90

400 34 45
                                    

"Joel!"-bertet Ela drejt tij i cili,qëndronte i humbur në telefon,u tremb.

"Cfare??Cfare ka kunatë??"-pyet ai me të shpejtë duke fshehur telefonin,ajo ngre njërën vetull por nuk tha gjë për telefonin.

"Eja shkojmë në X vend,më mori Tajleri në telefon tha qe duhet të shkojmë urgjentisht"-foli ajo duke i dhënë adresen.Ai ngrihet menjëhere dhe del jashtë,pas tij edhe ajo.

"Të tha gjë tjeter??"-pyet ai atë teksa po ngiste makinën.

"Jo"-përgjigjet ajo ndersa ai i telefonon Tajlerit.

"Nuk ma hap"-flet ai, provon të marrë Enean por as ai nuk ia hapi edhe të tjeret nuk ja hapën.Po fillonte te shqetesohesh për ta.

"A..."-nis të flas ai pasi arriti te vendodhja,që ishte në bregdet.Ela hap deren dhe vrapon drejt një shkëmbi.

"Kunatë??!Ndalo ku shkove??"-therret ai atë,del nga makina dhe vrapon në drejtimin ku shkoi ajo.

"Cfare dreqin po ndodh?!"-flet ai duke vendosur duart në kokë,teksa shikonte vendin të zbukuruar,një tavolinë me pije e ushqime,drita dhe sigurisht nuk mungoi as muzika qe u ndez.

"Gëzuar ditëlindjen Joel!!"-bertasin ata të gjithë.

"Faleminderit,kur e bëtë të gjithë këtë ju??"

"Kur Tranksi po të mbante të zënë."

"E dini që më keni ngrirë gjakun??"-flet ai ndersa ata qeshin.

"Idea Eneas kjo"-flas unë dhe ai e shikon atë shtrembur,ndersa Enea i dhuron një puthje në ajër.

"Le të fillojë festaaaa!!!"-bertet Rajani duke hapur shampanjën.

"Zemer dhuraten time do ta jap pak më vonë"-flet Enea duke imituar zerin e Stelës.

"Akoma nuk e ke harruar atë ti??"

"Si mund ta harroj ,si sot një vit vëllai im iku me Stelën në një dhomë dhe nuk u duk më deri në mëngjes."-flet Enea.

"Jam kurioz,cfare bëtë në dhomë vallë?"-pyet ai atë.

"Zumë kos Enea"-përgjigjet ai duke mbushur një gotë vodka.

"Jashtë a brenda?"-pyet Enea atë duke mos e lënë rehat.

"Jashtë"

"Me duar a pa duar?"-pyet përseri ai atë.

"Siç ta bën dhe ty"-përgjigjet Joeli.

"Me..."-nis të pyes serish Enea.

"Do të ti them dhe për ty Enea,mjaft tani"-nderpret Joeli atë i besdisur ndersa ai i lumtur largohet nga ai,e shkon drejt tavolinës për të marrë një gotë shampanjë.

Ora shkoi 22:00 dhe ne shkuam në shtëpi epo jo të gjithë,Rajani,Enea dhe djali ditëlindjes shkuan në klub.

"Po më vjen me vjellë mua"-flet Beatrix dhe shkon në banjo.

"Waaa Brandon kur kshu??Nuk dimë gjë ne eee??"-flisja unë duke ikur sa andej këtej deri sa pengohem me këmbët e mija dhe bie në krahët e Tajlit.

"Kjo është për ty Joel"-nxjerr Enea prej xhepi një palë tanga të kuqe,ndersa Rajani që ishte duke pirë mbytet.

"Tanga??Për cfare më duhen mua?"-pyet Joeli duke i parë.

"O Tr@p janë të Stelës"-flet Enea.

"Enea qe kur ke filluar të vjedhësh tangat e Stelës ti?"-pyet Rajani duke qeshur.

"Dje i mora vetem për Joelin"

"Ku është ajo ??"-pyet Joeli duke shikuar rreth e rrotull.

"Ja ku e ke"-flet Rajani dhe në atë moment vijnë dy vajza,njëra ulet në prehërin e Joelit,ndersa tjetra kap Enean prej dore dhe futen te një dhomë.

"Rajan po ikim ne"-flet Joeli duke shkuar edhe ai në një dhomë bashk me të.

"Eh ikni ikni"-flet Rajani duke pirë edhe atë gëllënjkë vodka.

"Hey"-vjen një vajzë bjonde drejt tij me dy kokteil në duar.

"Ckemi bukuroshe"-flet Rajani ndersa ajo kafshoi buzën.

Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re Where stories live. Discover now