Kishte kaluar nje jave dhe Aleksi ishte shume mire,nje jave kur kishte marre vesh qe do te behesh baba.Ishte shume i lumtur...e si te mos ishte?Do te behesh baba,nje ndjenje e mrekullueshme.Nje engjell po rritesh brenda trupit te saj.
Te gjithe po beheshin gati per te shkuar ne dasem.
Po pyesni veten kush do martohet?
Do martohesh shoqja e Denit,Luna.Ishte shume e gezuar,dje mori vesh qe Luna ishte shtatezane,nje muajshe.
Djemte ishin bere gati dhe po prisnin vajzat te vinin.
"Uff do shkojme me vones"-u ankua Rajani.
Zhurmat e takave po degjoheshin,dolen te katerta dhe i lane burrat e tyre te ardhshem me goje hapur.Qeshin pak dhe afrohen prane tyre duke i dhene nje puthje ne faqe.
"Kotele je e mrekullueshme"-i puth doren Tajleri.
"Princi babit"-i puth barkun Kayles,e pastaj puth ate ne buze lehte.
"Aleks nga e di ti qe eshte djal?Dhe mos me prish buzekuqin"
"E ndjej une eshte djal.He se i lyen perseri,si te rri une pa puthur embelsiren time ee??"-e puth edhe njeher ai.Joeli i bie borise.
"Do behemi vone "-therret ai drejt tyre.
Mberriten ne shtepine e Lunes dhe Xhiminit.Vajzat shkojne te dhoma ku ndodhej Luna ndersa djemte qemdrojne me Xhiminin.
"Lunaaa je..je bere shume e bukur"-thote Deni dhe perqafon shoqen e saj forte.
"Faleminderit motra edhe ti.Nuk me besohet qe do martohem."-fliste ajo e lumtur dhe nga syte po i dilnin lote.
"Do martohesh.."
"Do martohem"
"Mos qaj se do qaj dhe une"-qesh Deni.
"Jam shume e emocionuar"-thote Luna.
"Oiii shpirti tezes,thuaji mamit te mos qaje se i prishet make-up."
"Luna erdhi koha te zbresesh poshte sepse dhendrri nuk po pret dot."-therret Beatrix dhe ne te dyja dalim.
Po zbrisnim poshte dhe syte e Xhiminit shkojne te Luna,u afrua prane saj dhe e puthi ne balle.
"Te dalim tani apo vari lesht dasmes shkoni ne dhome ju."-thote Eri,shoku i Xhiminit.
"Sa do e thosha"-tok duart Enea me Erin.
"Luna ooo kush do martohet mua?Shoqja ime"-shfaqet nga dera Xhoi bashke me te dashurin e saj,Ronaldo.Shkon drejt saj dhe e perqafon.
"Uu fiksimi Eneas"-peshperit Joeli me Rajanin,gje qe Eneas nuk i shpetoi.E dinte qe ata do e thonin.
"Ishte thjeshte nje fiksim qe dmthn nuk e kam më"-flet Enea drejt tyre duke bere ata te pushojne.
Luna hedh doren e krahun e Xhiminit dhe te dy dalin.Muzika filloi petale, trendafilash dhe shirita u hodhen.Fytyra te qeshura ndodheshin ne te gjithe oborrin e shtepise se tyre.
Gjithcka ishte per mrekulli,e dogjem dasmen duke kercyer,tani kishte ardhur koha qe Luna te hidhte lulet mbrapsht.
Ajo u kthye me kurriz nga ne dhe hodhi lulet mbrapsht.Zgjatem duart te gjitha ne vajzat qe ndodheshim aty.E kisha kapur une...prit e ka kapur edhe Beatrix,Kayla dhe Ela.E kemi kapur buqeten me lule te katerta ne.
"Khem khem"-degjojme disa te kollitura mbrapa nesh,kthehemi dhe shikojme Tajlerin,Tranksin dhe Brandoni te cilet,ishin ulur ne gjunje dhe mbanin nje unaze ne dore.
"Do te martohesh me mua?"-pyesin ata njekohesisht drejt vajzave qe dashuronin.
"Po,po...po duaaa"-themi ne njekohesisht dhe ata ngrihen e na vendosin unazat ne gisht pastaj na perqafojne.
Nje muzike e lehte filloi dhe te gjithe ciftet dolen te vallezonin.
"Shpirtat e mi"-flet Aleksi duke vendosur duart rreth barkut te Kayles.
"Sa te mire qe jane"-them une duke pare Aleksin dhe Kaylen.Tajleri me rrotullon dhe pastaj me puth.
"Pse ne nuk jemi te mire?"
"Jemi...jemi"-vendos duart perreth qafes se tij dhe po e shikoja me nje buzeqeshje te madhe ne fytyre.
"Cfare?"-pyet ai duke buzeqeshur.
"Hic,me pelqen te te shoh"-mbeshtes koken te kraharori tij ndersa ai me puth lehte ne koke.
Pas vallezimit shkuam te bejme foto me nusen dhe dhendrrin.
"Akoma single ne"-flet Joeli duke kthyer dhe ate gote vere.
"Eh,flisni per vete"-degjohet Antonio nga ana tjeter e telefonit.
"Ouu?Kur paske rene brenda ti ore?"-pyet Enea.
"As vete se di kur."
"Me ke?Kush qenka kjo fatzeza qe i ka ren per siper nje njeri si ti"-shtron pyetjen tjeter Rajani.
"Ju nuk e njihni,Joeli e njeh.Pse ore cfare kam une?"-thote Antonio dhe ata te dy kthejne koken nga Joeli.
YOU ARE READING
Gjithmonë Gati Për Një Aventure Të Re
Aventure"Ti je perendesha ime,sunduesja e zemres time."-flet ai. ••• ➭Dy drejtues,ai mafia e ajo një vajzë e thjeshtë takohen. Dy grupe aventurieresh qe janë gjithmonë gati për një aventure te re takohen rastesisht dhe do te kenë te bejnë me shumë aventura...