën e kundert.."-i pëshpërit Rajani dhe te dy dalin nga dhoma e tij duke e lënë atë të xhindosur.
"Ore po ju nga hytë këtu?"-pyet Enea pas disa minutash kur doli në dhomën e ndenjes.
"Kemi celes rezerve te njëri-tjetrit apo harrove?"
"Aa po.."
"Eee ku do shkojmë te cili klub?"-pyet Joeli.
"Po prit re trap"-i gjuan mbas koke Rajani atij.
"Gezuar ditelindjen Enea edhe 100 ishalla guen nuse se na ngele në dere..."-thote Rajani dhe Enea e falenderon dhe qesh me fjalët e fundit.-"tani vazhdo ti pyk"-i thote ai Joelit.
"Edhe 100 vite të lumtura pranë nesh amigo"-i thote Joeli e Enea e falenderon.-"tani kam për të të then shumë gjera...ose dy gjera...nejse..fillojmë,në cilin klub fo shkojmë?"
"Nuk vi në klub"-përgjigja e Eneas i ra si bombë të dyve.
"Si?Hahahha shaka e bukur"-qeshin te dy ata.
"Nuk vi pra e kam seriozisht."
"Duket qe eshte serioz"-i pëshpërit Joeli,Rajanit duke pare Enean.-"prit prit edhe njëher...do vish në klub?"-pyet Joeli drejt tij.
"Joooo se më cat trapin ,nuk vi!"
"Rajan të filloj me dramat e mija?"-pyet Joeli atë i cili,pohon me kokë.
"Enea ku je vella??Dua vellain tim,ku shkoi aii??Enea nuk pranon qe te vi në klub??Xhind dil nga vellai jonë dil"-ndersa Joeli vazhdonte dramat aty hyn Aureljana nga ballkoni.
"Ja dhe arsyeja"-pëshpërit Rajani.
"Ckemi"-përshëndet ajo në siklet.
"Uaaa kunata ime"-flet Joeli shqip.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Adventure"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...