135

323 24 28
                                    

"Po këtyre cfare i ndodhi?"-pyet Lola e habitur kur pa Lauren dhe Joelin të vraponin.Enea rrotullon syte dhe niset te largohet qe aty.

"Ku po ikën ti?"-degjon zerin e Lolës.

"Në banjo do vish dhe ti?"-pyet me ironi ai.

"Në rregull"-niset drejt tij ajo ndersa ai hap syte.

"Rri aty moj e cmendur."-thote ai e ajo ndalon.-"nuk vonohem shumë"-shton pastaj.Pasi pa qe ajo nuk po shikonte më nga ai ,vrapoi te shkonte për në shtëpinë e tij.

Rrugës për atje zuri një shi i lehte.Pak më tutje dalloi amoren e tij bashkë me një femijë të vogël,si duket ai ishte Eri,vëllai i saj.

Shpejton hapat dhe arrin te ata.

"Ckemi amore"-i shkel syrin ai asaj dhe pastaj kap faqen e Erit.-"Ckemi vogelush"

"Ckemi,kush je ti?"-pyet vellai i saj.

"Një shok i ngushte i motres tende"

"Cfare do?"-pyet Aureljana

"Far kosi"-thote me sarkazem ai.-"asgjë po shkoj në shtëpi e ju pashë juve e thashe t'ju përshendesja"-ajo rrotullon syte.

"Ata sy rrotulloji kur te jem në mes te këmbëve tuaja"-i thote djallëzisht.

"Rela ca do mes këmbëve tuaja ky cuni?"-pyet Eri ,motren e tij ndersa ajo skuqet.

"Është një lojë"-qesh Enea duke mbajtur shikimin te Aureljana.

"E si luhet kjo?"

"Do e mësosh kur te rritesh"

"Em...hyjmë brenda pasi u lagëm këtu"-nderpret biseden e tyre ajo.

"U lage ti amore?Do te te hyj brenda ee?"-qesh djallëzisht ai ndersa ajo rrotullon syte.

"O cuni qe do i hysh motres time në mes te këmbëve do bëhesh shok me mua?"-pyet vogelushi ndersa Enea ia plas se qeshures.

"Pusho ore cfare i ke këto fjalë?Mos te te degjoj më ti thuash"-i thote e motra.

"Sigurisht vogelush...jam Enea"-zgjat doren ai dhe e bashkon me ate te Erit.

"Unë Eri."

"O Enea do martohesh me motren time ti?"-pyet ai ndersa Enea e mori në krahe e po hynin te pallati.

"Si thua ti?"-qesh ai dhe shikon nga Aureljana qe e shikonte me inat.

"Unë them martohuni e bëni kalamaj qe te luaj unë me ata"

"E dua këtë djal unë"-e puth në faqe Enea dhe qesh.

Sa u bënë gati të hynin në ashensor i flet një burre.

"Ashensori eshte i prishur mund te përdorni shkallët."

"Në rregull"-vazhdojnë të ngjisin shkallët.

"Ku ishe me motren?"

"Te festa e një shokut tim"-përgjigjet ai dhe afrohet te veshi Eneas,i pëshpërit dicka qe e inatosi atë.

"Pra ti je në kopësht?"

"Po"

"Ke kap ndonjë goc?"-i lëviz vetullat poshte e lartë Enea ndersa Aureljana i bie ballit me dorë.

"Po"-përgjigjet ai ndersa ajo kthen kokën e habitur nga i vëllai.

"Cfare the re?"-pyet ajo.

"Pusho ti se i thash vellait për shokun tend"-i nxjerr gjuhën Eri asaj.

Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re Where stories live. Discover now